Wachten duurt ook zo lang! Mijn lichaam is me ook echt weer voor de gek aan het houden.. Tenminste dat denk ik dan (hou ik mezelf maar voor tot ik een posi test in handen heb... Echt raar hoe je bijna elke maand kunt denken dat je vanalles voelt. Deze keer wel voor het eerst steken en krampen gevoeld (gisteren) 6dpo. Hopelijk wijst dat op iets positiefs..
Nou inderdaad. Ik heb een week voor nod alweer ongi kramp dus het zal wel weer niet raak zijn deze ronde. Als ik terug kijk op alle andere keren is er weinig anders
En ik weet ook niet zo goed wanneer ik nu kan gaan testen.. sinds het stoppen met de pil is mijn cyclus steeds tussen de 28 en 31 dagen.. Ik ga dus maar uit van ongeveer 30. Wat zou betekenen dat ik de 31 kan testen.. Alleen ben ik deze cyclus ook begonnen met Etos Zwanger worden en schijnbaar kan je cyclus daar korter van worden. krampen 1 week voor NOD kunnen ook wijzen op een innesteling (heb ik ergens gelezen), al hoor lees ik ook op verschillende sites terug dat je van een innestelling naast bloedverlies helemaal niets kunt merken.. Dus misschien praat ik het mezelf wel weer gewoon aan.. Hoop het ook gewoon zo erg!
5 dagen voor NOD mij niet kunnen inhouden... hééééééél licht streepje!!! (Net als bij mijn dochters, idem streepje 5 dagen op voorhand!) Zou ik echt mogen blij zijn????????????????
Nou laten we het hopen zijn ook krampen met vlagen. Ben wel heel moe laatste dagen niet normaal moe maar daar geef ik gewoon het weer de schuld van Ga het pas geloven als ik over tijd ben dan komen de vlinders in me buik denk en dan weekje later maar testen hopen op een knaller meteen.
Auw ik heb zon last van m'n blaasontsteking hij is er nu weer en ik krijg morgen pas de uitslag van de kweek.. Ga zo echt weer even bellen want de pijn gaat steeds hoger zitten..
Joyse wanneer is je nod? Hier ook aan het wachten moet rond 26 ong worden. Maar heb al een week pijnlijke boobs. En steken rond m'n liezen. Af en toe licht misselijk tijdens het eten. Veel dorst en brandende ogen. Ik zou mezelf natuurlijk ook weer voor de gek kunnen houden. Wat denken jullie? MAMA VANy: al de duivels?
erm... kon me niet beheersen zojuist.. had nieuwe testjes gehaald en zwanger worden pillen van etos.. Dacht doe een testje.. 5 dagen voor NOD... streepje echt een streepje... hoe vaag ook?
Ga een poging doen t op de foto te krijgen. Had van die rare steekjes in onderbuik richting vagina.. dus dacht.. ach zal wel niet maar heb toch genoeg testjes..
*paniek* Krijg de foto niet op de pc... manlief heeft wat dingen veranderd.. zal moeten wachten tot rond 4 uur. Vind t eng! Ik zie echt een streepje. voorheen was t gewoon.. niks,nada.. noppes, super wit. Heb er een warm hoofd van.. volgens mij is mn bloeddruk ook verdubbeld.. om over mn hartslag niet te praten Zal kijken of manlief de foto op zp krijgt voor me om 4 uur.. en tja wat is wijsheid.. morgenochtend nog een testje wagen?
Joyse78: alvast voorzichtige felicitatie hier. Streep is een streep misschien maakt je lichaam langzaam hg aan. Morgen vroeg met ochtend urine weer testen ! Let is know. Ik kan pas zondag testen. Word niet hoe van de zenuwen al bijna 1.5 jaar bezig.
Nelly we hebben ongeveer zelfde nod. Hopen op 2 positieve testen. Summerlove: ik vroeg me al af of hier leeftijdgenoten waren. Maar die zijn er wel. Dus ik begin niet als enige snel te wanhopen. Wanneer gaan jullie testen?