Ja horen ze ook maar ja zij liet duidelijk merken dat ze het belachelijk vond, ach ja zulke mensen heb je er ook tussen zitten, vraag me af waarom ze dat werk dan doen.
Tja deze niet haha, of misschien vind ze alleen het zwangere gedeelte van het vak leuk ofzo geen idee, maar goed mocht ik ooit nog keer terug moeten weet ik dat ik haar niet moet hebben!
Oh dames, FF denkt dat mijn ovulatie al geweest is! Dan zit ik ook illegaal hier, maar ik denk dat het niet waar is hoor Kan nooit op dag 16 .... als ik zie hoe lang ze allemaal geweest zijn... oei oei! Weet niet wat ik nu moet geloven... jammer dat we niet heel veel geklust hebben aangezien we in de verbouwing zitten.... dus hoop eigenlijk dat mijn ei nog komt
@Lavina: ben net bij de gynaecoloog geweest. Navraag gedaan over de luteale fase en zij zegt dat 9/10 dagen zeker niet té kort is. Het zou geen probleem op moeten leveren om met deze LF zwanger te raken. Mooi! Wij gaan t nog een paar maanden zo proberen, mocht t dan niet lukken dan gaan we overleggen over volgende stappen. Moet zeggen dat ik dat op dit moment geen optie vind. Het lijkt me zo heftig! Maar goed, we zien t wel. Eerst kijken of t zo lukt. Edit: jij hebt t niet getroffen met je gynaecoloog hè! :x Allemaal een fijne dag gewenst, wat een weertje hè. Word er blij van
@Username nee had het zeker niet getroffen, dank je wel voor de info, dan hoef ik me daar voorlopig niet druk over te maken! @Sunflower oh das gek met je ei, hoop voor je dat je hem niet gemist hebt! Fijne dag allemaal, lekker warm weer
Ik hoop dat je ei nog komt sunflower! Ook al is t niet wat om te klussen met dit weer! Hihi @username; ik hoop ook dat het zo lukt voor je! Lijkt me ook zo heftig om het met hulp te moeten doen. Hier niks bijzonders te melden, nog even genieten van t zonnetje, straks weer werken! Fijne dag meiden
Ik hoop het ook meiden we hebben wel wat geklust maar niet precies om de dag... achja en anders zou het al heel wat zijn dat mijn cyclus wat korter is.... ! Genieten jullie lekker van deze dag! Ik ga weer werken!
Mag ik hier ook meekletsen? Als ik goed gerekend heb, is mijn NOD pas op 7 september, maar ik hoop natuurlijk dat dit veel korter word.
Hi meiden, ik zit met mijn eisprong in de maag! Heb zondag de eerst ovu test gedaan voor deze ronde, ik zat toen op CD 8. Maandag en dinsdag ook weer 1 gedaan met de hoop dat het streepje donkerder zou worden. Maar ze blijven gelijk of sterker nog, lijken wel weer iets lichter te worden! We hebben zondag middag geklust, maar ik geloof nooit dat mijn ei al geweest is... Is dit normaal of moet ik mij zorgen gaan maken? Wil zo graag dat het deze ronde lukt.. (ja wie niet!!) Ben benieuwd naar jullie bevindingen en reacties.
Ik meld me hier ook. Vandaag helaas ongi geworden . Mijn volgende NOD is 22 augustus. Ik ben 27 jaar en dit wordt de derde ronde voor het eerste kindje.
@Mamajens heb hetzelfde hier op cd9 een streepje gister lichter, straks komt de nieuwe dit had ik vorige maand ook. Overigens zie ik dat jij kruidvat hebt, heb ik slechte verhalen over gehoord.
Hoi dames, Ik kom mij hier aan melden. Mijn nod is 28 augustus 2de ronde 3de kindje en mijn leeftijd is 26. Wil iedereen even succes wensen!
Hoi dames werk de lijst met een uurtje ofzo even bij en lees dan ook! Moet nog ff mijn moeder naar huis brengen.
Die van kruidvat vetrouw ik ook niet helemaal.. Idd de hitte was niet te harden.. hier schijnt de zon bijna de hele dag op me raam dus was binnen 30 graden nu 28 Maar ik was aan het verven in me nieuwe huis.. dat is ook niet echt heel fijn Lavina voel je je al wat beter? Voel me wel wat eenzaam zo op die 24ste
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 augustus 2012 ♥ 8. (2) geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje 9. (2) MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje 13. (1) Username (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 15. (2) eeneneenisdrie (31 jaar), 7e ronde (na mk), 2e kindje Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje 16. 17. (2) Tweety1983 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje clnl (29 jaar), 10e ronde, 3e kindje 18. (5) Suuskie (27 jaar), 1e ronde (na bbz), 1e kindje Stampertje23 (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Missiej (22 jaar), 16e ronde, 2e kindje Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje Jesje1982 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje 19. (3) Kaytjuh (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje Smnee (21 jaar), 2e ronde, 1e kindje Gesina (25 jaar), 18e ronde, 1e kindje 20. (7) Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje Brit81 (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje MizzBunny (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje LF84 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar), 6e ronde, 3e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar), 7e ronde, 1e kindje 21. (3) SunFlower85 (27 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje Ukkie27 (28 jaar), 17e ronde, 1e kindje Jufffie (28 jaar), 5e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) 22. (2) Freck (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lolsmurf (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 23. (1) Jossie81 (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje (na mk en partiĆ«le mola) 24. 25. (1) Yuna (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje 26. 27. 28. (1) cmvmens (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje 29. 30. (1) Suuuusje (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje 31. Datumloos T o t a a l: 33 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
@cmvmens, welkom en heel veel succes! Zo hier productief dagje gehad, eerst naar de podoloog, krijg toch inlegzooltjes want mijn voeten zakken iets te ver door maar niets ernstigs. Hoef ze ook alleen maar in als ik sport of lange afstanden loop. Ze denkt dat het komt doordat door de CVS mijn spieren ook allemaal slap zijn. Daarna mijn moeder opgepikt en we hebben het huis even onder handen genomen, lekker gegeten, mams naar huis. Nu op de bank, wel warm pfff! En nog steeds licht streepje op de ovu test, hopen morgen donkerder!