Wat fijn weer een paar zwangeren erbij. Hier, helaas niet zoveel geluk, maar ja, zou ook wel heel erg veel toeval zijn als t meteen al raak was geweest. Volgende ronde weer een kans, toch! Succes allemaal
dankjewel allemaal.. @ Smnee, oh nee ik sta er indd niet op... mijn nod is de 25ste, 26 jaar, 2e kindje, 5e ronde @ Hannabella, eigenlijk (nog) geen symptomen. Behalve wat gevoelige tepels vanaf 4 dpo, maar voel dat alleen als ik ze aanraak
@Smam: heej, ik zag je nickname, kom je ook uit Noord-Brabant? Balen dat je weer ogesteld bent geworden. Succes de volgende ronde! @Joycie78: poeh, da's een hele gewichtige geschiedenis. Superknap dat je toch flink af hebt kunnen vallen. Wat voor dieet volg je nu trouwens? Ik herken het emotie-eten heel erg, maar de laatste tijd (vr)eet ik 's avonds ook nog eens uit verveling... Een jaar of 6/7 geleden was ik zo'n 20 kilo in een jaar afgevallen. Na de bevallingen was ik heel snel weer terug op mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar voor de volgende zwangerschap zat er toch weer 10 kilo extra aan. Voornamelijk te wijten aan emotie-eten, maar een depressie en een trage schildklier doen je gewicht ook geen goed. Superfijn dat de boel weer op gang is gekomen. Hou vol! "Van harte tante" *smelt* Staat wel erg leuk, ondanks dat ik nu voor de tweede keer tante ben. Waaaauw, een streepje! GEFELICITEERD!!! Knuffie! Wat voor test heb je gebruikt? @bolliewollie: schoonzus mag geloof ik al snel naar huis, maar wanneer zoontjelief naar huis mag, ligt aan de insuline-waardes (of zoiets). Maar het ziet er naar uit dat hij niet zo lang in het ziekenhuis hoeft te bivakkeren. Hij reageert goed op de medicatie. @lindaw: jeetje, 2,5 jaar ongemerkt rondgelopen met chlamydia, heftig! Helemaal omdat je al zo voorzichtig bent. Heeeeeeeel veel succes maandag. Spannnend! @rikki: erg herkenbaar van dat gevoel, hoe je lichaam je voor de gek kan houden. Inderdaad, eerst zien, dan geloven! @vlinder82: wow, een test die al 5 dagen voor NOD resultaat geeft! Wat voor test is dat? En natuurlijk GEFELICITEERD!!! @Within: stomme blaasontsteking. Heel veel beterschap! @Hannabella: ik zie je niet in de lijst, maar wanneer wil je gaan testen? Misschien doen we het tegelijk! *lol* De eerste zwangerschapsverschijnselen? Ik hoop het voor je dat het klopt! Duimen draaien hier. @prachtig83: balen van die negatieve test. Wanneer is je NOD? @BellaNoa: GEFELICITEERD! @Femka11: stomme duivels... Op naar de volgende ronde. @natasha86: GEFELICITEERD!
Hier nog geen rood te bekennen. Ik wil zaterdag (NOD) pas testen, maar stiekem eigenlijk ook eerder. 't Lijkt me zo heerlijk weer om mijn plannetje al uit te mogen voeren om mijn mannetje zaterdagavond te verrassen tijdens ons etentje. Nog even volhouden... Of morgen toch maar wel testen, want ik wil zaterdag niet sjagrijnig/emotioneel zijn om een negatieve test... Pfff... 'k Krijg er zelf het heen en weer van. *lol* Gebruiken jullie trouwens allemaal al foliumzuur? Bij onze tweede zwangerschap begon ik pas, nadat ik positief getest had. Ik was het totaal vergeten! Nu slik ik iedere ochtend braaf een tabletje Gravitamon...
Als ik tegen de tijd een positieve test in handen heb dan zal ik zo blij zijn als een kind die te horen krijgt dat ze naar eurodisney mag hihi
Inderdaad het is lekker om er gewoon ff lekker over op lost te kletsen als je dat in je omgeving doet krijg je alleen maar te horen "meid je bent er echt te veel mee bezig hoor" pffff je mag niks zeggen meer dus. Ik was er ook altijd heel bang voor moor ik heb me zelf voor genomen mocht het niet lukken dan leven we gewoon lekker rijk. Hopen dat deze gedachten minder stress geeft We houden elkaar gewoon lekker op de hoogte meid Ik heb ook nog nooit deel genomen aan een forum maar ik zocht me zelf er altijd helemaal rot op vind hartstikke leuk dat dit er is
@ tante Nelly, Heb de 2v5 kruidvat test gebruikt. Krijg de foto niet op de pc nog. zal morgen nog een poging wagen.. en ook een nieuwe test doen in de ochtend. Dieet volhouden zal zeker lukken! Hoop voor jou (en alle andere meiden) snel op roze! Slik al een tijdje foliumzuur idd.. had vandaag net die zwanger worden pillen van etos gehaald.. maar als t raak is haal ik wel andere vitamines. Knuffies Joyce
Dank je nelly. Laat het wel ff weten over wat ik wijzer geworden ben Ik begon foliumzuur te slikken nadat ik me eerste onttrekkingsbloeding kreeg toen ik met de pil gestopt was. Gewoon gelijk een hele ik haal ze bij de apotheek.
Wil je niet opjagen.. maar mijn NOD is pas maandag/dinsdag en nu al .. uhm..! *giechelt en rent weg* Succes! Dikke knuf Joyce
Manlief kwam net ook thuis met 2 kruidvat testen voor mij... Aah Ik ga niet testen, ik ga niet testen, ik ga niet...
Sterkte Within, hij maakt het je niet makkelijker @Joyce & Vlinder, gefeliciteerd met jullie positieve test!! Hoop dat ie doorzet!! @Nellie, hoop ook dat het voor jou positief is! Lijkt me heerlijk om je man komende zaterdag te mogen verrassen!! Groetjes, Veetje
Natascha: ik hoop at het dan zo blijft! Bellanoa: hier ook gevoelige tepels alleen bij het aanraken en een hoop donkere aders op mijn borsten, hoop zo op 2 streepjes. Vlinder82: gefeliciteerd! Hou m stevig beet. Nelly: zullen we samen testen zondag? Ik kan ook zondag testen wil zo graag eerder moet mezelf bijna vastketenen. Lindaw: inderdaad als je het tegen vriendinnen of zo zegt: zeggen ze ach komt vanzelf bla bla bla. Moeten jullie nodig zeggen denkt ik dan. Jullie worden zwanger na een kus. Enkel vrouwen die hetzelfde doormaken begrijpen het daarom ben ik blij met zulke forums. Ik las ook altijd mee omdat ik niet wist hoe ik me moest Anmelden. En nu kunnen we lekker meekletsen. Ja ik hou jullie ook op de hoogte wil zondag testen en misschien morgen een vroege test doen kan zo moeilijk wachten.
Whitney jij kan ook mee testen zaterdag zie ik? Of kan jij ook moeilijk wachten en ga je een vroege wagen heb je al wat symptomen.
@Within: haha, jouw geduld wordt ook al op de proef gesteld! Wat typisch dat je man net twee testen meebracht! @Veetje83: tenx! @Hannabella: zondag testen heb ik ook overwogen. De meiden gaan zaterdag logeren bij opa en oma, dus daar hoef ik 's ochtends ook geen rekening mee te houden. Plus het is onze echte "verkerings"dag. Maar eigenlijk wil ik zaterdag al duidelijkheid hebben i.v.m. ons etentje 's avonds. Twijfel, twijfel... Nee, ik hak de knoop nu door. Ik ga morgenochtend mijn plasje opvangen... Dan weet ik (hopelijk) meteen waar ik aan toe ben. En ik vind die test ook zo zielig alleen in een doosje van twee zitten. *proest* Hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen. *lol* Kom op meiden, laten we de lijst roze kleuren! Heel veel succes iedereen! Wordt vervolgd...
Hele tijd wel meegelezen. Maar GEFELICITEERD voor alle positieve testers! Hier zijn we weer druk aan het klussen! En heb me voorgenomen om niet eerder te testen dan nod en zelfs wachten tot ik 1 week overtijd ben. Of me dat gaat lukken weet ik niet. Succes allemaal! hoop dat er meer roze bijkomt!