@ gesien & joy thanx @ lavina , nee 2e keer maar de eerste x was met streepjes turen en van cb schijnt het veel duidelijker te zijn, iemand miss ervaring mee??
@Lavina, ja 's ochtens half zeven. een keer om half 8 gebeurd, dat was dag 9. ik vind m ook erg vreemd.. ik wacht maar af of er iets gebeurd..
Hay.. Ik moet nog heeeeel lang wachten tot nod maare ik heb vanaf vanochtend allerlei pukkeltjes op mn borst.. Heb in juli ma gehad is de 19e begonnen, vanaf dan moet ik toch tellen voor nieuwe cyclus?? in juni vmk dus weet nou eigelijk niet zo goed hoe t zit.. heeft iemand een idee??? Zelf denk ik 24 aug nod maar zou t ook eerder kunnen zijn?? xxx
Lavina, Joy, Ja ik zal maar de 24e aanhouden idd Ik ga alles als symptoompjes zien denk ik.. met die pukkeltjes dan he want verder nergens last van hoor maar deze zijn nieuw voor mij xxx
De dag van of na de eisprong, verschilt per persoon. En dan moet ie 3 dagen hoog zijn om zeker te weten dat je ei is geweest. Daarom vind ik FF handiger dan mijn andere telefoonapp.
net licht bloed bij het afvegen. me ongy is pas de 12e ( cycl 24) anders pas de 16e zoals op de lijst staat ( cycl 28) is dit inesteling?? of hoop ik nu te veel??
@smnee, wat lavina zegt is correct over je tempstijging @xiomara113, welke cyclusdag zit je nu? @disch, juni vmk en juli mk kan gerust wat langere cyclus zijn nu omdat je lichaam gaat herstellen, hoeft niet maar de kans is wel aanwezig
nee doe niet aan ovu testen daar heb ik persoonlijk geen vertrouwen in. ik heb me in de 2 t/m 4e ronde ge tempt en de 2 rondes hier voor ook. maar werd er ook niet echt wijzer van. wat ik niet in me banner heb staan is dat ik in juli primolut heb gehad. begin jullie omdat ik 20 dgn achtereen volgend ongy was. en de 9,10,11e dag van de cycl heb ik hele erge slijm gehad dus dat cirvix slijm??? als ik het goed zeg. dus zodoende dat ik lichtelijk uitga van een hopelijk mogelijke inesteling....hoop ik
even terug komend op je ei... daar kan je toch geen lichte bloeding bij krijgen of wel? das nog eens een interesante vraag
Ik ga me morgen ook maar verdiepen in ff. En xiomara, spannend hoor! Ik ga lekker slapen, morgen weer vroeg dag
jaa zeker spannend!! slaap lekker meid!! @ joy: ow dat wist ik niet! wat kan een vrouwen lichaam je toch voor de gek houden af en toe