@ Chickie; het zou zeker kunnen. Een innesteling met 3 dpo lijkt me beetje vroeg maar 8 zou goed kunnen.. Ik had vorige keer dip op 5 en 7 ... maar ik kwam toen niet onder de coverlijn, maar echt wel daling van 0,5. Nu weer 0,5 maar wel in 2 dagen. Hij zou nou eigenlijk morgen weer omhoog moeten gaan dan. Maar goed 6 dpo nu pas... dus ik heb nog even. Vorige keer dus met 10 dpo posi getest. Heel licht, maar wel een streep. Ik weet wel dat dat voor nu niks wil zeggen.. maar toch.. Heb veel hoop.. Wil je em wel even sturen maar weet niet hoe dat moet.. FF twijfelt wel over je ei zag ik.. ik heb er ook altijd bij wanneer ik gemeenschap heb trouwens.
hey jesje wat een heftig verhaal!! krijg er een brok van in me keel als ik het lees heel goed ook van je zus dat ze er werk van heeft gemaakt. dat soort dingen zijn heel belangrijk. helaas was het bij je zus al te laat.
@Jesje jeetje heb jouw verhaal ff helemaal gemist, wat verschrikkelijk zeg!! Moet een hele heftige tijd zijn geweest voor jullie. Heeft het allemaal wel een goed plekje bij jullie allemaal gekregen? En dat die vrouw dan nog echo's mag maken snap ik eigenlijk niet.
Hier 3 keer een vroeggeboorte. 1e keer geluk want had met 25 weken al 9 cm ontsluiting. Kunnen rekken met 1 week... De overige 2 met spoed ingeleid met weken. De laatste hefet bijna mn leven gekost... Liep al weken met gebroken vliezen met geen enkel druppel vruchtwater. Bijna-dodelijkeinfectie opgelopen en moest snel bevallen.
Sinds de eisprong heb ik een 'zwaar' gevoel in mijn baarmoeder en continu steekjes bij mijn eileiders. Meestal aan de linkerkant... Ik denk at de rode tante wéér onderweg is Nog 8 dagen te gaan!
jtje wat heb je een hoop tegenslagen gehad zeg!! maar wel mooi te zien dat je de moed niet op geeft! ik hoop dat de volgende zonder problemen ter wereld komt
Welkom nieuwe dames. Dat t maar gauw heel roze mag zijn! Ik schrik van de verhalen van sommige dames, wat hebben jullie heftige dingen meegemaakt zeg. Lijkt me zo moeilijk. Veel sterkte en hoop dat t voorspoedig mag gaan voor jullie. Vandaag al bij twee drogisten binnen gelopen. Meerdere tests in handen gehad en toch weer weggegaan. Ik zit op 8dpo, veel te vroeg. Maar wat vind ik t moeilijk om te wachten zeg. Ergens denk ik dat t deze maand niks wordt want ik heb sinds drie dagen krampen. Alsof ik ongesteld moet worden
Ik heb wel kruidvat 2 voor 5 in huis, maar die wil ik nog even bewaren. In ieder geval tot zondag...
wat een nare verhalen allemaal zeg.. jeetje. @username; kun je het nog houden? spannend he! @saja; ja ik temp elke morgen om half zeven.. ik kan er alleen niet wijs uit worden ... ego; morgen mn laatste dagje werken na drie weken van maandag tot zaterdag gewerkt te hebben... eindelijk vakantie dan! beetje raar gevoel in mn lies weer aan de linkerkant.. mn gevoel zegt wel dat het niets is deze maand..z fijn weekend iedereen
@Saja: ja hier ook elke dag om hetzelfde tijdstip, tempen in bed meteen na de wekker gaat. Dan cervixslijm checken, naar de badkamer in een potje piesen voor de ovutest om vervolgens een stuk of 8 pillen in te nemen (voedingssupplementen van de gynea) hahahaha! @Smnee: ik snap ook niet veel van je kaartje? Vanaf dinsdag kijkt het hetzelfde als bij mij... een dip en weer omhoog! Ik las net dat dat gunstig zou kunnen zijn! Maar FF zet bij jou ook geen kruis neer? Telt wel je DPO vanaf een blauwe lijn? Elke keer als ik denk dat ik het begrijp...gebeurd er wat en ben ik helemaal de kluts weer kwijt hahaha!
@Username hou vol meis, je bent er bijna @Saja ja iedere morgen om 7 uur, ook in het weekend @Smnee heerlijk bijna vakantie! Blijft een raar temp kaartje bij jou @Chickie je kan bij FF ook zelf aan de hand van de ovu test je eisprong dag invullen dan wordt ie blauw, dit wordt wel afgeraden overigens
@saja: ik temp elke ochtend tussen 5.45-6.00h. Moet op werkdagen om 7.00h de deur al uit. Dus de wekker gaat in t weekend ook zo vroeg... edit: ik slaap daarna wel verder hoor @smnee: pffff ik ben obsessed. Echt. Google me werkelijk suf
FF is me niet helemaal duidelijk... Ik heb t nog nooit gehad maar zie soms bij mensen een blauw kruis. Wat betekent dat? Rood gestippeld betekent twijfelachtig of er een eisprong was op dat moment toch? Rood kruis is sowieso eisprong. Lavina, hoe is t met jou? Begrijp ik nu goed dat je een nieuw NOD-topic hebt geopend?
ik begin ook spijt te krijgen dat ik begonnen ben met tempen. heb net met een andere thermometer gemeten om te kijken of ze allebei het zelfde aan gaven, en dat deden ze. Het lijkt me sterkt dat ze allebei kapot zijn Ik heb inderdaad de lijn zelf maar gezet op de dag van mn positieve ovutest.. ik ben er zeker van dat die positief was(na 100x turen en vergelijken ) ik heb een heel dubbel gevoel, aangezien ik steeds zon raar gevoel in mn liezen heb en wat rare krampjes in mn schaambeen... en toch zegt mn gevoel dat deze maand niets word.. en nu is het wachten. en google is mn beste vriend hoor dat ken ik, username
Jeetje zeg dat hou ik denk ik een week vol hahahaha. Mijn uitslaap dag is me heilig Ik wacht het eerst weer een half jaartje af en ga dan wel weer met ovu testen beginnen..
Smnee wat voor thermometer heb je? Ik vond m'n kaartjes eerst niet erg duidelijk maar sinds ik er een heb met twee cijfers achter de komma is t veel beter te zien.
@Username ja heb alvast het september topic geopend omdat Diabolique daar ook bij gaat, dus toen heb ik mezelf nog een ronde vooruit er ook bijgezet stond ze niet alleen Maar eerst nog 31 augustus NOD hoor @Smnee ja misschien is een thermometer met 2 cijfers inderdaad wel iets voor jou, o enne slaap je wel iedere nacht ongeveer zelfde aantal uur en ga je er niet tussendoor uit? Overigens je hebt jouw kruis op de dag van de 1e ovu test gezet en hebt 2 dagen posi getest dan is het meer waarschijnlijk dat je ei of op de dag van 2e test of zelfs de dag daarna is geweest.