goedemorgen! hier eindelijk goed geslapen!! voor de rest,vandaag komt er een vriendin langs,dus lekker kletsen,kofietje drinken!! hier ook regenweer,alles zeiknat buiten pppfff suuskeh zo...ja ik ken niks van die ovu-testen,maar hoop dat het je lukt om je ei te vinden! oh jou temp zegt tussendoor niet veel,alleen s'morgens net voor het opstaan,dus ik zou niet naar jou temp kijken overdag! hoe lang is je bbz geleden?als dat vorige maand is geweest ,dan kan je nog hcg in je bloed hebben. en je moet meestal 6 tot 8 weken tellen eer je cyclus weer op gang komt. tinkerbell:balen!! en jij had ook zo'n mooi kaartje bij ff! ja je moet je echt niet laten meeslepen door het kaartje!ik had ook zo'n kaartje en toch ongi. welkom nieuwe dames! lavina:he ook een griepje waarschijnlijk... ben je vandaag al wat beter?beterschap! of misschien ben je zwanger?! within:fijn dat het gelukt is! maar mag ik vragen welk probleem je vl heeft?
meiden na onze verhuizing hebben we weer internet! ik ga al jullie verhalen maar even terug lezen .. wat een dagtaak haha Hier ondertussen denk ik hartstikke illegaal, ff denkt dat mijn eisprong geweest is... vind ikr zo gek dan zou het een 'normale' cyclus zijn ... maar goed op zich ook wel lekker als het zo is.. nu maar hopen dat het zo blijft... AL dacht ik gisteren ongi te zijn.. vandaag eigenlijk niks meer en temperatuur omhoog... pff waaarom is een vrouwenlijf zo moeilijk
@Stampertje je kan beter te lange cyclus aanhouden dan te kort en dan zie je het vanzelf wel toch @shay welkom en veel succes, gezellig dat je mee komt kletsen @suuskie ja dat klinkt allemaal heel raar, net of idd je cyclus van slag is nu @katjuh oh lekker vroeger ei, jij blij dat je vroeg bent begonnen met ovu testen @within wat fijn dat het weer kan, zo'n ingreep is niet niks natuurlijk @2xtante welkom hier en veel succes! Ja ik vond leeftijd wel een goed idee, leuk om te weten van elkaar @sofie ja hier ook regenachtig bah @sunflower jeej weer internet! op zich fijn toch als je normale cyclus zou hebben, en ja ach blijf maar lekker hier hoor, zal ik je NOD veranderen of laten staan? Hier gaat het weer beter (tot nu toe) ik voelde me zo beroerd gister, heb dus nooit koort en ineens wel zo raar. 38.6C was het hoogste gisteren, vanochtend was temp nog 37.5 nu alweer 37.2 dus hoop het ergste gehad te hebben, en wat het nou is geen idee! Waarschijnlijk gewone griep en geen buikgriep geweest want had geen last van diarree ofzo. Denk wel dat deze ronde verkeken is door die koorts, heb sinds vanochtend ook geen zere borsten meer, geen idee of koorts invloed heeft op innesteling maar vind het wel vreemd. Normaal heb ik het altijd tot aan NOD. Verder weinig nieuws, nog aantal daagjes wachten.
@Yuna: Dankjewel dat je me op de lijst heb gezet! Ik sta alleen niet goed. Sta bij 8 aug. maar mijn NOD is 28 aug. En het is de 4e ronde, niet de 2e.. Wil je dat nog aanpassen voor me? Dankjewel!
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 augustus 2012 ♥ 8. (1) Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje 9. (2) Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje 11. (2) MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Kaytjuh (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje 12. (1) Zwangels (29 jaar), 10e ronde, 1e kindje (1e ronde na vmk) 13. (1) Username (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 15. (4) eeneneenisdrie (31 jaar), 7e ronde (na mk), 2e kindje Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje Aster14 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje Suuskie (27 jaar), 1e ronde (na bbz), 1e kindje 16. (1) Xiomara113 (23 jaar), 8e ronde, 1e kindje 17. (2) Tweety1983 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje clnl (29 jaar), 10e ronde, 3e kindje 18. (4) Stampertje23 (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Missiej (22 jaar), 16e ronde, 2e kindje Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje Jesje1982 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje 19. (2) Smnee (21 jaar), 2e ronde, 1e kindje Gesina (25 jaar), 18e ronde, 1e kindje 20. (8) Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje Brit81 (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje MizzBunny (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje LF84 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar), 6e ronde, 3e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar), 7e ronde, 1e kindje Tuti80 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje 21. (3) SunFlower85 (27 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje Ukkie27 (28 jaar), 17e ronde, 1e kindje Jufffie (28 jaar), 5e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) 22. (3) Freck (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lolsmurf (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Melanie89 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (3) Jossie81 (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje (na mk en partiële mola) Sofie28 (32 jaar), 3e ronde, 4e kindje Lovepeet (22 jaar), 6e ronde, 2e kindje 24. (1) Nummertje4 (33 jaar), 2e ronde, 4e kindje 25. (3) Yuna (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 4e ronde, 2e kindje 26. (2) Kunst (31 jaar), 15e ronde, 1e kindje, MMM 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje 27. 28. (5) cmvmens (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje groen29 (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje jolan0 (32 jaar), 8e ronde (na mk), 2e kindje NiMou (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje 2xtantein1week (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje 29. (1) Shay (26 jaar), 4e ronde, 2e kindje 30. (2) Suuuusje (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje 31. (1) Bbxx (31 jaar), 8e ronde, 1e kindje Datumloos (2) Within (23 jaar), 2e ronde, 1e kindje Diabolique21 (24 jaar), 10e ronde, 1e kindje Illegaal (1) Tinkerbell26 (26 jaar), 10e ronde, 2e kindje T o t a a l: 55 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , 1 MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
2xtante:dat is grappig, ik dacht in begin september terecht te komen, maar bleek dat er in augustus toch nog een kansje is! En nu sta jij bij mij op dezelfde dag! Nou dat moet toch geluk brengen of niet? sunflower: veel plezier in je nieuwe huisje! groetjes!
Hi!!!! Wat leuk! Nou, inderdaad, nog een kansje deze maand.. Wij saampjes moet goed komen dan.. Gezellig hoor!
Hey tante jij ook weer hier! Gezellig, maar wel een beetje jammer Hij heeft een soort van besnijdenis gehad.
Hi Within... Had jou ook al ontdenkt!! Leuk hoor.. Volgens mij hebben we tot nu toe in verschillende lijsten gezeten, of vergis ik me nou? Hoe is het met je? Ik ben bij aant lezen, (ben op pagina 13) dus misschien kom ik nog wat van je tegen...! Ja, jammer, maar weer vol goede moed ertegen aan! Van mij mag dat bloed wegblijven, ik wil aan de klus!!
Goeiedag dames, ik dacht, er wordt niks meer geschreven (kon het me haast niet voorstellen hoor maar goed), ik kreeg namelijk geen mails meer van dat er iets geplaatst was Moet nu zoveel bijlezen, nu even geen tijd voor helaas. Druk weekje gehad ook, naar de Apenheul, Emmen, markt, werken... Net de vloer gezogen en gedweild en boodschappen gedaan en zo wat eten en drinken en even lekker buiten zitten voor zolang als het nog kan. Vanavond auto weer ophalen die staat bij de keuring (voor Duits kenteken, dus zal wel een lekkere rekening voor mn neus krijgen vanavond tis niet anders). Wens iedereen een fijne dag en tot snel. Kleine edit: wilde net naar buiten lopen, begint het te plenzen
Klopt, ik heb nu officieel ook mn NOD pas begin september maar van mij mag ie eerder komen dus vandaar dat ik hier zit en op datumloos sta. De afgelopen 6 weken niet kunnen klussen dus erg rustig hier voor de rest We wachten gewoon verder af.