@missiemaartje uitgaand van jouw stijging.. Pin me er niet op vast hoor, maar ik vind m positief ogen.. @natasha, spannend!!! @lavina, dat word m niet nee, binnen in een appartement. Wel leuk een hond, heerlijk! Kauwgom heb ik al flink gehaald hihi. @mpo vieze verhalen kunnen we wel tegen geen idee wat het is.. Misschien omdat je ziek was? @lovepeet lijkt mijn kaartje wel alleen ik tempte verkeerd.. @mamalootje lastig te zien.. Volgens het boekje is dat dag 14.. Alleen werkt niet elk lichaam volgens het boekje. Ik geniet lekker van m'n eerste vakantie dagje, gister al vast voorgebruind in de tuin! Vanmorgen al wat misselijk.. Fijn hoor een vrouwenlichaam
@Lavina Bedankt! Ik voel mn ei nooit echt duidelijk, ik heb door de hele maand heen eigenlijk wel steekjes en krampjes in mn buik dus ik kan nooit zo goed voelen wat wat is zeg maar. We proberen gewoon om de dag en soms elke dag te klussen, dus eigenlijk is het ook niet heel erg van belang dat ik weet wanneer die precies is, alleen vond mn banner vreemd vergeleken met hoe ik normaal gesproken bereken, dus vandaar haha! maar thnx voor je reactie!
@mamlootje: lees ik het goed en heb je een dochtertje van pas een paar weken oud? wil je dan nu weer gelijk zwanger raken? of begrijp ik het verkeerd?
hoi dames, hoe is het hier? lees veel mee maar reageer niet altijd.. hier: denk dat mn nod vrijdag pas is, al omowit getest (weet t veel te vroeg) had veel symptomen tot het weekend, nu minder (denk ik) zucht.... is het al vrijdag? vind het wachtbankje niet meer zo leuk..
Ik lees dat er meiden zijn die voor NOD al testen. Is dit dan al betrouwbaar en hoeveel dagen voor NOD zou je dit kunnen doen? En ehhh als het negatief is moet je dan na NOD ook nog testen?
@suuskie nog heel even wachten en balen van de witte test maar ja idd te vroeg @79mama hahahaha ja mooi rijmpje @lovepeet ja smnee deed via mond, werkt niet goed @marielle je kan tot 4 dagen voor NOD testen en sommigen zelfs 5 dagen voor NOD maar ik verspil er geen centen aan. Als het negatief is en je wordt niet ongi dan is het verstandig na NOD nog wel even te testen ja.
Haha precies!! Even een ego berichtje tussendoor.. Ik dacht net laat ik eens een ovu test doen.. Positief? Heb ik dan een laat ei? Ik was overtuigd van vorig weekend ... En hij slaat ook positief uit bij zwangerschap toch? Maar dan is 8/9 Dpo toch erg vroeg? Ohh ik maak me weer helemaal gek
hier inmiddels 9 dpo ... ik wacht netjes tot na het weekend af. ik heb geen testen in huis dus dan is die drang al stuk minder @ovu testen... heb ook wel eens pos ovu gehad paar dagen voor nod maar werd toch ongie... het zegt niets over een zws of niet
Ik denk ook dat het 2011 moet zijn. Haar ELM was 4 aug. Dat is wel erg vroeg als je 28-7 bent bevallen..
@Lavina: Dankjewel voor het verplaatsen! @temp vraagje: Als ik gisteravond/vannacht mijn ei had, wanneer zou mijn temp dan omhoog moeten gaan?
@Smnee posi ovu test vlak voor NOd hoeft idd niks te betekenen @missiej ja dat is handig geen testen in huis, ik heb ze toen gekocht en nog nooit hoeven gebruiken @2xtante vandaag of morgen
Paar dagen niet gekeken en wat een berichten alweer... Ik had gisteren een positieve ovu test( die met een smiley dus wist t zeker) dus geklust maar vandaag voel ik mb eisprong pas echt dus vandaag maar weer mn verleidelijkste moves uit de kast halen om te klussen... Weet niet hoe dat bij jullie zit maar die van mij wil echt niet altijd. Dacht dat mannen dat niet hadden, haha.
Ok, nou ben benieuwd morgen dan, vanmorgen was hij niet omhoog.. En hoeveel is het meestal, of verschilt dat per persoon?
Bij mij ook niet hoor. Mannen hebben dat ook Ik wilde vanavond nog ff aan de klus maar hoor net van hem dat hij er beroerd is, SUper moet en veel buikpijn. DUs ik denk dat het er niet in zit vanavond. Jammer, leek me wel ff fijn voor de zekerheid!
@Brenzz daar heb ik hier geen last van, die van mij wil altijd wel @2xtante tussen de 0,2-0,5C verschilt per persoon, ik heb de laatste keer gehad dat mijne 0,1 omhoog ging dag na eisprong en daarna pas verder omhoog, als je dan 3 dagen hogere temp hebt weet je dat je eisprong is geweest. @mpo neeeee ga weg ongi! je moet gewoon op roze gaan *duim*