Goedemorgen!!! Ik ben helaas van de week ook ongi geworden, dus ik mag ook van de lijst af... Heb dus een cyclus van 40dagen... ...
Balen zeg nog geen positieve testresultaten. Hier op t moment af en toe flinke steken. Wacht dus tot ongi doorkomt. Ga voorlopig ook proberen niet te testen. Denk namelijk dat doordat mijn ei zo laat was ik eigenlijk pas begin september kan testen en ik nu ineens een langere cyclus heb.
Balen smnee! Nog testers vanochtend? ik heb me vanochtend kunnen inhouden en test morgenvroeg pas weer. nog altijd geen ongi te bekennen.
Ik heb nog niet teruggelezen, we gaan zo onze meiden ophalen bij mijn ouders. Ik hoop op een boel positieve testers! Mijn testen lijken alleen wel lichter te worden... Bekijk bijlage 269989 Als dat maar goed gaat... Vanmiddag kom ik weer kletsen. Doei!
hopen dat t goed gaat Nelly, kan heel goed dat je meer gedronken hebt en hcg wat anders is in de urine.. of misschien verschillende tijden. X Joyce
Ik duim voor je Nelly! Ik hoop dat het klopt wat Joyce zegt, dat je gewoon meer gedronken hebt en daardoor het hcg wat minder aanwezig is in de urine.
Wij gaan toch op roze, laatste test is niet meer te missen Morgen 2 digitale testen doen en mooi inpakken voor de oma's to be.. Krijg de neiging om t in de wereld te gooien en aan iedereen te vertellen, maar wachten tot iig de eerste echo is beter, toch? Dus Joycie78 op roze graag! Hele dikke kus Joyce
Proficiat Joycie78!!! Kan me goed voorstellen dat je het het liefst nu aan iedereen zou willen vertellen. Ik denk dat wij het als het zover is wel meteen al aan ouders en zussen vertellen en aan vrienden pas na de eerste echo. Nou ja, mijn beste vriendin weet nu wel dat ik nu overtijd ben, dus die zou ik het denk ik wel direct vertellen
Hier negatieve test maar ik had toch best goede hoop dus baal behoorlijk en dan moet ik straks alweer op naar ronde 5
Balen shay01 we hebben onze nod te gelijk ik merk nog niks. Maar wij zijn in ronde 11 verwacht er deze keer dus ook weer niks van. Tis hier dus nog ff afwachten.
Net teruggelezen sinds mijn voorlaatste post, maar jeetje, wat veel rood... Heel veel succes de volgende ronde meiden! Tja, dat het rustig wordt is wel logisch... Nu maar hopen dat de uitloop voornamelijk naar het "mama's-in-spe" topic gaat! Ik duim meiden! Testers, zet hem op! @Joycie78: hehe, je geeft het eindelijk toe: ROZE!!! Super! Succes met het geheimhouden... Gisteren heb ik manlief eerder verteld dan dat ik in eerste instantie van plan was (tijdens het etentje). Nadat we de meiden bij mijn ouders hadden gebracht, heb ik 's ochtends nog wat boodschappen gedaan en bij de bloemist 13 roosjes gehaald. Thuis meteen maar gegeven met een lief kaartje erbij en een extra kaartje erin. Hij wist het meteen! Hij vond het klavertje vier (kleine kaartje) echt helemaal super! Zo toepasselijk! Na het etentje zijn we nog even op de koffie geweest bij mijn ouders. We hebben ze meteen verteld dat we weer zwanger zijn. Ik had voor ieder een kaartje geschreven "je kan me nog niet horen, je kan me nog niet zien, maar als ik in mei word geboren, mag ik dan ook bij jullie logeren misschien". Ze vonden het al verdacht dat we 's avonds zomaar op de koffie kwamen, terwijl onze meiden daar logeerden, dus een hele grote verrassing was het niet. Schoonouders vertellen we pas na de eerste echo, want we gaan daar (100km verderop) nooit zonder kinderen heen. Aangezien we onze meiden nog niets willen vertellen, kunnen we schoonouders ook nog niet vertellen. En daarbij is schoonzus afgelopen week bevallen en gaat schoonpa binnenkort naar een verpleeghuis. Dus ze hebben wel wat anders aan hun hoofd dan een prille, onzekere zwangerschap. Ik heb wel een blanco kaartje klaarliggen met 6 dansende nijntjes voorop. 't Is hun zesde kleinkind. Maar goed, nu zit ik dus wel met een lichter streepje. Gisteren heb ik niet meer gedronken dan anders, eerder minder... Morgenochtend maar weer een testje doen en dan de verloskundige bellen. Ik wil toch even weten wat ik met mijn schildkliermedicijn moet doen. Bij zwangerschap schijn ik die te moeten ophogen, maar ik weet niet of dat van te voren ook al moet, omdat je lichaam een paar weken tijd nodig heeft om zich opnieuw in te stellen. @Smnee: zet mij toch maar even op twijfeltest... Ik heb er niet zo'n goed gevoel over. Wordt vervolgd...
nelly: ik duim voor jullie dat de volgende test alleen maar duidelijker wordt! (maar ik begrijp je onzekerheid goed hoor!) Groetjes!
Ik heb niet veel verstand van temperatuurkaartjes, maar volgens mij ziet dit er goed uit. Heb op internet gelezen dat bijna een kwart van de vrouwen pas een aantal dagen na NOD positief test, dus wie weet... (is ook mijn hoop nog steeds )
Ik heb een kaartje volgens het boekje zeg maar We wachten geduldig af. tot die tijd; my (.)(.) are killing me
Within hoop dat je morgen een mooie test in handen hebt. Alle dames die ongi zijn , balen. Succes in de vlg ronde. De28ste nadert, veel dames die dan hun Nod hebben inclusief mezelf, spannend!
Vandaag mag ik testen!! Maar probeer het te rekken tot dinsdag ofso Sinds Gister ben ik continu aan het huilen heel irri Zou het dan toch?