NOD lijst 16 t/m 30 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door DanielleJ, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    oehhhh spannend!!! laat je het snel weten?

2. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    ai dat lijkt me erg frustrerend! Dan kun je idd nog beter gewoon ongi worden! heel veel succes meid!

3. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Ik heb helaas geen ervaring met action testen, maar ik denk dat je inderdaad beter even een clearblue kan halen digi. Dan weet je het in ieder geval!

4. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Gisteren een ontzettend leuk buurtfeestje gehad op nationale burendag. Wij wonen hier sinds februari dus erg leuk om wat mensen te leren kennen! De wijntjes maar even laten staan, want je weet maar nooit..

Klachten zijn zo'n beetje weg dat baart me wel zorgen. heb alleen af en toe een branderig gevoel in mn borsten en dan voornamelijk links. Iemand ervaring mee?

5. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Hmm pakte net de test van daarstraks nog eens.. Ik zie echt een heeel licht tuurstreepje maar kan ook verbeelding zijn natuurlijk.. Vanaf nu maar eens om de 2 dagen testen zeker..

6. Julli

Julli Niet meer actief

Hoi lelolientje,
    Ik heb daar geen ervaring mee. Ik zit ook op het wachtbankje 6 dagen voor nod. En geen overduidelijke symptonen. Alleen vage. Paar puistjes maar dat kan ook zijn omdat mijn periode er aan komt natuurlijk :(. Heldere heftige dromen en buikloop. Dat kan natuurlijk ook alles behalve een zwangerschap zijn.

Gevoelige borsten zijn wel echt een symptoom denk ik. Tenzij je dat doorgaans ook hebt bij je periode?

Ik heb stom stom stom een uiterst gevoelige test gedaan vanmorgen. Geen idee waarom. Er stond kan vanaf 6 dagen voor nod. En die was omo wit natuurlijk.

7. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @julli: naar die omo witte test, maar het zegt natuurlijk helemaal niks zo vroeg! Ik geloof zelf eerlijk gezegd niet zo in die vroege tests, dan moet je wel veel hcg al aanmaken volgens mij. Dus kop op! we gaan samen nog een paar daagjes wachten!! ja heel vaag, heb alleen zo'n branderig gevoel links, rechts niks. Maar dan denk ik ook weer dat ik het me inbeeld.. ach ja je weet hoe het gaat op het wachtbankje hahaha :D

8. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Zou zeker nog een testje wagen na een dag of 2. Maar oude tests zijn niet meer betrouwbaar, dus probeer je niet helemaal op te vreten nu :) Uiteraard hoop ik heeeeeeeel erg op roze voor jou!!

Er kan sowieso wel wat meer roze bij hier!!

*strooit babydust*

9. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Ja beschouw hem als negatief hoor

10. Julli

Julli Niet meer actief

Haha ja zo gaat dat inderdaad op het wachtbankje :)
    Wanneer ga jij testen? Ga ik kijken of ik het ook ga vol houden.

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nahlaatje, spannend zeg, hopen da je ongi toch weg blijft en dat je binnenkort een duidelijke posi test hebt! Ik heb ook geen ervaring met action testen hoor vaak dat ze onbetrouwbaar zijn hier op het forum.

Oh julli, ik weet hoe je je voelt. Zit nu ook 6 dagen voor nod en kan de testdrang ook nauwelijks weerstaan! Maar vorige ronde heb ik ook voor nod getest, helemaal voor niets, dus dat wil ik deze ronde echt niet. Hoop dat ik het vol kan houden! Toch ben ik heel bang dat het gewoon niks is deze ronde. heb te weinig symptomen.

Leolientje, je borsten kan een teken zijn, maar het zegt helaas nog niks. Ik had vorige ronde echt voor bijna 100% het idee dat ik zwanger was. Mijn borsten waren namelijk een cupmaat gegroeid van a naar b, mijn tepels groot en donker en ze hadden ook een branderig en stekerig gevoel. Helaas werd ik gewoon ongi. Zelf denk ik dat er wel een bevruchting was, maar dat het bij de innesteling niet goed is gegaan. Dus echt even geduld hebben.

Nog steeds geen nieuw roze hier :( jeetje zeg, kom op hoor meiden! Wie werkt hier eigenlijk de lijst bij? Is denk al tijdje niet gedaan? Ik weet helaas niet hoe het moet...

12. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Bloemie80: Pff.. jammer! Haha ja idd... Ja dan weet je het iig zeker he. Ik zit ook nog te twijfelen of ik zal testen maar voel me echt totaaaal niet zwanger. Vind ik ook weer een soort zonde van de test whaha. XD

Nahlatje: jeetje... :( Wat stom zeg!

Oermoeder wat raar... Misschien nog een test (van kruidvat ofzo) doen?

Annemoon balen.. Succes bij de arts!

Leolientje: ik had idd wel duidelijk meer last van mn borsten toen ik zwanger was. Maar vooral allebei. Echt gevoelig.

En door al dit geklets hier wil ik er misschien ook nog wel een testje aan wagen. Maar strakjes, dan is mn man weer thuis :p (hij is de auto wassen)

13. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    Ik ga proberen om dit echt pas zondag te doen, maar dat zeg ik nu natuurlijk heel dapper hahaha
    Misschien dat ik zaterdag al een poging waag hoor, ik houd je op de hoogte. Wanneer doe jij nog een test?

14. leolientje

leolientje Actief lid

7 aug 2011
    442
    0
    0
    NULL
    Gorinchem
    @derde, oh ja jij ook nog 6 dagen, nou dat wordt spannend hier eind van de week en maand!

@enfermera: ik duim voor roze voor jou!!

We hebben ook nog niks van Goldfishie gehoord.. ben benieuwd..

15. Julli

Julli Niet meer actief

Ik wil zaterdag gaan testen leolientje. As ik het red :)
    Misschien kunnen we met Derde, met zijn drieën testen zaterdag ochtend. Dan kunnen we het misschien volhouden.
    Vinden jullie dat wat?

16. Julli

Julli Niet meer actief

Wanneer is je nod enfermera?

17. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Dinsdag..
    Nou hartstikke emo net en ook nog sacherijnig :') Ik ga er geen test meer aan verspillen dames. Ik kijk wel wanneer ik rood word... :)

18. Julli

Julli Niet meer actief

Of niet rood hihi :)

19. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Haha. Lief van je. Maar ik voel me echt niet zwanger. Ik had toch echt meer last van mn tieten moeten hebben en minder saggo... :p Ga nog niet testen. Op z'n vroegst woensdag als ik dan nog niet ongesteld ben.

20. Julli

Julli Niet meer actief

Ik ga duimen voor je. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina