Ja tot nu toe wel en voor de pil was die ook redelijk kort weet niet meer precies de dagen hoor. Thanks. Denk dat ik weer een nod forum moet terug verhuizen hihi. Veel succes dames deze nod! x
Ze zijn donkerder als op de foto, maar inderdaad opdrogen doen ze enorm licht.. dat heb ik al gezien Kan best dat me knaller nog moet komen hoor, daarom test ik de komende dagen gewoon door om te zien of ze lichter worden
"Tarwekiemolie bevat veel bestanddelen die ook in het menselijk lichaam voorkomen en is daardoor een uitstekend voedingssupplement, goed voor de bloedsomloop en zenuwstelsel. Tarwe is een belangrijk voedingsmiddel met een hoog gehalte vitamine E. Rijk aan Omega 6 vetzuren, rijk aan vitamine E en goed voor hart & bloedvaten." Je leest soms succes verhalen van dames, die al lang aan het proberen zijn om zwanger te worden, dit innemen en dat ze daarna zwanger zijn geworden ik ga het ook eens proberen. Baat het niet dan schaad het niet Je wilde vast die lekkere lollies alleen op eten 23 is best kort, ik weet niet hoe lang je al met de pil gestopt bent? Maar misschien moet je nog ontpillen en wordt je cyclus nog iets langer Hier; ik ben bijna niet meer ongesteld, heb nog maar 3 ovulatie-testen. Dus ik test een keer op dag 12 en misschien dag 13, maar heb eigenlijk geen zin meer om weer nieuwe te bestellen, kost me bakken met geld zo..... ook al heb ik hele goedkope, van testjezelf.nu en ik koop ze ook in 'groot verpakking', maar na 17 rondes, waarvan ongeveer 10 rondes met ovulatie testen (x 4 tot 7 testen per ronde), telt het aardig op ....
4Dogs82: Ssst Nee, ze liggen er nog. Ovulatietesten kosten idd bakken met geld. maar ik kan niet zonder ze.
Hoi, wij gaan het zonder ovulatie testen doen. Vind te ten eerste erg duur en wil de natuur ook wel een beetje zn gang laten gaan. @4dogs82, bedankt voor de info, idd, baat het niet schaad het niet Hier alles rustig op het moment, ben nu te bbqen bij mijn schoonouders, straks nog even langs mijn paard, even gedag zeggen. fijne avond all!
Hier eindelijk gestop met bloeden, we gaan weer beginnen! Mijn leeftijd vind ik niet relevant om te vermelden
Ja pciez! Spannend. Dag 16 zou lekker vroeg zijn! Ik moet ws wachten op cd22 Hier nog geen pakketje.. Schijnbaar foutje in het distributiecentrum! Ik zou er al het geld van de wereld voor over hebben om eindelijk zwanger te mogen zijn, , dus daarmee vergeleken kosten die ovutesten niets . Maar ja, idd, je merkt het ook vanzelf..uiteindelijk
rekenfoutje, zit nu op dag 14.. dus nog mooier op tijd als dit echt dé posi test zou zijn.. En ik snap dat jij nu heeeel graag wil marytje.. wat een lange lijst heb jij al.. me duimen draaien nog steeds (voor iedereen trouwens hoor! )
Dat is natuurlijk ook zo En bij jou is je cyclus moeilijk te voorspellen, zoals ik in je onderschrift zie, dan zou ik het ook iedere maand er graag voor over hebben, maar ik heb mijn eitje altijd rond dag 14, soms 1 of 2 dagen eerder of later.. dus dan heeft het niet zo heel veel zin.. Ik heb ze nu trouwens toch maar wel weer besteld ik zag dat het voordeelpakket van zwanger&kids wel heeel goedkoop is, dus die heb ik besteld met 3 gratis zwangerschapstesten
Ja, bij mij is het niet zeker of ik een eisprong heb (pas 2x gehad met hormonen), dus wel de moeite waard! Fijn dat het bij jou altijd rond dag 14 is! Lekker korte rondes en veel duidelijkheid. Maar jij bent ook al lang bezig zeg . Lijkt me ook heel moeilijk als je niet weet of/wat er aan de hand is. Succes deze ronde!!!! Hoop dat je snel zwanger mag zijn!!!!!! haha, toch de testen besteld . Groot gelijk heb je hoor. Weet je wat het is. Het voelt gewoon goed om "iets" te kunnen doen (aan iets waar je in feite helemaal niets aan kunt doen..). Voelt alsof het helpt, of dat je er in elk geval alles aan gedaan hebt. Zo voelt het bij mij althans.
dat heb ik ook. als ik een negatieve zwangerschapstest in handen hebt en ongesteld word, dan laat ik alles los en zet ik het van me af...maar hoe eerder richting eisprong gaat hoe meer ik eraan denk.en de dagen tussen eisprong en noddag elke dag....spannend!!!!! maar ik denk dat dat wel logisch is want je wilt heel graag dat het raak is
♥ NOD- lijst 16 t/m 30 September 2013 ♥ 16. (2) : Marcia85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17. (6) : MMMarian, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Nahlatje, 19 jaar, 6e ronde, 1e kindje Claudia88, 25 jaar, 4e ronde na MA, 1e kindje Marytje, 29 jaar, 11e ronde, 4e ronde clomid, 1e kindje, MMM Luca75, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mamasmeisje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 18. (4) : Mienma, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Linda89, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 18e ronde, 1e kindje Pinkeltje90, 23 jaar, ronde 2, 1ste kindje, NOD 18 september 19. (1) : Miich, .. jaar, 20e ronde, 1e kindje 20. (4) : Mart, .. jaar, 13e ronde, 1e kindje, MMM Melkchocolaatje, 31 jaar, 4e ronde na vmk, 1e kindje Ambie80, 32 jaar, 28e ronde, 1e kindje Pinkeltje90, 23 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 21. (3) : Barbara1980, 32 jaar, 28e ronde, 3e ronde na MK, 1e kindje, MMM Reamonia, ronde 3, 1e kindje Chaymi, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje 22. (2) : Mom, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Dribbel1978, 35 Jaar, 7e ronde, 1e kindje 23. (1) : Kruiwagen, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (2) : DanielleJ, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje Yaisa, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 25. (1) : GwoonAn, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje 26. (0) : 27. (0) : 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos. (1) : Dayna, 27 jaar, ronde 15, 1e kindje, MMM Totaal: 27 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven
De lijst bijgewerkt Wel leuk, steeds meer dames erbij.... Hopelijk veel zwangeren.... Wat mij betreft...ik heb sinds vandaag steekjes in mijn schaamstreek, weet niet wat het is. Had vanmorgen een negatieve ovulatietest, teststreepje was geen knaller. Heb wel met elke ovulatietest een tweede lichte streepje, dat hoort toch...neem aan van wel ik slik tarwekiemolie en etos zwanger worden
@Danielle, bedankt voor het bijhouden! Ziet er netjes uit! 2e streepje hoort ja. Soms gaat ie niet helemaal knallen, dus dan beter voor langere tijd meten zodat je duidelijk een patroon kunt zien van licht naar steeds donkerder naar weer steeds lichter. Succes met het vinden van je ei! Heb trouwens gelezen dat je voor ovutesten het best (vroege) middag-urine kunt gebruiken omdat de LH piek dan het grootst is (LH begint op de dag voor de ovulatie in de ochtend te stijgen, piekt pas smiddags). Steekjes is waarschijnlijk het groeien van de eitjes!
@Danielle, zie nu pas dat je hele lange cycli hebt. Dan weet ik niet of de steekjes het groeien van de eitjes is... Heb je al eens overwogen naar de ha te gaan? Mijn huisarts is van mening dat het hebben van lange en onregelmatige cycli voldoende reden is voor nader onderzoek; een jaar proberen is alleen zijn advies bij korte, regelmatige cycli (maar ja, dat is mijn ha, weet niet hoe die van jou erover denkt). Ik ben met mijn cycli na 7 maanden proberen al in de MMM gekomen (na 4 rondes). En gelukkig maar.
Marytje, dat klinkt als een fijne huisarts Volgens mij zijn er veel die vinden dat je het altijd eerst lang moet proberen.. Hier gister 1e ovutest weer gedaan, een tuurstreepje Ik doe het iedere dag na het werk. Ik ga dan rond 15 uur nog ff naar het toilet, drink niet veel meer en dan thuis rond half 6 meteen testen.
Zo deed ik dat ook toen ik nog overdag werkte. Nu werk ik alleen savonds nog een paar uurtjes en kan ik het smiddags gewoon doen.
@ Marytje, dank je wel, lief van je, ik hoop voor jou dat het ook snel raak mag zijn @ Danielle, bedankt voor het bijhouden vd lijst! Mijn huisarts stuurde mij wel na 12 rondes (10maanden) door, maar de gynaecoloog zei toen, dat ze me nog 2 maanden niet zou gaan onderzoeken, als mijn cyclus langer dan 35 of korter dan 24 dagen zou zijn zou ze dat wel toen al doen ..
♥ NOD- lijst 16 t/m 30 September 2013 ♥ 16. (2) : Marcia85, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje Zoumooizijn, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 17. (6) : MMMarian, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Nahlatje, 19 jaar, 6e ronde, 1e kindje Claudia88, 25 jaar, 4e ronde na MA, 1e kindje Marytje, 29 jaar, 11e ronde, 4e ronde clomid, 1e kindje, MMM Luca75, 34 jaar, 2e ronde, 3e kindje Mamasmeisje, 29 jaar, 3e ronde, 2e kindje 18. (4) : Mienma, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Linda89, 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje 4dogs82, 31 jaar, 18e ronde, 1e kindje Pinkeltje90, 23 jaar, 2e ronde, 1ste kindje 19. (1) : Miich, .. jaar, 20e ronde, 1e kindje 20. (3) : Mart, .. jaar, 13e ronde, 1e kindje, MMM Melkchocolaatje, 31 jaar, 4e ronde na vmk, 1e kindje Ambie80, 32 jaar, 28e ronde, 1e kindje 21. (3) : Barbara1980, 32 jaar, 28e ronde, 3e ronde na MK, 1e kindje, MMM Reamonia, .. jaar, 3e ronde, 1e kindje Chaymi, 33 jaar, 5e ronde, 1e kindje 22. (2) : Mom, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Dribbel1978, 35 Jaar, 7e ronde, 1e kindje 23. (1) : Kruiwagen, 20 jaar, 1e ronde, 1e kindje 24. (2) : DanielleJ, 32 jaar, 3e ronde, 2e kindje Yaisa, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje 25. (1) : GwoonAn, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje 26. (0) : 27. (0) : 28. (0): 29. (0): 30. (0): Datumloos. (1) : Dayna, 27 jaar, ronde 15, 1e kindje, MMM Totaal: 26 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, dat gaat namelijk niet goed! ♥zwanger♥(0),ongesteld (0), MMM (4), negatieve test (0), twijfeltest (0), cyclus van slag (0), vlindertje, niets doorgegeven