NOD-Lijst 16 t/m 31 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Smnee: oeps, vergeten mijn tekst in kleur te zetten.
    Toch maar weer op roze dus.

Ik heb zonet het verloskundigencentrum gebeld en over vier weken heb ik de eerste echo en de intake. Spannend weer.

Dus nu ga ik op zoek naar het mei2013mama's topic en ik wil jullie daar ook allemaal weer terugzien!
    Heel veel succes meiden!!!

Groetjes,
    Nelly

2. Joycie78

Joycie78 Niet meer actief

Ga morgen vk bellen, over t algemeen worden echo's pas rond 10 weken gedaan? of al eerder? de site van vk zegt 10 weken iig.

*volgt Nelly naar mei2013mama's topic*

Volgen jullie ook? ;)

Knuf Joyce

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Joycie78: in onze praktijk deden ze eerst rond de 6/7 weken een echo, om te kijken of er inderdaad sprake is van een zwangerschap, maar tegenwoordig blijkbaar rond de 8 weken. Dan kan je in ieder geval (als het goed is) ook een knipperend hartje zien. Daarna rond 12 weken de termijnecho.

Maar goed, dit is klets voor in het bevallingslijst topic.

Heel veel succes meiden!

Liefs,
    Nelly

4. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Jeej eindelijk ook weer wat roze erbij! Gefeliciteerd dames. Wij komen er aan hoor...
    @inge vervelend heb min of meer in datzelfde schuitje gezeten in 2008. Ik denk ook mede door die stress dat het bij ons niet gelukt was. Achteraf gezien maar beter ook, maar wilde dat toen niet zien. Een kind maakt een relatie niet beter...

@hier temp is weer flink gedaald dus nu is het wachten wanneer ik ga bloeden. Meestal is dat smorgens dus misschien morgen?
    Heb wel last van krampen dus komt u maar dan mogen we weer volop klussen! Wachten houd ik niet zo van...

5. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Within: fijn dat je medicatie in elk geval een beetje helpt. Maar snel zwanger worden is in inderdaad de beste 'oplossing' :)

@ Nelly & Veetje: bedankt voor jullie lieve woorden!

@ Nelly & Joycie: hopelijk tot ziens in het andere topic ;) geniet van jullie zwangerschap!

@ bolliewollie: ik hou ook niet van wachten! dat tempen werkt volgens mij wel fijn he, weet je ten minste wat meer waar je aan toe bent. Misschien dat ik het ook volgende ronde ga doen, lees hier ten minste veel positieve verhalen erover.

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood, helaas ben ik vandaag ongesteld geworden!! :(. Dus op naar de volgende ronde!

7. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik een omowitte test vandaag, maar nog geen rood te zien, nu weet ik wel dat ik bij mijn andere zwangerschappen ook altijd pas een paar dagen na nod positief teste dus alles is nog mogelijk dus gewoon afwachten net als zo vele...

8. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat hebben jullie veel gekletst de afgelopen dagen! Helaas mag ik ondertussen op rood.... Op naar ronde drie!
    Succes nog voor iedereen hier!

9. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook ik mag op rood....Ik ben wel verdrietig....

10. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Ook ik mag op rood, het is nog niet doorgebroken maar voel dat het eraan zit te komen.

Zal het hier nog wel blijven volgen, maar niet zoveel reageren.

Hopelijk voor de dames op het wachtbankje zie ik jullie niet in het volgende NOD topic.

11. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    wauw! gefeliciteerd!!!!

12. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    wist ik maar wanneer mn nod is...
    zit inmiddels op cd 43. denk niet dat het er nog in zit...maarja ongi komt ook maar niet...
    laatste weekje werken en dan heerlijk weekje Turkije!!

13. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    slik sinds januari al foliumzuur en heb van de week etos zwanger worden gekocht. misschien krijg ik dan een regelmatiger cyclus....

14. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    goed te zien hoor! van harte!

15. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    jeee!
    gefeliciteerd!!!

16. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    @ nelly

van harte met je zwangerschap meid!! ga er lekker van genieten :D

17. Within

Within Niet meer actief

even snel een ego berichtje.. IK BEN GESLAAGD!!

Ik heb een HBO cursus artiestenmanagement gedaan en vandaag mijn huiswerk terug gekregen. Een gemiddelde van een 8,1!

18. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Hoi allemaal!
    Ik mag op licht roze.. Heb gisteren en vandaag getest met KV 2 voor 5 en tot 2 keer toe een licht tuurstreepje... Morgenvroeg weer testen!

19. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    wat heb ik nou aan mijn kar hangen zeg.
    ik dacht neem een beetje rijst met snijbonen van gister.
    en ik werd na een paar happen toch misselijk. hup alles kwam er acuut uit!!?? ik loop terug naar me eten en ik werd lichtelijk misselijk van de geur.
    ik ben een rijst eter en het ruikt gewoon altijd lekker. waarom vandaag niet . het stond gewoon in de koelkast.
    ik zit op cd 21 en nog geen ei gehad dus zwanger ben ik niet. zelfs me cracker valt niet lekker in de maag. mijn god mijn lichaam is zeer van slag vandaag. verder voel ik me kip en kip lekker

20. jolan0

jolan0 Bekend lid

8 dec 2011
    797
    0
    0
    NULL
    NULL
    within: gefeliciteerd meid! prachtig cijfer! Daar wordt je helemaal blij van!

rikki: voorzichtig gefeleciteerd! Hopelijk gauw een knal test!

xiomara: wat vervelend meid! Hopelijk voel je je gauw weer beter!

Deel Deze Pagina