NOD-Lijst 16 t/m 31 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brit81

Brit81 Lid

18 jul 2012
    27
    0
    0
    Jeetje wat typen jullie veel en snel! Zo is het topic 30 pagina's en zo zit je op 78 :)

Ik ben intussen aangeschoven op het wachtbankje. Zit op DPO 4, dus nu ben ik mijn temperatuur omhoog aan het kijken :D.

Ik had trouwens ovulatietesten van eigen merk kruidvat (vorige ronde) en deze ronde een merk dat ze verkochten bij Etos. Beide werkten prima.

Voor iedereen die slecht nieuw gehad heeft (sorry, ik weet niet alle namen, maar heb het wel gelezen): sterkte ermee!

2. geranium32

geranium32 Niet meer actief

@veetje: ik gebruik ook de dipsticks van sensitest en die bevallen uitstekend!

@hier: kon het vanochtend toch niet laten..... Getest met een gewone KV test, niet de 2 voor 5. Vrij duidelijk dacht ik zo!!!!

We willen toch nog even m'n NOD afwachten en dan vrijdag de grote test! Als die ook positief is is het feest! :D

Alleen.... wanneer gaan we het vertellen?? Vl is zo enthousiast dat hij het gelijk dit weekend aan de ouders wil vertellen, maar is dat niet veel te vroeg? Dan ben ik 4 weken of zo. Natuurlijk wil ik het ook zo snel mogelijk aan m'n ouders vertellen, maar ik twijfel wel heel erg. Er kan in die eerste periode nog zoveel mis gaan! Maar ja, het is wel te gek dat we ze dit nieuws kunnen vertellen!

Bijgevoegde bestanden:

• 08-08.jpg
      08-08.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,1 KB
      Weergaven:
      5
  3. Brit81

Brit81 Lid

18 jul 2012
    27
    0
    0
    Woohoooo!!! Alvast een beetje gefeliciteerd :)

En ik zou het vertellen op het moment dat het voor jullie goed voelt. Ook afhankelijk van hoe jullie ouders ermee omgaan. En misschien is het 'ik wil het met iedereen delen' gevoel iets gezakt tegen het weekend?

Maar echt leuk!

4. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker duidelijk geranium! Gefeliciteerd!!

5. Username

Username Niet meer actief

Wauw! Van harte Geranium! Wat gaaf :)

6. brenzz

brenzz Lid

18 jul 2012
    37
    0
    0
    Gefeliciteerd geranium!!

7. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Net terug uit het ziekenhuis onze mmm gaat beginnen :(

8. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Geranium wat een mooie test! Gefeliciteerd!

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    dames, dames, dames... wat kletsen jullie snel en veeeel!

@gesien: 2e opinie aanvragen! ben boos met jou!
    @lavina: neeeee stommie! maar het kan nog deze maand! op naar je ei!

@hier: afgelopen weekend dus wrs ei gehad.. of maandag geen idee.. mn ei had hoogtevrees denk ik.
    gisteren hele dag hoge koorts, vandaar weer weg en vanmorgen licht roze bij afvegen.. wat denken jullie? ronde volledig verpest?
    Temp is nu weer 36,4 grrr

10. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @geranium: hopelijk trendsetter van de maand! gefelie!!!

11. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    @Gesien: wat rot zeg, dat ze je een beetje laten aanmodderen... Je hebt langgenoeg geduld gehad, nu is het tijd voor actie! Jammer dat het in Amersfoort is. Ik kom ook uit de buurt en wil graag dat alles goed is mocht het ooit nodig zijn..! Ik hoop hard voor je dat het och nog spontaan gaat lukken.. Maar ja, als de zwemmers van je man niet goed zijn.. Hoe is hij eronder? Veel sterkte en knuf!!

@Geranium: dat is een mooie test! Gefeliciteerd!

@Meiden die vroegen naar Parijs: Het was echt geweldig! Heel veel moois gezien en echt genoten van die paar dagen vakantie! Erg veel gelopen, dus het was ook lang genoeg want we konden niet meer...! Maar ga graag snel weer terug!

@bijlezen: Ik heb het opgegeven. Ga het maar bijhouden vanaf nu.. Wel vreemd hoor, er zijn al posi testen en ik wacht nog op mn ei.. Tot nu toe zat ik altijd op de eerste dagen van de lijst, maar nu de 28ste pas..!

12. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Geranium; gefeliciteerd :) Heel duidelijk inderdaad.. Woei spannend! Wij vertellen het pas in een later stadium. We willen het dan eerst voor onszelf houden als het zover is. Hebben we de vorige keer ook gedaan, toen hebben we het met 8 weken verteld. Aan de ouders. Vrienden pas met 11.

13. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    @lavina: op rood? neej.. Nog een kans deze maand is wel fijn! Ik hoop op roze voor je!

Lindaw: hmm,in de mmm. Waar gaan ze mee beginnen? baal je er erg van of ben je blij dat je hulp krijgt? Ik wens je een zeer korte mmm toen vanwege een mooie posi test!

14. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Uhm.. Vandaag ben ik jarig, ziek en heb getest. Na 2 min al weggelegd dat t niks zou worden.. 3 uur later gekeken, toch een heeeel licht streepje. Over 2 dagen nog maar eens kijken..

Lavina, balen meid!
    Ges: super duidelijk!!

15. Mamajens

Mamajens Actief lid

5 apr 2012
    409
    0
    0
    Typefout; Autocorrectie op mijn tel: geranium; super duidelijk!

16. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    @mamajens: spannnend!!!!!!!! en van harte gefeliciteerd!!!
    Hopen dat het kadootje over 2 dagen duidelijker is!

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Geranium: super!! Ik zou het vertellen wanneer het voor jullie goed voelt!

Lindaw: sterkte meid! Het is fijn dat je geholpen word, maar het is natuurlijk heftig!

Gefeliciteerd mamajens!

18. Username

Username Niet meer actief

Mamajens van harte gefeliciteerd met je verjaardag en voorzichtig gefeliciteerd met je positieve test :) een streep is een streep toch!

19. 2xtantein1week

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Gefeliciteerd met je verjaardag Mamajens!! Hoop dat je streep een echt cadeau is, spannend hoor! Enneh, beterschap! Ben je heel beroerd?

20. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    Ik krijg 27 augustus een echo en dan gaan ze kijken wat ze gaan doen.
    Ene kant ben ik blij dat er hulp komt maar probeer ander andere kant nuchter te blijven en stiekem hopen dat het gevoel van hulp krijgen rust zal geven en het als nog gaat lukken.
    :)
    Het is gewoon allemaal 1 grote emotionele rollercoaster met momenten dat het veel verdriet brengt dat het niet lukt tot hoop volle momenten dat het vast een keer zal gaan lukken.

liefs
    XXX

Deel Deze Pagina