GOEDEMORGEN!!!!! het wordt een roze maand!!!!! even ego hoor! heb wel alles meegelezen. heb net licht getest maar mijn man zag het ook! mijn tepels deden weer zo'n pijn bij het voeden toch wel anders dan de vorige maanden. verder helemaal niets geen klachtjes(of ik wilde er niet op letten) ik wilde de foto plaatsen, maar ik kan het kabeltje niet vinden dus die hebben jullie tegoed nu even sporten, daarna met vriendin even nog wat spullen verhuizen, daarna poolparty bij vrienden met aansluitend een bbq ga nog nergens vanuit, maar ben heel stiekem heel erg blij misschien een beetje een warrig verhaal, maar ik moet even bijkomen eigelijk, was de hoop een beetje aan het verliezen Fijne dag dames!!!!! trouwens wel al een roze lijst, voor een lijst die eigelijk nog niet eens begonnen is...
@eeneneen isdrie hey meid ik hoop dat het wel zo is!! alvast gefeliciteerd dan maar he!!! fijne dag verder geniet er lekker van
@eeneneenisdrie: wow, gaaf!!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! @ing: ach, moet idd kunnen! Gewoon lekker genieten meid! @hier: gisterenavond toch maar het nieuws aan m'n vriendin verteld die ook zwanger probeert te worden. Ze was heel blij voor ons, maar zag aan d'r gezicht dat ze bijna begon te huilen. Zij zijn al sinds januari bezig, dus wel even heftig voor haar. Maar ja, wilde in dit geval liever niet liegen! Verder wat kleine kwaaltjes. Pijn in m'n onderrug, trekkend gevoel in m'n buik eb vreselijk moe! Fijne dag allemaal!
@ Jesje; nog een week.. pff ik vind 4 dagen al lang @ ing; wow 30 km gefietst, super hoor! Is allang geleden dat ik dat gespresteerd heb! @ eeneneen is drie; spannend! Ga je over een paar dagen weer testen? Een voorzichtige proficiat dan!! @ geranium; sneu voor je vriendin maar inderdaad, jij hoeft er voor jezelf niet minder blij om te zijn @ ego; vandaag is mijn temperatuur naar een 3e niveau gestegen, eigenlijk is dit kaartje een beetje hetzelfde als het kaartje toen ik zwanger was. Ik begin dus lichte hoop te krijgen dat ik best eens zwanger kan zijn. Wil het nog niet teveel hopen anders valt het zo tegen! Vandaag dus mijn temp op 8 dpo 37,0 Op 6 dpo dus een flinke dip van 36,4 en nu inmiddels gestegen naar 37,0. Hopen dat ie zo blijft!!! Vind het zo spannend.
Even een vraagje: doen de kruidvat 2 voor 5 aan indrooglijntjes? Want als dat niet zo is heb ik net héél licht getest (binnen de 5 minuten). Zo licht dat ik t niet goed op de foto krijg. Maar man en ik zagen t allebei zonder te turen... Ik ben een beetje in shock. Maar aan de andere kant: als t een indrooglijntje is maak ik me blij met n dode mus.
Wow een en een is drie! alvast gefeliciteerd. Heb een goed gevoel over deze maand ik ga ff lekker rustig opstarten en straks reageer ik overal op!
Ik heb 2 weken terug een keer getest met 2 voor 5 euro, maar ik had na 5 minuten echt een omo witte test... Dus... misschien een voorzichtige gefeliciteerd?? Ik zou over een paar dagen nog eens testen!
Gister was m'n test ook echt spierwit inderdaad. Vandaag toch wel wat te zien. Krijg m niet op de foto maar wel n streepje.
Username, ik had altijd een spierwitte test! (tot ik zwanger was natuurlijk Dus dit klinkt positief! Het is je zo gegund! Morgen weer een test?
Morgen of overmorgen test ik weer. Ik moet morgen werken en als ik vlak daarvoor test weet ik niet zeker of ik m'n mond kan houden tegenover m'n collega's
Bekijk bijlage 266847 En de dag van deze test ook mn hcg laten prikken en die stond op 0.2 Geen zwangerschap dus
ook ik wel eens duidelijke indroger gehad maar dan was volgende dag test wel weer spierwit... dus als die morgen nog zo is of duidelijker dan is er toch sprake van zwangerschap...