@zwangels gefeliciteerd @geranium gefeliciteerd @missiemaartje wachten duurt lang hè? Bah. Ik zeg het altijd wel, mijn hubbie wil het ook heel graag en wil alles weten. Echt schattig @lavina aahh echt balen. Had een goed gevoel over jou deze ronde. Het kan nog deze maand en ik zou ook gewoon gaan zeuren.. Geeft jou/jullie in ieder geval duidelijkheid! @xiomara geniet van je dag! Ik duim voor je! @ nieuwe meiden welkom en succes! Egoberichtje ik ga m'n eitje ff loslaten.. Als ik me alleen maar druk maak word ik gek.. Ga ervan dat hij zaterdag is geweest en anders komt hij nog, ik ga alleen nog "klussen" wanneer ik zin heb.. En dan zie ik volgende maand verder.
ben ik ook weer even, druk in huis @korte lf, kan wel maar kan ook hinderlijk zijn, ene heeft er wel last van de ander niet @smnee, heel verstandig om het los te laten, wie weet duurt het nog wel even
Hallo! Ben een weekje weg geweest, heerlijke dagen gehad Heb even een paar pagina's bij gelezen, nog niet alles door kunnen nemen... Lavina balen joh!! Licht roze meiden alvast gefeliciteerd! Hier nog in afwachting vanmijn eitje, dus druk aan de klus... Liefs
@Sofie: ik denk dat je ei gesprongen is op dag 9 @Smnee: ik denk dat je ei vandaag of morgen springt, je hebt wel een hele grote dip in je temp! @Jossie: Ik denk dat je ei toch zondag gesprongen is, alleen is die temp van gisteren en vandaag wel laag? Misschien krijg je nog een keer een dip in temp, ik zou door klussen @Username: Mijn vader heeft ook een autoimuunziekte, er zijn 2 verschillende namen voor, maar beiden dezelfde ziekte. Zijn arts spreekt het liefst van PBC (Primaire Biliaire cirrose), een buurvrouw heeft hetzelfde maar bij haar concentreert het probleem zich in de longen ipv in de lever. Heb jij ook zoiets? Stomme vraag misschien, maar stel je word zwanger, en je gaat dan achteruit en hebt medicatie nodig, hoe ga je dat dan oplossen? @Zwangels en Geranium: beiden een voorzichtige proficiat van mij! Hopenlijk snel een knaltest! @Missiemaartje: Mijn man houdt mijn cyclus al jaren bij, hij houdt mijn tempkaart in de gaten en mijn ovutesten enz enz enz. We worden samen zwanger, dus delen ook alles. Testen doe ik wel alleen... want wil hem verrassen met een posi test! Het zal wel te kort door de bocht zijn, maar als je ei nestelt op dag 5 dan is een LF van 6 dagen toch genoeg? Of werkt het niet zo?
@chickie: ik heb geen PBC, klinkt als n vervelende aandoening zeg! Bij mij maakt t lichaam ontstekingen in gewrichten, aanhechtingen van pezen en spieren en organen. Naam noem ik liever niet want dat maakt me wel herkenbaar hier. De meeste mensen die hebben wat ik heb voelen zich goed tijdens een zwangerschap, alsof ze niet ziek zijn. Maar een klein percentage heeft wel heftige klachten. Ik hoop dat ik bij de eerste groep hoor. Zo niet dan zullen ze me vooral met prednison behandelen. Hoe en wat precies dat weet ik niet. Ik weet dat de artsen er wel vertrouwen in hebben en dit veel vaker met mensen hebben meegemaakt. Dus daar vaar ik op. Ik kan me nu wel alle mogelijke rampscenario's in m'n hoofd halen en willen weten hoe we dat gaan oplossen, maar daar word ik alleen maar heel gestressed van en t loopt toch altijd anders dan je verwacht
Pfff wat gaat dat snel hier! Zelf voel ik me flink beroerd nu, denk ik ergens trek in te hebben(eten) begin ik er aan en smaakt het me niet... Ben zo ontzettend moe! Ga nu dus ook even op bed liggen. Voor het warm eten heb ik kant en klare lasagne gehaald bij de aldi, hoop dat ik dat binnenkrijg en er in houd. Manlief reageerde trouwens echt typisch mannelijk op de test van vanmorgen (hij is niet thuis dus berichtje) Zijn reactie: Had je anders verwacht dan, je wist het toch al. Dus die twijfelt niet meer! Nu ik nog...
Hellup!! Jullie schrijven zoveel.. Ik moet nog zoveel terug lezen. Kan het een beetje rustig aan Hihi, ik ga mn best doen.. Ben een paar dagen naar Parijs geweest en daaardoor zo'n 25(!) pagina's gemist... Maar ik had ook nog een achterstand omdat ikw at laat op de lijst kwam.. Dussuh, nog 50 pagina's ofzo Haha, wens me succes
@gesien: heel veel succes!!!! @hier: heb als het goed is een foto van de test in m'n fotoalbum gezet! Hopen dat hij duidelijk is! In het echt is hij namelijk duidelijker!
ik denk steeds meer dat ik me ongy heb ipv een eventuele innesteling.ik heb wel minimaal bruin bloedverlies. maar dat zou betekenen dat ik een zeer korte cyclus heb van 18 dagen !! dat kan toch haast niet. de kortste die ik tot nu toe heb gehad is 21. weet iemand raad of heeft iemand een idee. die stomme onzekerheid ook.