Balen rode dames Hier sinds gister zere tepels de hond sprong net tegen.mij aan kon Wel janken zo pijnlijk
Bah wat is de lijst rood :x. Balen dames! Is hier idd rustig, kan ik het wel eens volgen . Ik blijf maar na mijn temp kaartje staren in de hoop dat ik er wijs uit kom, maar niets is minder waar. Net gegeten dacht oh lekker stampot. 3 happen en toen alweer genoeg hehe. Wel leuk al een aantal voorbij zien komen wat voor me gependeld hebben, hoop dat jullie gelijk krijgen .
Vandaag een kv 2v5 gedaan...negatief...nou ja, snap er niets meer van...was niet met ochtendurine maar ik heb volgens mij ( weet het niet precies) zondag NOD, dus dan zou de test toch positief moeten zijn... 3 dagen geleden nl. positieve tuurtest ( dat wel...) van Z&K...vermoed dus dat ik dit weekend ongi zal gaan worden. Maar aan de andere kant voel ik me wel zwanger...pijnlijke borsten, misselijke vlagen gedurende de dag, erg emo, nachtmerries ( heb ik anders nooit). Bij sommige van mijn kinderen testte ik pas 4 dagen na NOD positief en bij anderen al 4 dagen vóór.... Tja, wat zal ik zeggen....zwanger of een gevalletje" ik beeld me van alles in" hahhaha....we wachten het maar "rustig" af
Hoihoi allemaaaaaal! Ben daarnet voor mijn metekindje-to-be kleertjes gaan kopen (een goede meter geeft veel liefde, maar het is een plicht om ook te verwennen)... En ooooh, al die babykleertjes en gedoe, pffff, wat verlang ik om ook weer te kunnen gaan shoppen voor mijn eigen kindje... Hier 3 dpo, tepels wat gevoelig en nu en dan een steekje, maar heb ik veel na eisprong... Dus ik wacht af... Ik verlang tt we een week verder zijn! Ik merk ook dat ik er elke ronde weer wat minder op gefixeerd ben, dus mss helpt dat ook wel een beetje ... De wachtbank is een minder grote marteling dan de eerste ronde, geen idee hoe dat komt... Nog 10 daagjes afwachten en heb ze alle 10 onbewust? volgepland... Dames op rood baaaalen! Stix: ik hoop dat je man bijdraait, mss moeten jullie echt elkaars redenen waarom wel/niet nog een kindje. Mss kan jij je dan beter in zijn mening inleven of mss draait hij bij als hij jou mening hoort? Wat die tempdaling betreft... Mss late innesteling?
Roos, de kans is toch ook nog best groot dat je -als je positief test voor je NOD- later weer negatief test? Daarom raden ze toch ook aan om erna pas te testen omdat er nog vanalles kan gebeuren? Jij hebt misschien een beginnende zwangerschap gehad maar wat later is afgebroken?
Jeetje wat veel rood erbij Ontzettend balen meiden! Bedankt voor de lieve reacties. Ik worstel nog behoorlijk met mijn gevoelens. Ik weet dat het beter is nu, maar ik hoop dat manlief nog zal bijdraaien. Vandaag bij de HA meteen maar anticonceptie geregeld. Pffff druist zo tegen mn gevoel in, maar is ff beter nu. Maar gevoel en verstand zijn twee uitersten. Meisje jij houdt het ook spannend! Chantalcindy ai pijnlijk!!! Roos wel vreemd dat je nu negatief test. Hopelijk verandert het nog!
@stix, misschien gaat manlief toch nog wel overstag. Maar misschien omdat het nu zo onverwachts was over viel je hem ermee? Ik zou goed met elkaar gaan praten misschien niet nu maar laat het even bezinken. Sterkte! Ja nou spannend, pfff hou hier echt niet van. Ben iemand wat graag controle heeft. Ik kan hier dus echt niet tegen. Heb zo iets als het moet komen dan hop laat gaan en op na de volgende ronde. Maar nu al de 3de cyclus met dit gezeik. Pfff sorry moest ff kwijt. Wel een lief appje gekregen van vriendlief. Ik heb er een goed gevoel bij. Waarschijnlijk om me gerust te stellen (wat toch niet lukt) maar toch.
Zo wat een verhalen allemaal weer en wat veel rood. Balen dames. Ik leef met jullie mee. En spannend dames die bijna hun nod hebben.. Ik wacht nu op de innesteling of die is vandaag... Begin weer behoorlijk nerveus te worden.. Moet ik niet doen.. Vorige keer dacht ik echt dat ik zwanger was, maar helaas... Heb wel enorme behoefte aan eten, vooral chocola terwijl ik daar normaal niet zo van hou. Pijnlijke onderrug en ontzettend moe.. Ik weet niet of dat nu sowieso al kan als de innestelling nog moet komen of net is geweest. weten jullie dat wanneer je de eerste symptomen kan voelen...
Toch snap ik iets niet. Zijn al 26op rood zitten pas op dag 5. Ik dacht dat 50% volgens mij zelfs nog meer positief was. Moet nu toch wel heel veel roze gaan komen dan. Dit is zoooo niet leuk zo'n begin van de lijst! Mijn duimen draaien overuren dames! Kom op met dat rozeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Goldfishie: ja, zeker spannend.. Net met manlief erover gehad en hij weet ook niet goed of ik nu zwanger ben of niet. We zaten net te discussieren wanneer ik zou testen Maar nog geen uitsluitsel hihi... Vervelend dames die op rood zijn! Knuf! Roos... wat vaag joh! Vervelend meisje1987. Het is ook niet fijn als je niet weet waar je aan toe bent! Thijs1 spannend... Lastig he dat wachtbankje!
Haha stil he..? The Voice is ook bezig he Hier steeds ongikrampen maar zit pas op 4dpo en ook pijnlijke borsten... Ppfff nog 10 dagen!
Verdrietig Stix! De enige tip die ik je kan geven is eerst even rust nemen... Ga iets leuks voor je zelf doen... EN dan wanneer de ergste teleurstelling voorbij is misschien verder praten... Sterkte!
Inderdaad vaag...maar ja, dat is natuurlijk het risico van voor NOD testen...Je weet het gewoon niet...zoals ik al zei bij sommige van mijn kinderen testte ik pas een aantal dagen na NOD positief en bij sommigen al ruim ervoor...gewoon afwachten...zolang ik niet ongi ben is er hoop
Nou ik kan me voorstellen dat je hier verdrietig over bent...maar zoals babybanjo ook al zegt, misschien dat je man later nog bijdraait, als hij jouw verdriet ziet en merkt hoe graag je nog een baby zou willen...wie weet mag dit wonder je nog een keer overkomen maar dan met de volledige support van je man...Ik hoop het voor je!
Roos6, zie dat we gelijk lopen, ben benieuwd wanneer jij gaat testen? Ik wil (als menstruatie uitblijft) dinsdag of woensdag pas testen. Ben nieuwsgierig wat anderen doen, leuk om al die verschillende reacties te horen