LF van 10 dagen de laatste keer, de keer daarvoor heb ik nog geen testen gedaan, maar dacht toen mijn eisprong op dag 9 gehad te hebben, maar misschien was het later toen ook al. Hoop dat het deze keer iets langer is, ze zeggen dat het te kort kan zijn maar hoeft niet. Mocht het zo blijven dan gaan ze wrs progestron prikken.
Ja dat is echt kort maar van wat ik van arts heb gehoord vind de ene het onder de 12 al te kort en de ander pas onder/op de 10. Arts is sowieso bezig voor mij vanwege een 2nd opinion en zou het dan waarschijnlijk meenemen om te kijken of ze wilden testen of niet. Lees ik het nou goed dat je eerst een jaar niet ongi was geweest?
ik ben natuurlijk geen dokter, maar 10 dagen klinkt wel goed als je bedenkt dat innestelen ong 7 dagen duurt.. heb je nog 3 dagen speling.. Ja, gestopt met de pil oktober 2010 alweer en toen 1 a 2 keer klein ieniemienie ongi gehad en net voordat ik naar de dokter zou gaan (na het bekende jaar wachten en aankijken) testte ik in oktober 2011 zwanger! Het lijf, de natuur, alles eromheen, het blijft koffiedik kijken en een ongrijpbaar iets..
Ja ik mag van geluk spreken om na de pil iig weer een gewone cyclus te hebben. Innesteling schijnt tussen de 5-10 dagen te zijn ja, dus in principe zou het gewoon moeten kunnen. Maar ik heb een HA die soms bijna voor me denkt, dus ik kan alles gewoon zeggen en dan zegt ze zelf al nou dan gaan we gewoon testen voor de zekerheid. Ik ben toch pas net bezig en houdt rekening met minimaal een half jaar, al kan het me niet snel genoeg gaan natuurlijk, maar moet wel reeel blijven. Ja echt heel vreemd zeg, maar dat je 1 jaar aan moest kijken voor je ongi, ik zie op het forum echt veel meiden die als ze lange cyclus hebben vrij snel meds krijgen om het op te wekken zodat ze normale cyclus krijgen. Het lijf en natuur is zeker een vreemd iets, zou makkelijk zijn als we zelf binnen konden kijken.
ja mijn HA wilde persee jaar wachten.. en wilde zelf ook niet al te geobsedeerd ermee bezig zijn.. en het loonde: zwanger! Alben ik dit jaar wel alweer 2 jaar bezig wat ik echt nooit gedacht had van te voren.. Hopen dat ik dit jaar afsluit met een hele dikke buik! DUIM DUIM! Hopen dat jij binnen het half jaar zwanger bent! je weet het niet je weet het niet! misschien ben je mega vruchtbaar!
Ja ik wil idd ook niet te obsessief mee bezig zijn maar wilde al zolang kinderen en leven liep zoals het leven loopt, dus nu mag ik eindelijk. En dan voor mijn gevoel begint het wel te tikken met 30 jaar, heb echt last van rammelende eierstokken haha. Vandaar dat ik wel vrij snel ben gaan tempen en met ovu testen, mocht het toch niet willen lukken dan kan ik dat over een jaar voorleggen aan de arts. Hoop ook dat jij eind dit jaar een mooie buik hebt! Duim hard voor je! En ja wie weet ben ik mega vruchtbaar, allemaal afwachten maar
Hoi hoi Ik lees dat je op dag 10 ga starten met de ovutesten maar moet dat niet later dan? Als je een cyclus heb van 35 dg ik zit zelf op 37 dg en ik moet pas op dag 19 starten?? Was ff benieuwt
Ze zeggen inderdaad dag 19 op de verpakking maar als je nog niet echt je cyclus weet zou ik liever eerder dan later beginnen zodat je je ei niet mist, mocht je ineens een kortere cyclus krijgen. Vandaar dat ik ook dag 10 had gezegd tegen suuskie.
mmm tja, vind het toch ook wel leuker om nu hier te blijven.... mag ik er toch op? maar een heel klein beetje illegaal eeneneen isdrie, 7de ronde na mk, 31 jaar 2de kindje, NOD 15 augustus
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 augustus 2012 ♥ 8. (2) geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje Lavina (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje 9. (2) MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Mh90 (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje 15. (1) eeneneenisdrie (31 jaar), 7e ronde (na mk), 2e kindje 16. 17. 18. (1) Suuskie (27 jaar), 1e ronde (na bbz), 1e kindje 19. (1) Kaytjuh (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (1) Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje 21. (2) SunFlower85 (27 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje Ukkie27 (28 jaar), 17e ronde, 1e kindje 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. (1) Suuuusje (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje 31. Datumloos T o t a a l: 11 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven
Nou, ik geloof dat ik weer door mag naar dit topic Ik zie dat mijn NOD theoretisch een dag voor mijn verjaardag zou moeten vallen. Ik vind dat een héél mooi verjaardagscadeau als het positief zou zijn.. dus daar gaan we dan maar voor Brit81 (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje
Zou een mooi cadeau zijn ja, heb je dan ook nog even de datum voor mij Balen dat je er weer bij bent, we hopen gewoon weer op veel roze!
ohhh hmm nou zit ik ook te denken of ik eerder zal beginnen.. hmmm heb er wel 12 dus dan zal ik meer moeten bestellen mocht ik op dag 10 gaan testen... wat is wijsheid?
Hm ja das wel lastig als je van die goedkope heb zou ik zeggen begin gewoon vroeg dit keer en dan weet je volgende maand (hopelijk niet) wanneer je moet beginnen. Misschien kan je ook wel op dag 12 ofzo beginnen hoor.
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 augustus 2012 ♥ 8. (2) geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje 9. (2) MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje 15. (1) eeneneenisdrie (31 jaar), 7e ronde (na mk), 2e kindje 16. 17. 18. (1) Suuskie (27 jaar), 1e ronde (na bbz), 1e kindje 19. (1) Kaytjuh (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje 20. (1) Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje 21. (2) SunFlower85 (27 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje Ukkie27 (28 jaar), 17e ronde, 1e kindje 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. (1) Suuuusje (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje 31. Datumloos T o t a a l: 11 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger ♥, ongesteld , MMM, negatieve test , twijfeltest, cyclus van slag , vlindertje, niets doorgegeven Ff iets geupdate stonden wat gegevens van mij niet goed Oo
ja heb ze van sensitest site als je ze besteld heb je ze de volgende dag in huis dus wat dat aan gaat is geen probleem hoor... denk ook da ik zo iets dan maar ga beginnen zal je zien dat ineens me cyclus weer afwijkt... wat een gedoe allemaal he die vrouwenlichaamen als ze iets graag willen...
klopt helemaal... wordt een dure aangelegenheid.. maar met deze nieuwe inrichting van mijn vrouwelijke-geslachts-voorplantings-orgaan (haha) kan het net zo goed zijn dat ik een cyclus van 24 dagen heb! We gaan het zien, en wat zo leuk is aan dit NOD topic dat jullie het in geuren en kleuren van mij horen wanneer mijn ovutest doet! whieee
ja drom je kan er soms geen peil aan trekken en je wil er dan maar voor zijn, dan te laat natuurlijk! nou ik wacht rustig af dan met je testen hoor wel wanneer die knalt