NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Waa wat een rood zeg... Jammer meiden! Succes in de volgende ronde!

Hier verwacht ik ook niks meer. Ik ben knettersacherijnig, heb een dikke puist op mn kin en heb me toch een partij schoongemaakt net! Dusse, ik kan ook wel zowat op rood. Ik verwacht het morgen of maandag...

2. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Jeetje wat veel rood al zeg.. super balen meiden!!

Geeft weinig hoop voor diegenen die nog moeten, maar je weet natuurlijk nooit. Ik had me voorgenomen om me er niet druk om te maken maar dat lukt helaas niet, ik voel de hele tijd van alles en hoop steeds dat het raak is. Het is pas de eerste ronde dus slaat eigenlijk nergens op. Toen zei mijn vriend ineens gisteravond dat hij mijn borsten groter vindt haha wat moet ik daar nou mee?! Duurt nog wel even voordat ik kan testen, dus het blijft wachten..

3. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Spannend Leolientje.. Whaha nee met zo'n opmerking kan je ook niks he :p Het is idd nog ff wachten voor jou, alhoewel kleine symptomen natuurlijk al wel kunnen beginnen nu.. maja. Succes!

4. mennehh

mennehh Niet meer actief

Of juist positief voor de andere. Als er gemiddeld 30% zwanger raakt dan komen de meeste nog hihihi :)

Ik stuur roze naar iedereen die nog moet

5. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bah bah bah, hele dag al heeeeel klein beetje roze bij afvegen in het slijm... Enorm veel krampen ook weer vandaag. Zou het dan toch nog misgaan? Of zou het gewoon beetje bloed van nog betere innestelung zijn? Heb gisteren ziekenhuis gebeld wegens erfelijkheidsonderzoek, omdat ik hun planning nu in de war schop. Maandag bellen ze terug. Wil dan niet hoeven zeggen, sorry het hoeft niet meer... :(

6. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Och Mrs Blossom dat meen je... Wat lastig zeg! :( Het kan er ook gewoon bij horen en het hoeft niet gelijk iets slechts te zijn.. Kan je evt al de verloskundigenpraktijk in de buurt bellen? Misschien hebben zij nog tips voor je? Ik duim voor je dat het niks is..

7. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee mrs Blossom! Ik ga duimen op een goede afloop! Denk dat een vk weinig kan doen, het is zo pril en dus toch afwachten...

8. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ja, is ook zo zoumooizijn. Tis nog zo pril he. :(

9. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @enfermera: hahaha ja kan je echt helemaal niks mee!

@menneh: ja dat is ook zo! Positief denken :)

@blossom: als het lichtroze is denk ik niet dat het kwaad kan hoor, maar het is altijd moeilijk te zeggen in het prille begin.. heel veel succes iig, hopen dat het gewoon een plakbeeb is!

@iedereen: heb nu voor het eerst die kruidvat tests gehaald 2v5, iemand ervaring mee?

10. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Superfijne tests :) Beter dan die dipsticks met een kruis (of tenminste, er zou dan een kruis moeten komen). Daar zag ik altijd een kruis, en bij die 2 voor 5 euro zie je als ie negatief is echt werkelijk niks, en anders wel. Is gewoon veel duidelijker! Heb ze nu ook liggen :)

11. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @enfermera: haha ja klopt ik zie dat stomme kruis ook altijd, ookal is ie er niet! Nou ik ben benieuwd, volgend weekend gaan we ze uitproberen.. bedankt voor je reactie!

12. mennehh

mennehh Niet meer actief

Ja die van de kruitvat 2x5 kun je ook niet fout doen. 4 druppels en zo zo duidelijk! Hele goeie testen. Die 2x10 euro zijn echt bagger!!!!!

13. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @menneh: ja ik had al meer positieve dingen gehoord hier, dus ik ga het gewoon proberen. Zie trouwens dat jij al over tijd bent klopt dat?? nog niks te bekennen?

14. mennehh

mennehh Niet meer actief

Nee niet meer. Vandaag beginnende ongesteldhed. Nu op naar ronde 2, moet even mijn bannen aanpassen. Dus helaas, maar vol positief gevoel naar ronde 2. :)

15. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie allemaal. Hopelijk zet het niet door, maar hoort het erbij. Activiteiten rest vandaag wel gecancelled en man comfort food laten halen. Straks op bank met Ben & Jerry's en blijven hopen.

16. mennehh

mennehh Niet meer actief

Hey mensen. Hoe pas je snel je banner aan?

17. mennehh

mennehh Niet meer actief

Neeeeee moet roze blijven!! Ik ga voor je duimen!!

18. mienma

mienma Actief lid

20 jun 2012
    301
    0
    0
    NULL
    Landgraaf
    hallo meiden, hier ook weer ongi geworden grrr.
    wel raar aangezien ik 7 sept ook al was en daarvoor 28 aug. dus van mijn cyclus klopt nu helemaal niets.

OP naar de volgende ronde.. voor de andere nog heel veel succes :) dat er maar geen rode duivels mogen komen.

19. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Hier ook rood! Ik baal super hard en uitgerekend vanavond een babyborrel! Aaaaaaaaaa.

20. 3S3

3S3 Niet meer actief

Balen iedereen op rood!! Heb net alvast een test gehaald voor begin komende week.
    De digitale van clearblue, wie heeft die ook gebruikt?
    En op het doosje staat dat je de stick alleen in je straal urine moet houden terwijl je plast, vroeg me af of dat echt voldoende zal zijn of dat je 'm toch beter vanuit een potje met urine kan testen?
    Wie kan me meer vertellen? Alle tips zijn welkom...

Deel Deze Pagina