NOD-Lijst 16 t/m 31 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Edit: foutje, verkeerde NOD forum :)

2. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Wachten duurt ook zo lang! Mijn lichaam is me ook echt weer voor de gek aan het houden.. Tenminste dat denk ik dan (hou ik mezelf maar voor tot ik een posi test in handen heb... Echt raar hoe je bijna elke maand kunt denken dat je vanalles voelt. Deze keer wel voor het eerst steken en krampen gevoeld (gisteren) 6dpo. Hopelijk wijst dat op iets positiefs..

3. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Nou inderdaad.
    Ik heb een week voor nod alweer ongi kramp dus het zal wel weer niet raak zijn deze ronde. Als ik terug kijk op alle andere keren is er weinig anders :(

4. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    En ik weet ook niet zo goed wanneer ik nu kan gaan testen.. sinds het stoppen met de pil is mijn cyclus steeds tussen de 28 en 31 dagen.. Ik ga dus maar uit van ongeveer 30. Wat zou betekenen dat ik de 31 kan testen..
    Alleen ben ik deze cyclus ook begonnen met Etos Zwanger worden en schijnbaar kan je cyclus daar korter van worden.

krampen 1 week voor NOD kunnen ook wijzen op een innesteling (heb ik ergens gelezen), al hoor lees ik ook op verschillende sites terug dat je van een innestelling naast bloedverlies helemaal niets kunt merken.. Dus misschien praat ik het mezelf wel weer gewoon aan.. Hoop het ook gewoon zo erg!

5. Within

Within Niet meer actief

Ik heb ook last van krampen.. Fijn is anders! Maar goed, Ongi krampen hoeven nog niks te zeggen hè :p

6. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 dagen voor NOD mij niet kunnen inhouden... hééééééél licht streepje!!!
    (Net als bij mijn dochters, idem streepje 5 dagen op voorhand!)

Zou ik echt mogen blij zijn????????????????

7. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Heb je een foto???
    Een streepje is een streepje lijkt mij!
    Dus voorzichtig gefeliciteerd! :)

8. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Wat voor test heb je eigenlijk gebruikt??

9. Within

Within Niet meer actief

10. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Nou laten we het hopen zijn ook krampen met vlagen. Ben wel heel moe laatste dagen niet normaal moe maar daar geef ik gewoon het weer de schuld van ;) :D
    Ga het pas geloven als ik over tijd ben dan komen de vlinders in me buik denk ;) en dan weekje later maar testen :D hopen op een knaller meteen.

11. Within

Within Niet meer actief

Auw ik heb zon last van m'n blaasontsteking :( hij is er nu weer en ik krijg morgen pas de uitslag van de kweek.. Ga zo echt weer even bellen want de pijn gaat steeds hoger zitten..

12. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Joyse wanneer is je nod? Hier ook aan het wachten moet rond 26 ong worden. Maar heb al een week pijnlijke boobs. En steken rond m'n liezen. Af en toe licht misselijk tijdens het eten. Veel dorst en brandende ogen. Ik zou mezelf natuurlijk ook weer voor de gek kunnen houden. Wat denken jullie?

MAMA VANy: al de duivels?

13. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

erm... kon me niet beheersen zojuist.. had nieuwe testjes gehaald en zwanger worden pillen van etos..
    Dacht doe een testje.. 5 dagen voor NOD...
    streepje echt een streepje... hoe vaag ook?

14. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    vanmorgen weer negtieve test...
    hm cd 39....

15. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    foto?

streep is streep..

voorzichtig gefeliciteerd!

16. Joycie78

Ga een poging doen t op de foto te krijgen.

Had van die rare steekjes in onderbuik richting vagina.. dus dacht.. ach zal wel niet maar heb toch genoeg testjes..

17. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Een streepje is een streepje! Ben benieuwd naar de foto!
    Voorzichtig gefeliciteerd!

18. Joycie78

#2078 Joycie78, 23 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 aug 2012
    *paniek* Krijg de foto niet op de pc... manlief heeft wat dingen veranderd.. zal moeten wachten tot rond 4 uur.
    Vind t eng! Ik zie echt een streepje. voorheen was t gewoon.. niks,nada.. noppes, super wit.

Heb er een warm hoofd van.. volgens mij is mn bloeddruk ook verdubbeld.. om over mn hartslag niet te praten :D

Zal kijken of manlief de foto op zp krijgt voor me om 4 uur.. en tja wat is wijsheid.. morgenochtend nog een testje wagen?

19. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Joyse78: alvast voorzichtige felicitatie hier. Streep is een streep misschien maakt je lichaam langzaam hg aan. Morgen vroeg met ochtend urine weer testen ! Let is know. Ik kan pas zondag testen. Word niet hoe van de zenuwen al bijna 1.5 jaar bezig.

20. Hannabella

21 aug 2012
    85
    0
    6
    Roosendaal
    Nelly we hebben ongeveer zelfde nod. Hopen op 2 positieve testen. Summerlove: ik vroeg me al af of hier leeftijdgenoten waren. Maar die zijn er wel. Dus ik begin niet als enige snel te wanhopen. Wanneer gaan jullie testen?

Deel Deze Pagina