NOD-Lijst 16 t/m 31 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Username

Username Niet meer actief

Lavina: oh ik dacht al dat ik iets gemist had! Mocht t zo zijn dan kom ik me daar ook wel melden als illegaal. Gezellige groep meiden hier :)

2. Smnee

Smnee Niet meer actief

een thermometer voor in de mond met een cijfer achter de comma. maar eentje met twee achter de comma, zorgt toch nog niet voor een "stabiele" lijn? ;) of zeg ik nu iets doms?

ik ga altijd rond elf uur half twaalf slapen, en half zeven gaat de wakker voor mn hubbie.. dan temp ik(en daarna slaap ik wel ff verder) ik ga nooit eruit.. zal mn ei een dagje verplaatsen? zoi dat logischer zijn?

3. Username

#1063 Username, 10 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 aug 2012
    Kijk maar eens op mijn kaartje. Ik temp sinds een paar maanden met twee cijfers achter de komma. En rectaal. Is t duidelijkst :)

4. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Smnee ik denk wel dat het logischer is ja je ei 1a 2 dagen later, en je tempt in je mond? Dat zou namelijk verklaren waarom de temp zo raar is. Als je nl al eens met je mond open slaapt is het al een hele andere temp

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik ga dus een andere thermometer kopen.. tot die tijd neem ik mn oor thermometer mee naar boven.. he ik was al bang dat er iets goed mis was :D

6. Username

Kijk maar eens op de site van sensitest smnee. Is niet duur en wordt thuisgestuurd.

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Ik gebruik er zelf 1 met 1 digitaal achter de komma, maar wel rectaal. Als je idd hele kleine verschillen hebt als je rectaal meet is eentje met 2 digitalen achter komma idd fijner!

8. Smam

Smam Lid

5 aug 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle zwangere, Proficiat!!!!
    Hoop dat er deze maand nog heel veel zwangere volgen!

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik kan natuurlijk met de mijne ook rectaal meten.. ga daar morgen meteen mee beginnen. mocht ik dan kleine verschillen hebben, dan kijk ik voor een met 2 cijfers. thanks meiden, mn "probleem" is opgelost.

10. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Waar google je dan allemaal op? Leuke babykamers enzo? Ik google me ook suf sinds we bezig zijn om zwanger te worden! Ik vind jouw temp zo super, ik zet mijn geld in op jou deze ronde! Denk echt dat jij zwanger bent! Maar ja of dat positief is... dat dacht ik ook van Lavina en Dia. :p

Ik temp ook rectaal maar met 1 cijfer achter de komma, misschien een idee inderdaad om er een met 2 te kopen. ;)

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    bedankt allemaal voor de lieve reacties over het verhaal van mijn zus. het was een hele zware tijd, mijn zus heeft het er nog elke dag moeilijk mee. ze heeft daarna gelukkig wel nog een hele mooie gezonde zoon gekregen en ze had al 2 zonen die houden haar vaak op de been! ben tijdens mijn zwangerschap wel vaak bang geweest dat mij dat ook zou gebeuren, ik denk omdat ik er zelf bij was. toen ik moest gaan persen bij noa, riep ik ook heel hard, nee ik ben bang! en toen noa werd geboren en ze ging meteen huilen was het eerste wat ik riep: ze ademt! zooo raar en zoo emotioneel was dat. mijn zus was er toen bij, ze wilde graag dat zij alles mee in de gaten kon houden, toen hebben we wel ff met zn 3tjes kei-hard zitten huilen hoor!

ik lees wel dat er hier op dit topic meer dames zijn die heftige dingen mee hebben gemaakt, dat maakt toch dat je er anders in staat vind ik.

even weer on-topic: temperaturen doe ik als ik wakker wordt, noa is altijd op tijd wakker dus kan op tijd temperaturen, is alleen niet elke dag op dezelfde tijd, maar veel verschil zit er niet in, meestal tussen half 7 en half 8. uitslapen weet ik sinds noa er is niet meer wat dat is haha

12. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook tempen maar niet elke dag dezelfde tijd, dat gaat niet met Niek. Soms begint hij om 06:30 al te huilen en soms pas om 08:30. Ik zorg altijd wel dat ik temp tussen 07:00 en 08:00. Maar bij mij scheel dat uurtje nooit veel eigenlijk dus da's mooi. Ik ga er snachts ook wel eens uit voor Niek als hij begint te huilen dus het is niet echt heel betrouwbaar hier denk ik ;) Maar goed... We zien wel haha.

Hier in ieder geval een dik rode streep, dus ik neem aan dat mijn ei duidelijk geweest is. Heb het ook gemerkt aan alle andere symptomen dus moet haast wel...

Nu wachten... pff...

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

vooral het wachten he, we hebben engelengeduld :D

nou ladies, ik ga lekker slapen! fijn weekend voor iedereen

14. Username

@chickie: nee ik Google niet op babykamers. Maar vanaf hoeveel dpo testen zinvol is en meer van dat soort dingen. Ik ben eigenlijk op zoek naar een glazen bol die me meer kan vertellen. Want geduld dat heb ik helaas nog nooit gehad :D

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

als je die bol gevonden hebt, dan krijg ik een pb he? :D

16. Username

Zeker!

Slaap lekker allemaal :)

17. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Aha! Nou ben blij dat ik afgesproken heb om niet voor NOD te testen, anders had ik allang getest (vandaag 6 dagen voor NOD en heb een sensitest liggen), dus geduld heb ik ook niet! Maar vind het eerlijk gezegd na mijn mk allemaal ook wat spannender. Maar ik ga dan zitten googlen op babykamers enzo!

18. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Babykamers etc heb ik ook al vaak op gegoogled maar ik google vaak over kortere LF etc als ik me druk aan het maken ben. Maar doe het al steeds minder. Trusten allemaal

19. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Chickie; wel inhouden jij inderdaad he ;)

20. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Ja daar heb ik jou voor! :cool:

Deel Deze Pagina