NOD-Lijst 16 t/m 31 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    haaj meiden,

wilde me weer aanmelden bij het NOD topic maar vind het eigenlijk best jammer dat er steeds meer illegaaltjes op de lijst komen.. ik vond het NOD topic altijd fijn omdat je allemaal een beetje in dezelfde tijd zat.. allemaal op zoek naar je ei of met zijn allen op het wachtbankje.. ik snap dat het soms jammer is dat je niet met dezelfde meiden in het NOD topic zit maar misschien kunnen jullie dan een topic openen in zwanger worden clubs.. dan kunnen jullie daar lekker met elkaar blijven kletsen en elkaar blijven volgen en blijft het NOD topic zo als het bedoelt is..

hoop niet dat dit berichtje verkeerd over komt maar voor mij werkt het NOD topic anders niet meer..

Liefs,

Loes

2. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Verzorging, werk op een afd met dementerende ouder
    Rotterdam zuid
    hoi suuskie
    dank je wel...
    de oorzaak nee die is er niet dit kan iedere vrouw overkomen tussen de 4de /6de maand van de zw, het trieste van alles is dat je het moet bekopen met een niet voltooide zwangerschap en je moet bevallen van een kindje omdat je kindje niet zonder vruchtwater kan leven als de vliezen vroegtijdig breken.. dat is helaas de prijs die je ervoor betaald en dat is meer dan keihard een klap in je gezicht..
    nu bij de volgende zw een bandje om me baarmoedermond met 14 wk en dan in rust je zw uit lopen..

Maar zou je in het verleden operaties aan je vagina hebben gehad of eerdere curretages raden ze je wel aan om zo'n bandje te nemen omdat het weker is dan het hoort te zijn een grote kans op vroegtijdige bevalling...
    Met ze alle duimen we maar naar allemaal positieve testen aankomende maand dat er maar veel roze mag zijn:D...

3. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @Kaytjuh: ik ben ook gecurreteerd, nog nooit gehoord dat ze een bandje zouden kunnen gaan plaatsen bij mij? :O
    Moet ik daar om gaan vragen tzt?

vreselijk om te bevallen van een kindje wat je niet kunt zien opgroeien.. ben je er al een beetje te boven of zit je nog midden in? (miss stomme vraag)

4. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Mocht je via het zh lopen bij een volgende zwangerschap zou ik het als ik jou was er wel over hebben met je gyn en anders met je vk
    bij de ene vrouw is het wel week en bij de ander niet, maar het gaat erom dat ze hebben lopen klunzen daar onder en dat het weker is dan normaal..

Nou ik heb momenten dat het goed gaat met mij maar ook momenten van niet en zit nu eght in een dip.. grafsteentje van kleine hebben we opgehaald gister dus zo confronterend allemaal zaterdag gaan we hem plaatsen dan is het ook zo definitief:(...
    dus momenteel heb ik het best moeilijk...Maar heb gelukkig veel steun om me heen en ook van zh..

5. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Jammer, volgens mij moet je er geen last van hebben. Degene die de lijst bij houdt is ook 'illegaal'. Wie neemt dat over dan?
    8. (2)
    geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje
    Lavina (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje

9. (2)
    MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn)
    Mh90 (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje

Gaan jullie mee naar het NOD forum hiervoor of blijven we lekker hier?

6. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ik ben aangemeld bij het andere NOD forum ook en vind in principe dat je geen last zou moeten hebben van illegaaltjes, we hebben ook al een ander topic maar ja je gaat niet continue dubbelop schrijven. Ik volg 1 topic goed en de andere met een half oog omdat hier de mensen zitten die ik al "ken".

Daarbij houd ik idd de lijst 1,5 maand zo'n beetje al bij voor de dames van 16 t/m 31 en heb dit altijd heel leuk gevonden om te doen. Als ik weg ga dan zal iemand anders dit ook over moeten nemen.

Ik vind dat we gewoon hier moeten blijven.

7. loes1990

loes1990 Fanatiek lid

8 mrt 2012
    1.835
    0
    0
    NULL
    NULL
    jammer maar dan zit er voor mij niets anders op dan niet meer mee te doen in het NOD topic.. ik zou er geen last van moeten hebben vind ik een rare opmerking.. blijkbaar heb ik er wel 'last' van anders had ik de reactie ook niet gepost.. op het moment dat een van jullie rond jullie NOD post over een test of iets dergelijks is het meerendeel van de lijst hier nog helemaal niet aan toe en ik dacht dat het hele idee achter het NOD topic juist is samen je cyclus beleven en samen in ongeveer hetzelfde schuitje zitten maar blijkbaar heb ik dat verkeerd..

Lavina, Ik vind het heel lief dat je de lijst bij wil houden en het ziet er perfect uit maar al die tijd al wordt de lijst door jan en alleman bijgehouden dus denk niet dat jij de enige bent die dit kan..

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Tja jouw keuze loes...

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    huh waar gaat dit over? wacht, ik ga me er ook even mee bemoeien...
    Sommige dames (ik) hebben een weirdo cyclus, dus elke maand een verrassing of ik een cylus heb van 4 weken of 8 weken.. kan ik dan nooit ergens in een NOD lijst mee doen? ben ik dan altijd illegaal?

Ik vind dat iedereen welkom is en MOET/mag blijven! Volgens mij loopt het vanzelf wel los en er blijven genoeg dames over die wel precies tegelijk eisprong hebben en test kunnen doen..

Dus meiden geen ruzie gewoon met zn allen join the club!

10. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @suuskie ben ik helemaal met je eens, ik heb nu 2 keer cyclus van 24 gehad maar hoop stiekem op een langere cyclus, daarbij zoals ik zei iedereen die ik "ken" en met wie ik wil meeleven zitten hier. In een ander topic heb ik geen idee wie wie is en niet dat ik ze niet wil leren kennen maar wil graag met dezelfde meiden blijven meeleven. En iedereen moet gewoon welkom zijn, in de eind juli hebben we 102 meiden, zijn er genoeg om dan mee te leven.

En ja er zijn natuurlijk andere meiden die de lijst ook bij kunnen houden, maar ik doe het nu eenmaal graag en vind dit een mooie opmaak van de lijst en wil dat graag zo houden :D Yuna kan het bv ook en doet het ook weleens als ik er niet ben. Maar is gewoon mijn ding geworden :D

11. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Hele dikke knuffel en kus van miJ! weet dat je er niets aan hebt maar weet dat ik aan je denk en dat het ooit een plaatsje krijgt in je leven waarbij de pijn minder is dan nu.. hopen op een nieuw wondertje die je wel mag zien opgroeien.. XXX

12. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @lavina: ik ben fan van je dus gewoon lekkah blijvuh! ik vind je lijst mooooohooooi!

13. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ook een knuf van mij! Heel veel sterkte ermee meis!

14. Kaytjuh

Kaytjuh Bekend lid

11 mei 2012
    834
    0
    16
    Rotterdam zuid
    Dank jullie wel:))))) heb er toch wel wat aan hoor suuskie, zo kletsen onder elkaar lucht ook op en je kijkt met ze alle uit naar een mogelijke volgende zwangerschap...

En wat betreft de illegaaltjes gewn lekker blijven die wilt blijven..
    want ook de meiden die onregelmatig ongi zijn willen mee blijven kletsen!!!!...en vinden het gewn leuk omdat bij de vertrouwde clubbie te doen dan elke keer over te switchen naar een ander forum;)

15. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    euhm ja...... Mag ik het er op houden dat ik het totaal niet met Loes eens ben, en dat ik geen zin heb in de sfeer die hiermee gezet is? Ik blijf voorlopig liever in het andere topic, ben namelijk ontzettend nieuwsgierig naar de ontwikkelingen van de rest daar. Stel je voor zeg dat ik omdat ik nu op rood ben ik nu niet meer zou willen of mogen lezen/reageren wat de rest mee maakt omdat de cyclussen niet meer overeen komen. Dan mag je dus meedoen tot je ongie, jeetje dan zou ik nu dus verbannen moeten worden van daar terwijl ik officieel daar bij hoor en TS ben.. fraai! Loes als jij het niet wil lezen, dan kan ik alleen maar adviseren het niet te lezen.

Voor de rest van de dames, ons NOD topic-groep is flexibel ik denk dat het voorlopig gezelliger blijft daar, dus ik zou zeggen ga lekker mee die kant op, leer je de rest meteen kennen!

16. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @chickie: AMEN!

En daarmee is de kous af.. discussie gesloten.. NOD topics zijn voor iedereen!

Volgende vraag: aangezien ik niet goed weet na de BBZ wanneer mijn eisprong zal zijn, vanaf welke dag raden jullie mij aan om de ovutesten te gaan gebruiken? ik wil niet te vroeg, maar ook niet te laat..

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Hm hoelang waren je cyclussen voor je bbz? En je zit nu op dag 5? Als je banner klopt :p

18. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    euhh.. ik heb pas 1 cyclus gehad eigenlijk en die was 35 dagen

lang verhaal: voor mijn eerste zw nooit ongi (1 jaar ontpillen gooi ik het op) toen zwanger,mk,meteen weer zwanger,mk,1xongi,zwanger,bbz.. dus tja lastig lastig!

Heb hem nu op 35 dagen gegooid, dus ik denk rond dag 10 starten met ovu?

19. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Pfff dat is echt allemaal niet niks zeg getver, hoop dat het nu goed mag blijven gaan, vruchtbaar ben je zeker wel blijkt.

Ik zou inderdaad op dag 10 beginnen zou goed genoeg moeten zijn, ikzelf begin altijd op dag 8 maar ja heb cyclus van " maar" 24 dagen.

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    ja vruchtbaar zeker! en dat na een jaar niet ongi worden en denken dat je PCO hebt! het blijft bizar!!!

Oke ik ga beginnen op dag 10..

Cyclus van 'maar' 24 dagen! dat is super kort! (voor mij dan) heb je wel veel kansen per jaar toch?
    Hoe lang is je LF?

Deel Deze Pagina