hier dacht ik gister avond even dat de ongi begonnen was. Maar nu helemaal niets meer. Was een overvloed aan oud bruin bloed. Zat geen helderrood bij. Dus nu maar weer afwachten wat er vandaag gaat gebeuren. ga straks de ha bellen om te zien of de uitslag er al is.
@jufaman heel veel sterkte ermee! Hopelijk mogen jullie starten met ui Wel hier op dag 41 nog steeds geen duivels...negatieve zwangerschapstest no. 4 is nu een feit Ik begrijp er helemaal niks meer van...
Hoi Within, dag 25 positieve ovu-test dag 26 s morgen positieve ovu-test, s avonds negatieve ovutest (??) dag 27 s morgen positieve ovu-test, s avonds negatieve ovutest (??) V.a. dag 28 testen negatief gebleven (Ik gebruik clearblue digital, die met de smileys)
Ik denk dat ik ook op rood mag..... heb net wat gespot!! Helemaal niet erg! Gaan we lekker verder, op naar de 22ste ronde!
Ik geloof het zelf nog niet helemaal en ook mijn man loopt nu als een kip zonder kop rond.. maar ik mag op ROZE!
hoi within volg je al een paar dagen wat super zeg geniet ervan zou ook zenuwen hebben hoor. heb je misschien een foto?
Wauw Within! Gefeliciteerd!!!! Hoe geweldig! Dat is het wachten wel waard geweest! Kan je je een beetje concentreren op je werk? Succes vandaag, wat heerlijk voor je!!
Nee ik besef het nog helemaal niet! Je wacht er zo lang op... Concentreren? Wat is dat? Het is gelukkig rustig en ik zit hier alleen dat scheelt
*breekt in * test van within !!!! Bekijk bijlage 272330 hartelijk gefeliciteerd meid ! ze is aan het werk dus vroeg of ik hem erop kon zetten ! *breekt uit *