NOD-Lijst 16 t/m 31 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet zeggen dat ik nu lichamelijk hersteld ben. Maar goed, misschien scheelt het ook dat ik 2,5 maand korter zwanger geweest ben dan normaal... Ik kan je niet vertellen waarom. Spruitje is nu 7 mmaanden en het voelt goed! Vind het wel leuk om kort achterop elkaar te hebben! Bovendien weet je nooit hoelang het duurt ;)

2. Joy2

Joy2 Niet meer actief

snap het ;) maar brengt me op de volgende vraag hoezo 2,5 mnd korter? sorry als ik te nieuwschierig word :) hoeft geen antwoord te geven hoor als je niet wil ;)

3. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor haha maakt niet uit.. Niek is 10 weken te vroeg geboren. Ik ben met 30 weken bevallen.

Dus ik denk wel dat het klopt wat ze zeggen... 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren... en ik was natuurlijk 10 weken eerder 'klaar' , dus dan zal je ook wel sneller herstellen denk ik dan zelf maar!

4. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Gister was ie echt zelfde kleur *dag 17 ook bijna.. maar toen nog net negatief*

5. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    Net samen met mijn man vallende sterren staan kijken in de tuin! Ze vliegen ons hier om de oren! 3 maal raden wat ik gewenst heb! :D

6. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ik zou het niet weten! een nieuwe fiets?!

7. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    whaha leuk chickie..

Eej ff wat anders he... Als mijn temp morgen nog hoog is... zullen we dan toch morgen testen? hihi.. ben gewoon zo slecht in wachten! En mijn LF is steeds maar 10 dagen en da's morgen... hihi.... toch maar morgen doen? ;)

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    vandaag was mijn temp weer gezakt naar 37,0 dat is wat ik na mijn innestelingsdip heel de tijd heb gehad, op gisteren na dan. ik weet niet hoe ik een link zet hihi

@smee: een hele fijne vakantie meid! in ieder geval lekker afleiding!

van wie was ook alweer dat andere tempkaartje? is wel raar met al die pieken. toen ik zwanger was steeg hij alleen maar, of bleef stabiel, maar ja aan de andere kant is jouw kaartje van je vorige zwangerschap ook vaag haha

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

Even snel berichtje voor ik naar mn werk ga!

Meiden die vandaag gaan testen succes!!!!!

10. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Jesje; ja dat klopt, maar dat heb ik dus altijd die pieken en dalen haha. Beetje vreemd, maar ach vorig jaar was ik ook gewoon zwanger..

En zeker met een LF van 10 dagen, dacht ik, zal wel moeilijk gaan. maar vorige keer was ik binnen 6 weken zwanger (moest ook nog ontpillen toen). nu niet ontpillen trouwens..

Vorige keer met 10 dpo positief getest en da's morgen. Hij is nog steeds mooi hoog.. Daarom ben ik enorm aan het twijfelen of ik morgen al ga testen.

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @missiemaartje: ik ken je dilemma haha, bij noa had ik op 9dpo een vrij duidelijke test in handen, zit nu te twijfelen of ik nu ook dan zal testen hihi, dat zou dus morgen zijn bij mij. ben alleen bang dat ie gewoon nega zal zijn en dat ik dan zwaar teleurgesteld ben. ik kijk wel hoe ik er morgenochtend over denk hihi. misschien heb ik ook wel een kortere lf dan. hoe weet jij dat je dat hebt? aan de hand van ovutesten?

12. missiemaartje

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee aan de hand van het temperaturen.. elke keer ei rond 17 en dan of 27 ongesteld, of als ik ei heb op 19, op 29 ongesteld (of zwanger)...

dus vandaar...

Ja dilemma he!!!

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ow ok, bij noa ben ik pas die maand temp bij gaan houden en nu is het ook pas de eerste maand, dus geen idee hoe of wat hihi

14. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @chickie: je had dan beter een auto gewenst ipv een nieuwe fiets :p

@missiemaartje: mijzelf kennende zou ik in jou plaats ook een testje wagen. Heel veel succes...ik duim

@jesje: moeilijk dilemma he ...zou ook niet kunnen wachten. Ook voor jou zijn mijn vingers gekruist

ik zit nu 5 dpo. vannacht een ellendig lange steek gehad in mijn rechter onderbuik. deed echt pijn, kon bijna niet meer bewegen.
    nu hoop ik stiekem op een innesteling ...maar ja. durf niet te veel te hopen. teleurstellling is des te groter

15. Joy2

Joy2 Niet meer actief

en? zijn er testers deze ochtend? duim voor jullie!

hier, temp weer omhoog na de dip van gisteren :D ik ben een dagje weg, tot vanavond, niet teveel kletsen he!

16. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Nee geen tester. Ik wacht maar netjes af tot de 20ste. Heb sinds twee dagen na de ovulatie rare kwaaltjes. Wordt bijvoorbeeld misselijk van koffie drinken en dat had ik bij mijn eerste ook, maar ik durf het eigenlijk niet te hopen. Waarschijnlijk ben ik gewoon aan het ontpillen...

17. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    2 dagen na ovulatie zou wat vroeg zijn zeker?
    Allez, denk ik he ;)

18. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Een NODlijst! Wat leuk :) Mag ik er ook nog bij?

NOD 20 aug Zonzon 22 jaar 1e ronde 1e kindje

Hopelijk gaat het een flinke roze lijst worden :)

19. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Ik weet het niet. Begon met buikpijn. De koffie is van de laatste twee dagen...

20. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Ukkie het wat balen meis, ik hoop dat het met de IUI snel raak is!

@Smnee ohh leuk Marrakech, veel plezier alvast! Neem ff kauwgom of iets anders om te kauwen mee voor in vliegtuig voor het geval je last krijgt van je oren bij opstijgen :D

@jesje nog ff afwachten spannend, temperatuur klinkt goed!

@xio 24 dagen werkt ook :D lastig bepalen met jouw cyclus

@Chickie 37C is nog hoog zat hoor, enne ja was wel gezellig, wilde die vallende sterren ook nog kijken maar vergeten, schijnt heel mooi geweest te zijn

@missiemaartje ook spannend voor jou zeg, fijn zo'n hoge temp! Je kaartje werkt voor mij niet om de een of andere reden, haha testkriebels arme jij :p

@Marielle welkom en veel succes, testen is idd wel vroeg voor jou ja :p maar klachtjes kan iets betekenen hoeft natuurlijk niet.

@natasha hoop ook voor je dat het een innesteling was

@Joy net kaartje :D ben benieuwd!

@zonzon ook welkom en veel succes!

Mijn schoonouders zijn nog even met de hond wezen wandelen en zijn nu net weggegaan naar hun vakantiebestemming. Dus ben zowaar deze hele week vroeg op, moet tussen 8-9 uur de 1e keer uit met haar. En dan hebben ze nog gezegd ja je moet wel met haar binnen met de bal spelen, uhhh ja in een appartement? Dacht het ook niet lol. Vind het al irritant als zij dat doen als ze hier zijn, net nieuw appartement, door die stomme bal allemaal al zwarte vegen op mijn net geverfde muren en overlast van herrie met die bal nee dank je. (Sorry moest ff kwijt want vl snapt dat niet met die bal) Verder wachten we nog steeds op ei, gisteren weer geklust en dan morgen weer beginnen met de Ovu testjes. Hoe is het verder met iedereen?

Deel Deze Pagina