NOD-Lijst 16 t/m 31 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

#2261 Smnee, 26 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2012
    Ik blijf gewoon op rood.. :( succes de rest

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

Ik ben helaas van de week ook ongi geworden, dus ik mag ook van de lijst af...

Heb dus een cyclus van 40dagen... :(...

3. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

He bah dames :(

Ik ga voor jullie duimen voor de volgende ronde!

Dikke knuf Joyce

4. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    Balen zeg nog geen positieve testresultaten.

Hier op t moment af en toe flinke steken. Wacht dus tot ongi doorkomt. Ga voorlopig ook proberen niet te testen. Denk namelijk dat doordat mijn ei zo laat was ik eigenlijk pas begin september kan testen en ik nu ineens een langere cyclus heb.

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen smnee!
    Nog testers vanochtend? ik heb me vanochtend kunnen inhouden en test morgenvroeg pas weer. nog altijd geen ongi te bekennen.

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb nog niet teruggelezen, we gaan zo onze meiden ophalen bij mijn ouders. Ik hoop op een boel positieve testers!

Mijn testen lijken alleen wel lichter te worden...

Bekijk bijlage 269989

Als dat maar goed gaat...

Vanmiddag kom ik weer kletsen.

Doei!

7. Joycie78

hopen dat t goed gaat Nelly, kan heel goed dat je meer gedronken hebt en hcg wat anders is in de urine.. of misschien verschillende tijden.

X Joyce

8. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je Nelly! Ik hoop dat het klopt wat Joyce zegt, dat je gewoon meer gedronken hebt en daardoor het hcg wat minder aanwezig is in de urine.

9. Joycie78

Wij gaan toch op roze, laatste test is niet meer te missen
    Morgen 2 digitale testen doen en mooi inpakken voor de oma's to be..
    Krijg de neiging om t in de wereld te gooien en aan iedereen te vertellen, maar wachten tot iig de eerste echo is beter, toch?

Dus Joycie78 op roze graag!

Hele dikke kus Joyce

Bijgevoegde bestanden:

10. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat Joycie78!!!

Kan me goed voorstellen dat je het het liefst nu aan iedereen zou willen vertellen. Ik denk dat wij het als het zover is wel meteen al aan ouders en zussen vertellen en aan vrienden pas na de eerste echo. Nou ja, mijn beste vriendin weet nu wel dat ik nu overtijd ben, dus die zou ik het denk ik wel direct vertellen :)

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Hier negatieve test maar ik had toch best goede hoop dus baal behoorlijk en dan moet ik straks alweer op naar ronde 5

12. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shay je zit nog voor nod zie ik dus misschien wordt hij wel nog positief over een paar dagen.

13. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Balen shay01 we hebben onze nod te gelijk ik merk nog niks. Maar wij zijn in ronde 11 verwacht er deze keer dus ook weer niks van. :( Tis hier dus nog ff afwachten.

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Net teruggelezen sinds mijn voorlaatste post, maar jeetje, wat veel rood... Heel veel succes de volgende ronde meiden!
    Tja, dat het rustig wordt is wel logisch... Nu maar hopen dat de uitloop voornamelijk naar het "mama's-in-spe" topic gaat! Ik duim meiden!
    Testers, zet hem op!

@Joycie78: hehe, je geeft het eindelijk toe: ROZE!!! ;) Super! Succes met het geheimhouden...

Gisteren heb ik manlief eerder verteld dan dat ik in eerste instantie van plan was (tijdens het etentje). Nadat we de meiden bij mijn ouders hadden gebracht, heb ik 's ochtends nog wat boodschappen gedaan en bij de bloemist 13 roosjes gehaald. Thuis meteen maar gegeven met een lief kaartje erbij en een extra kaartje erin. Hij wist het meteen! Hij vond het klavertje vier (kleine kaartje) echt helemaal super! Zo toepasselijk!
    Na het etentje zijn we nog even op de koffie geweest bij mijn ouders. We hebben ze meteen verteld dat we weer zwanger zijn. Ik had voor ieder een kaartje geschreven "je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik in mei word geboren, mag ik dan ook bij jullie logeren misschien". Ze vonden het al verdacht dat we 's avonds zomaar op de koffie kwamen, terwijl onze meiden daar logeerden, dus een hele grote verrassing was het niet.
    Schoonouders vertellen we pas na de eerste echo, want we gaan daar (100km verderop) nooit zonder kinderen heen. Aangezien we onze meiden nog niets willen vertellen, kunnen we schoonouders ook nog niet vertellen. En daarbij is schoonzus afgelopen week bevallen en gaat schoonpa binnenkort naar een verpleeghuis. Dus ze hebben wel wat anders aan hun hoofd dan een prille, onzekere zwangerschap.
    Ik heb wel een blanco kaartje klaarliggen met 6 dansende nijntjes voorop. 't Is hun zesde kleinkind.

Maar goed, nu zit ik dus wel met een lichter streepje. Gisteren heb ik niet meer gedronken dan anders, eerder minder...
    Morgenochtend maar weer een testje doen en dan de verloskundige bellen. Ik wil toch even weten wat ik met mijn schildkliermedicijn moet doen. Bij zwangerschap schijn ik die te moeten ophogen, maar ik weet niet of dat van te voren ook al moet, omdat je lichaam een paar weken tijd nodig heeft om zich opnieuw in te stellen.

@Smnee: zet mij toch maar even op twijfeltest... Ik heb er niet zo'n goed gevoel over.

Wordt vervolgd...

15. Within

Within Niet meer actief

Zet mij maar op blauw, negatieve test.

Maar.. zie mijn kaartje? Stom lichaam :(

16. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    nelly: ik duim voor jullie dat de volgende test alleen maar duidelijker wordt! (maar ik begrijp je onzekerheid goed hoor!)

Groetjes!

17. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet veel verstand van temperatuurkaartjes, maar volgens mij ziet dit er goed uit. Heb op internet gelezen dat bijna een kwart van de vrouwen pas een aantal dagen na NOD positief test, dus wie weet... (is ook mijn hoop nog steeds :))

18. Within

Within Niet meer actief

Ik heb een kaartje volgens het boekje zeg maar :p We wachten geduldig af. tot die tijd; my (.)(.) are killing me

19. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Within hoop dat je morgen een mooie test in handen hebt.
    Alle dames die ongi zijn , balen. Succes in de vlg ronde.

De28ste nadert, veel dames die dan hun Nod hebben inclusief mezelf, spannend!

20. smuizel

smuizel Lid

24 mei 2011
    44
    0
    0
    thuiszorg
    @ huisje,boompje,beestje ;)
    Vandaag mag ik testen!! Maar probeer het te rekken tot dinsdag ofso
    Sinds Gister ben ik continu aan het huilen heel irri
    Zou het dan toch?

Deel Deze Pagina