@ego net eerste bloed gespot, zie morgenochtend wel of het doorzet. Ga ervan uit van wel. Nu naar bed,trusten
Aaaaaah nee he! We zouden samen op roze gaan deze ronde! Hoop voor je dat het niet doorzet meid! Hele dikke knuffel! Truste allemaal!
@ Lavina oooh balen meid hopelijk gaat het niet doorzetten @ bloeding bij eisprong?? zker kan dat wel! heb het zelf nooit gehad maar ken genoeg meiden die het hebben!! ten zij je je ei al heb gehad natuurlijk dan kan het eventuele innesteling zijn Gaa slapen meiden xxx Weltrusten
goedemorgen! hhmmm hier heb ik het gedacht dat mijn ei al is geweest! wil iemand eens naar mijn kaartje kijken?en wat denken jullie? heb een 'zwaar' gevoel in mijn buik,maar heb mijn ei wel niet voelen springen... verder niet veel in de planning vandaag... nieuwe meiden:welkom en succes!! smnee:hhmm ik denk dat je ei nog gaat komen en dat waardes nog wat schommelen,dus ik zou nog even doorgaan met testen. lavina:en al getest????????en??????????? temp is aan het dalen en dat ziet er precies niet zo goed uit. neeeeeeee geeen bloedddd!!!!!!!!! missiemaartje:slijm kan nog een paar dagen blijven na je ei... geranium:tja dat testen en dan negatief...daar heb ik ook serieus bang voor,maar ja dat is dan wel realiteit he?! chagerijnig:heb ik alleen als ik ongi moet worden... gesienh ja das waar dat is vandaag!succes in het zh! disch:je moet tellen vanaf de dag dat je rood bloed hebt verloren. xiomara:kan innesteling of een geknapt adertje...afwachten...spannend! bij eisprong kan je ook wat bloed verliezen.
Goedemorgen ladies! ik vergeet steeds ook in dit topic te posten, maar goed. Ik heb volgens mij eergisteren mijn ei gehad, maar omdat vl ziek was en late diensten en ik dus al lag te knorren als hij thuis kwam hebben we helemaal niet geklust Ik baal er behoorlijk van, maar ja, vanavond zullen we vast nog klussen, maar dat heeft denk ik nog weinig zin. ik ga me dus gezellig zenuwachtig maken voor jullie en dan volgende ronde doen we weer fijn mee.
@Lavina, ik had bij jou zo'n goed gevoel!! Echt niet leuk @Sofie/ego, ik denk zelf dat hij nog komen moet.. Ben net eens gaan kijken op ff. Die zegt dat het misschien tussen cd 9 en cd11 was. Dat was vorig weekend.. Ik test wel door. Mijn temp was vanmorgen 35.6 dus hij is flink gedaald ineens? Ik snap het zelf niet helemaal meer
Nee he Lavina! Dat zo echt balen zijn! Is het al doorgezet? Straks ook lekker op vakantie toch? Even iets leuks in het vooruitzicht.. niet leuk ongi! Heb echt een rare temp deze maand.. 3e030b Ovulation charts on FertilityFriend.com misschien komt hij alsnog vandaag of morgen. we klussen ons een ongeluk dat is even leuk maar van mij mag de wachtbank komen
Ik moet weer even flink bijlezen, wat gaat dit topic snel Lavina, wat klote dat je ongesteld bent geworden... Hier aan t wachten, wat duurt dat ontzettend lang! En ik durf er al niet meer op te hopen. Lichamelijk gaat t slecht met me en we komen steeds dichter bij t punt dat we moeten besluiten dat ik weer aan de medicatie moet. En dat betekent het absolute einde van onze poging om een kindje te krijgen. Heftige tijd dit!
o balen username! duim voor je mee! ik heb mijn nod half volgende week dus nog ff geduld hebben. maar heb er op 1 of andere manier geen goed gevoel bij deze maand...maar zullen zien
@ Username; da's inderdaad erg *.... wat zegt je gevoel? @ Jossie; da's inderdaad een apart kaartje. Mijne zien er altijd heel anders uit! @ Souries; hmm, zul je net zien dat het klussen niet uit komt he.. Balen... Nou wie weet heb je toch nog wel een kansje! @ Samnee; misschien dat ie toch nog moet komen? Tussen 9 en 11 is wel vroeg of niet? Ik weet het hoor, mijne komt altijd tussen 17 en 19. @ Lavina; neee.... hopelijk is het niet doorgezet maar vrees het ergste!!! @Ego Mijn temp was vandaag ook weer gedaald. FF heeft wel een dubbele streep gezet op dag 17, en alle signalen heb ik ook gehad, slijm (wat ik nu niet meer heb), buikpijn, opgezette buik... Dus ik denk wel dat hij geweest is, maar vond het wel raar dat ie vandaag gedaald was. Nouja, het zal wel! Gisteren nog maar even extra geklust, en nu is het afwachten.
@Stephanie: Dan kunnen we rond dezelfde tijd testen ik kan officieel maandag testen geloof ik. Jij woensdag? Mn plan is om af te wachten of ik ongesteld word, zo niet dan wil ik woensdag/donderdag testen. Maar ik weet niet zeker of ik zo geduldig ben
@missiemaartje: heb besloten m'n gevoel niet serieus te nemen. Vorige maand wist ik zeker dat ik zwanger was, maar toen bleek m'n lijf me flink in de maling te hebben genomen Dus erg betrouwbaar zijn de signalen niet, het is vooral wishful thinking
goedemorgen! @username, wat voor medicatie moet je gaan gebruiken dan? @tempkaartjes, hier ook een rare, is niets meer van te maken @gevoel, heb er geen goed gevoel over, twijfel heel erg dit keer @hier, huishouddag
@username; wat heftig meid! Ik hoop op een knaller voor je!! @missiemaartje; ja lijkt mij ook.. We hebben toen wel geklust dus het zou kunnen. Ik krijg steeds minder een goed gevoel bij deze maand.
hey ben ook maar hier heen verhuisd dan haha. heb toch maar testen in gepakt, als ik niet wil testen dan heb ik die keuse nog. spannend hoor pff 17e weten we meer. ongi of niet?
Hier vanochtend een test gedaan en heb nog steeds een tweede streepje! Nog steeds niet heel donker maar toch. Ga nu toch wel heel voorzichtig denken dat het raak is!