Goedemorgen dames, Mijn NOD stond op 25 augustus. Heb gisteren en vandaag een posi ovutest. Dus willen jullie mij op 21 augustus zetten? Vanaf die dag zou ik kunnen testen dan... Het is wel een hele verandering.. cyclus van 36 dagen naar 32 dagen naar 28 dagen... pfff... toch fijn dan die ovutesten.
Ja ik vermoed van wel, ik had een hele mooie temperatuurdaling en stijging op de 'geplande' dag en scoorde positief op de ovulatietesten. De volgende dag had ik het idee ovulatiekrampen te voelen, dus ook dat klopte. Dus ik ga weer twee weken nagels eten (geintje). Ik merk alleen dat ik mezelf soms wat gek maak met het temperaturen. Dan is mijn temp. weer wat lager dan gisteren en ben ik gelijk tig andere kaartjes aan het vergelijken om te zien 'of dat kan'. En dat kan
Hey ladies, ik heb ff een foto van mn ovutesten deze week erbij gedaan. ik snap het ff niet meer.. ik dacht zaterdag zondag maandag positief? wat denken jullie? soms snap ik het ff niet meer als ik naar deze foto kijkt lijkt gister meer negatief als positief.. mn temp is nog niet echt gestegen.. Bekijk bijlage 265036
Ik zie het ook niet echt.. die vandaag is wel weer wat donkerder.. die van za ook... ze zijn niet echt knallers hoe ziet je tempkaartje eruit dan?
@Chickie ik had begrepen dat zaadcellen tot wel 7 dagen kunnen leven zelfs @Yuna ja daarom vraag ik ook in kleur want als het veel is lees ik het wel maar dan mis je soms toch iets. Maar blijft lastig en gebeurd vaak niet @sofie fijn dat jullie zoveel in en om huis hebben gedaan! @missiemaartje morgen zal FF je kruis dan zetten Fijn dat jullie op de goede dag geklust hebben @Tuti fijn dat jullie ook nog geklust hebben!! @Jufffie zit toch wel een kansje in dan hoor en tja zelfs onbewust klussen kan het nog raak zijn @jossie vervelend dat je temp zo schommelt, veel plezier en geniet van je vrije dag @Kiwi heb je verplaatst hoor! Wel heerlijk he nu kortere cyclus! @Brit succes op het wachtbankje @Smnee mijne waren nog veel donkerder, dus durf niet zeker te zeggen of je je piek nu al hebt gehad of niet. En als je om 10 uur je test al doet, is wel vroeg (volgens mij), ze zeggen beste tussen 10 en 8 dus mss moet je eens in de middag proberen en zien wat ie dan doet? Hier heb ik als een roosje geslapen vannacht, wow wat was ik moe van dagje uit! Nu weer regen hier vandaag dus we hebben het wel getroffen nog gisteren. Verder heb ik weer krampen en ook rugpijn, had ik vorige cyclus ook en toen werd ik volgende dag ongi, temp is ook weer 0.1 gezakt vandaag dus heb me er maar bij neer gelegd. Denk dat net als vorige keer ik als ik mijn urine wil opvangen ik al ongi ben 's ochtends en niet meer hoef te testen morgen. Maar goed we zullen zien. Vandaag ga ik ff lekker niks doen, ben nog uitgeput van gisteren.
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 augustus 2012 ♥ 8. (1) Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje 9. (2) Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje 11. (2) MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Kaytjuh (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje 12. (1) Zwangels (29 jaar), 10e ronde, 1e kindje (1e ronde na vmk) 13. (1) Username (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 15. (4) eeneneenisdrie (31 jaar), 7e ronde (na mk), 2e kindje Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje Aster14 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje Suuskie (27 jaar), 1e ronde (na bbz), 1e kindje 16. (4) Xiomara113 (23 jaar), 8e ronde, 1e kindje missiemaartje (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Estheticienne (29 jaar), 11e ronde, 3e kindje Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje 17. (3) Tweety1983 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje clnl (29 jaar), 10e ronde, 3e kindje Loesje6 (? jaar), 3e ronde (2e na mk), 1e kindje 18. (5) Stampertje23 (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Missiej (22 jaar), 16e ronde, 2e kindje Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje Jesje1982 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje Dreamer83 (29 jaar), 4e ronde (2e na bbz), 2e kindje, MMM 19. (2) Smnee (21 jaar), 2e ronde, 1e kindje Gesina (25 jaar), 18e ronde, 1e kindje 20. (8) Brit81 (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje MizzBunny (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje LF84 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar), 6e ronde, 3e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar), 7e ronde, 1e kindje Tuti80 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje Femke11 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje 21. (3) Ukkie27 (28 jaar), 17e ronde, 1e kindje Jufffie (28 jaar), 5e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Kiwi1405 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje 22. (3) Freck (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lolsmurf (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Melanie89 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje 23. (3) Jossie81 (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje (na mk en partiële mola) Sofie28 (32 jaar), 3e ronde, 4e kindje Lovepeet (22 jaar), 6e ronde, 2e kindje 24. (2) Nummertje4 (33 jaar), 2e ronde, 4e kindje Disch (29 jaar), 14e ronde, 1e kindje 25. (3) Yuna (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 4e ronde, 2e kindje 26. (4) Kunst (31 jaar), 15e ronde, 1e kindje, MMM 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje YvonnevtO (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje Maaike83 (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje 27. 28. (7) cmvmens (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje groen29 (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje jolan0 (32 jaar), 8e ronde (na mk), 2e kindje NiMou (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje 2xtantein1week (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje Shushi82 (29 jaar), 19e ronde (mk april 2012), 1e kindje Njk (? jaar), 2e ronde, 2e kindje 29. (2) Shay01 (26 jaar), 4e ronde, 2e kindje Lindaw (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje 30. (2) Linbu (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smam (35 jaar), 1e ronde, 3e kindje 31. (2) Bbxx (31 jaar), 8e ronde, 1e kindje Jufaman (31 jaar), 21 ronde, 1e kindje, MMM Datumloos (1) Diabolique21 (24 jaar), 10e ronde, 1e kindje Illegaal (1) Tinkerbell26 (26 jaar), 10e ronde, 2e kindje T o t a a l: 66 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , 3 MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Ja zag het op je tempkaartje...hopelijk gaat ie nog omhoog.. maar vrees ook van niet... Ik ga vandaag ook niks doen.. (behalve schoonmaken en boodschappen)..
@ lavina; spannend, voor jou komt het nu echt dichtbij! @ Smnee; sorry geen verstand van meisje!! @ ego; hier net nog wat slijm bij afvegen.. Betekent dat, dat ik nog steeds vruchtbaar ben? Is het na de eisprong meteen 'droog'?
@missiemaartje ik heb zelf niet echt afscheiding aan de buitenkant, maar kan na je eisprong nog wel hoor.
Ik zal vanavond m'n temperatuur erbij zetten, zit nu op iPhone. Misschien komt hij nog? Doe er vanavond wel nog een
@sofie: lekker geklust dus op 2 manieren dit weekend! Hahahahaha! @missiemaartje: spannend hoor op het wachtbankje! Ik wacht met je mee! @tuti: fijn dat vl weer beter is! @juffie: nog gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Lijkt me erg heftig om mee te maken. Heel veel sterkte! @kiwi: fijn dat je door de ovutesten toch weet wanneer je ei is! En fijn dat je cyclus steeds korter wordt! @smnee: volgens mij zijn ze nog niet positief .. Zie nog niet echt een knalstreep! @lavina: aaaah meid kom op! Geen bloed geeft moed! Maar ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt, balen hoor! Ik duim heel hard voor je dat je ongi niet doorbreekt en dat je lekker op roze mag deze maand! @hier: nog steeds dezelfde temp als gisteren. Geen verandering in de "kwaaltjes", dus ik ben heel hard aan het duimen nu! Denk dat ik mezelf niet kan inhouden met testen tot vrijdag, maar moet eigenlijk wel. Ik ben weer zo enorm bang dat het een teleurstelling gaat worden net als 3 maand geleden. Heb sinds vanochtend ook wat krampen in m'n onderbuik. Niet heel erg, maar wel gevoelig. Maar ja, dat heb ik ook iedere maand dus da's niet zo bijzonder. Gisteren wel op m'n kop gekregen van vl. Hij vroeg: "Als je zwanger bent, ben je dan ook chagerijnig?" Blijkbaar was ik de hele dag (volgens hem) niet te genieten en heel sjaggie. Had ik zelf niet eens in de gaten! Achteraf gezien heeft hij wel gelijk, ik was behoorlijk prikkelbaar en irriteerde me aan allemaal kleine dingetjes die hij deed. Hebben meer meiden hier ervaring mee?
Ja ik was gisterochtend voor we naar het familie-uitje gingen ook niet te genieten en had in de auto nog knallende ruzie daardoor. Maar kan ook door mijn PMS zijn, lastig verschil te zien.
hallo dames ! hier ben ik ook weer jullie kletsen wat af zeg ik denk dat ik voor het eerst weer mijn ei heb gevoeld ! mijn temp kaartje stijgt ook !ik ben wel een beetje blij we hebben gisteren nog geklust!
Smnee: die van zaterdag en vandaag zien er posi uit,bijde niet eht donker maar met blote oog kan jij het beter zien... Wat denk je zelf?