Aan de zwangere dames: GEFELICITEERD Het begint al lekker goed in de lijst, zo vroeg al Hopelijk is dat een goed teken! Aan de nieuwe dames: WELKOM! Hier: moe moe moe! Ben blij dat ik weekend heb. Heb ook niks in de planning, vl moet morgen werken dus ik denk dat ik gewoon lekker lui in de tuin ga zitten/liggen! Fijn weekend allemaal meiden, ik zal wel komen lezen en probeer ook wel wat te reageren!
Dat wil ik best voor je beantwoorden hoor . Ik heb hele zware zwangerschapsvergiftiging gekregen. Het was of onze zoon opgeven of mij opgeven en dan kiezen ze voor de moeder. Jens* was nog niet levensvatbaar buiten zijn mama. Erg erg zwaar, vooral omdat hij helemaal gezond was en de knapste ever! Nu begint het weer opnieuw! Echt wel spannend want herhaling is wel degelijk aanwezig bij mij. Maar met 30 weken zw was het waarschijnlijk nog een zware tijd voor jullie? Mijn zusje is met 27 weken geboren en was allemaal maar kantje boord. Overigens nu 18 en gaat prima, maar merkt nu toch dat ze 'nog-niet-helemaal-af-was'. Vaatstelstel houd op bepaalde plekken op en zwanger worden is nog maar de vraag voor haar.
Mamajens: wat vreselijk om mee te moeten maken Ik hoop echt van harte dat het nu niet gaat gebeuren en dat je lekker kan genieten! Heel veel sterkte en succes! Mijn mams is van mij na 28 weken bevallen, nu 27 jaar geleden! Zij was allergisch voor stofje wat vrij komt bij pilgebruik en zwangerschap, weet zo de naam even niet... Gelukkig alles goed maar merk aan sommige kleine dingen wel dat het anders geweest zou kunnen zijn als ik volledig voldragen was. Maar ja, het is niet anders denk ik dan maar voor mezelf, alles zit er aan wat er aan moet zitten en ben gezond
@ mamajens; oeh wat heftig zeg.. Dat is dan wel spannend voor je. Ik hoop dat alles goed gaat. Ik moet zeggen dat ik ook nooit meer een onbezorgde zw zal hebben. Ik moet dan vanaf 16 weken elke week hormoon spuiten om weeen tegen te gaan. Niek is dan wel met 30 weken geboren, maar ik lag vanaf 26 weken al in het ziekenhuis. Het was inderdaad stressen, gelukkig doet hij het super. Inmiddels alweer 7 maanden, wat gaat de tijd toch snel.. Ik voel trouwens wel dat er vanalles gebeurd beneden, beetje ongi gevoel of zo. Hoop het niet natuurlijk !! Ben benieuwd!
@mama jens...amai, wat erg! hopelijk verloopt nu alles goed @missiemaartje : gelukkig doet jullie spruitje het goed... aan iedereen die me welkom heette : dank u
Mooi pff wat is wachten toch altijd erg zeg woensdag hebben we vruchtbaarheids testen laten doen in het ziekenhuis en onze dokter is pas over 3 weken terug van vakantie. 2 weken op het wachtbankje is al erg maar dit is ook niet leuk zo moest ik ff kwijt
@Lindaw aw ja dat is wel even afwachten dan, sterkte @Xio ah balen meis, wat een vervelende korte cyclus voor jou veel succes volgende ronde
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 augustus 2012 ♥ 8. (1) Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje 9. (2) Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje 11. (2) MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Kaytjuh (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje 12. (1) Zwangels (29 jaar), 10e ronde, 1e kindje (1e ronde na vmk) 13. (1) Username (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 15. (5) eeneneenisdrie (31 jaar), 7e ronde (na mk), 2e kindje Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje Aster14 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje Suuskie (27 jaar), 1e ronde (na bbz), 1e kindje HF5 (33 jaar), 16e ronde, 1e kindje, MMM 16. (5) Xiomara113 (23 jaar), 8e ronde, 1e kindje missiemaartje (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Estheticienne (29 jaar), 11e ronde, 3e kindje Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje Darinka1 (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje 17. (4) Tweety1983 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje clnl (29 jaar), 10e ronde, 3e kindje Loesje6 (? jaar), 3e ronde (2e na mk), 1e kindje IDF2009 (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje 18. (4) Stampertje23 (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Missiej (22 jaar), 16e ronde, 2e kindje Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje Dreamer83 (29 jaar), 4e ronde (2e na bbz), 2e kindje, MMM 19. (3) Smnee (21 jaar), 2e ronde, 1e kindje Gesina (25 jaar), 18e ronde, 1e kindje Marietta (32 jaar), 4e ronde, 1e kindje 20. (10) Brit81 (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje MizzBunny (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje LF84 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar), 6e ronde, 3e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar), 7e ronde, 1e kindje Femke11 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje Jesje1982 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje Kiwi1405 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Saja87 (24 jaar), 1e ronde, 2e kindje 21. (5) Ukkie27 (28 jaar), 17e ronde, 1e kindje Jufffie (28 jaar), 5e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Jeskejes (30 jaar), 21e ronde, 1e kindje, MMM Joy2 (? jaar), 7e ronde, 2e kindje Daycey (29 jaar), 42e ronde, 1e kindje 22. (5) Freck (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lolsmurf (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Melanie89 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje Tuti80 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje 23. (4) Jossie81 (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje (na mk en partiële mola) Sofie28 (32 jaar), 3e ronde, 4e kindje Lovepeet (22 jaar), 6e ronde, 2e kindje Maybe3 (24 jaar), 24e ronde, 3e kindje 24. (5) Nummertje4 (33 jaar), 2e ronde, 4e kindje Disch (29 jaar), 14e ronde, 1e kindje Smurf80 (33 jaar), 2e ronde, 1e kindje, MMM Emm82 (? jaar), 4e ronde (1e na mk), 1e kindje Caribbean Baby (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje 25. (3) Yuna (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 4e ronde, 2e kindje 26. (4) Kunst (31 jaar), 15e ronde, 1e kindje, MMM YvonnevtO (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje Maaike83 (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje brenzz (31 jaar), 8e ronde, 1e kindje 27. (1) Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje 28. (7) cmvmens (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje groen29 (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje jolan0 (32 jaar), 8e ronde (na mk), 2e kindje NiMou (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje 2xtantein1week (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje Shushi82 (29 jaar), 19e ronde (mk april 2012), 1e kindje Njk (? jaar), 2e ronde, 2e kindje 29. (2) Shay01 (26 jaar), 4e ronde, 2e kindje Lindaw (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje 30. (2) Linbu (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje Smam (35 jaar), 1e ronde, 3e kindje 31. (5) Bbxx (31 jaar), 8e ronde, 1e kindje Jufaman (31 jaar), 21 ronde, 1e kindje, MMM Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje Veetje83 (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje MamaLootje (? jaar), 6e ronde, 2e kindje Datumloos (1) Natasha86 (25 jaar), 4e ronde, 2e kindje Illegaal (2) Tinkerbell26 (26 jaar), 10e ronde, 2e kindje (NOD 2/9) Diabolique21 (24 jaar), 10e ronde, 1e kindje (NOD 13/9) T o t a a l: 84 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (3)♥, ongesteld (3), 6 MMM, negatieve test , twijfeltest , cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven (1)
Hoi meiden, Weinig tijd gehad afgelopen dagen om te reageren. Welkom nwe dames! Best veel roze al zie ik!!! Helaas ook een paar rood... Hier weinig te melden... Blij dat t weekend is maar moet t huis schilderen. Over 2 weken nwe vloer en dan moet alles af zijn... En nu natuurlijk op t wachtbankje... Goed weekend alvast!
Jeetje mamajens wat heftig! Zeker in de wetenschap dat je kindje gezond was, maar gewoon nog niet levensvatbaar buiten jouw buik. Lijkt me echt verschrikkelijk! Mijn zus heeft haar dochtertje tijdens de bevalling verloren, waarschijnlijk is ze een uur voor de geboorte in haar buik overleden. Bij haar waren er fouten gemaakt door de vk, mijn zus had vanaf 7maanden het gevoel dat het niet goed ging, maar werd gewoon weg gewuifd. Ook tijdens de bevalling die 2 weken eerder begon werd er heel de tijd gezegd dat ze maar een douche of paracetamol moest nemen, want ze was bezig met andere bevallingen. Uiteindelijk was mijn zwager het zo beu dat ie zei en nu kom ik naar het zh want ze trekt het niet lang meer! In het zh bleek dat ze al volledige ontsluiting had en moest gelijk persen. Tijdens het breken van de vliezen bleek dat deze helemaal bruin was en hartje was niet meer te horen...als ze toendertijd op tijd nog een echo hadden gemaakt hadden ze het gezien, alleen al door de groeiachterstand...ik was bij die bevalling en heb mijn nichtje nog in bad gedaan, maar het is iets wat ik mijn hele leven niet meer zal vergeten! Mijn zus heeft de vk toen nog aangeklaagd bij de tuchtcommisie en heeft toen gewonnen, die vk staat nu op de zwarte lijst! Zo lang verhaal maar kon het niet korter omschrijven
Ben hier niet meer actief geweest! En mag van de lijst, ben gisteren ongesteld geworden.. Nog maar net gestopt met slikken van de pil dus lichaam moet duidelijk wennen! Zie het als een positief teken, de boel werkt! Nieuwe NOD is ergens september. Succes allemaal!
@melanie veel succes in de volgende ronde, dat was een korte cyclus zeg, maar iig werkt je lichaam wel ja, hoop dat je de volgende ronde een normale cyclus hebt.
Zou je even naar mijn kaartje willen kijken? Ik heb een dip op 3 DPO en 8 DPO. Zou dat een positief teken kunnen zijn? Je temp moet toch helemaal omhoog, niet omlaag? Dat zou wat zijn 2 posi testen de 16e! :-D En dat ongie gevoel heb ik ook samen met krampen en rugpijn, we gaan gelijk op! Hihihi! @Smnee: dank je voor het duimen! Echt? Dat geeft me nog een beetje hoop! Jouw kaart is wel perfect zeg, mooie hoge tempen! @Mamajens: jeetje wat een heftige ervaring! En dat van je zusje is ook heftig zeg! Ik wilde vragen of jij zou overwegen om draagmoeder voor haar te worden als het haar niet lukt, maar met zw vergiftiging is dat ook een behoorlijk risico natuurlijk! @Jesje: jeetje ook al zo'n horrorverhaal! Kun je zo'n lijst op internet zien ofzo? Lijkt me wel handig om van te voren even mijn vk te checken...
@Jesje, wat een vreselijk verdrietig verhaal Krijg het er koud van. Hoorde vanmiddag ook verhaal van mn vriendin die vorige week is bevallen. Ze was iets uitgescheurd en was gehecht met verkeerd draad, te dik. Onwijs pijn gehad en kon amper genieten, nu is het er gelukkig uit en kan ze eindelijk normaal en goed genieten van alles....
Zwangere meiden gefeliciteerd! Las her en der iets over een bezorgde zwangerschap hier idem ook bij de eerste zware zwangerschapsvergiftiging gehad en is gehaald met 35 weken. En ook kans op herhaling bij de 2e dus volgende zwangerschap moet ik bij de gyn lopen. Nu eindelijk weekend ben dood op! Werk in de zorg en had 2 zeikerds vandaag haha.. Las ook iets over testen. Ik ga pas testen als ik 4 dagen overtijd ben haha bij mn vorige zwangerschap ook gedaan ik durfde niet eerder te testen en dat houden we maar aan ( als ik het vol kan houden )
@chickie: ik neem aan dat die lijst wel op internet is te vinden.mdie vk werkt nu ook niet meer als vk, is er toen mee gestopt, doet nog wel echo's hier in breda en bij de 12 weken echo bij noa had ik kans dat ik haar zou krijgen, heb toen wel ff duidelijk verteld dat ik haar absoluut niet wilde! De vk die ik bij noa had waren echt super! Heb mn zus toen ook meegenomen naar de intake en het hele verhaal uitgelegd en ik heb toen meteen vanaf het begin allemaal extra echo's gehad, echt supermensen!
@ Jesje; he bah wat een heftig verhaal.. Mijn moeder had toen bij mijn broertje ook het idee dat het helemaal niet goed was. Die is toen wel gehaald, ook al wisten ze niet wat er was. Uiteindelijk bleek dat de navelstreng om mijn broertje zat en als ze langer gewacht hadden, wassie ook overleden... Zo zie je maar weer dat ze je gevoel moeten volgen he. @ Chickie; oeh ik zal zo eens naar je kaartje kijken!! Ja idd ongi gevoel. Ik heb mijn eisprong denk ik links gehad want daar had ik pijn. nu weer zo'n zeurend gevoel daar.. ben benieuwd.. @ Melanie; he wat jammer, op naar dee volgende ronde!