NOD-Lijst 16 t/m 31 augustus 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan22

Daan22 Bekend lid

12 mei 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook graag op de lijst willen, mijn nod is op de17 aug, 1e kindje 4e ronde, ik ben 22 jaar!

Ga nu even een stukje terug lezen

Groetjes

2. mamavanY

mamavanY Actief lid

7 aug 2012
    288
    0
    0
    Onderin nederland
    Veel succes Daan22!

3. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@alle nieuwe meiden, welkom en succes!

@lavina, lol ballen in je appartement met die hond, wat voor een hond is het?

@lovepeet, kan niks van je tempkaart maken sorry, en dank je, ben ook trots op mijn kaartje haha

@mamalootje, ei rond dag 15 bij een 30 dagen cyclus, alhoewel dit erg verschilt per vrouw en per cyclus, je kan dus voor het gemak je banner aanhouden

@mamajens, fijn dat het een leuk weekend was!

@smnee, geniet van je vakantie!

@natasha, illegalen hebben hun nod buiten dit topic maar vinden het te gezellig hier ;)

@marielle, zoals lavina al zegt je kan tot 4 dagen voor nod testen, maar risico dat hij licht posi aangeeft en je alsbnog ongi word op je nod is ook aanwezig

@brenzz, dag voor je posi ovu test is meer dan genoeg kans hoor, dan hoef je echt niet de dag erna nog een keer te klussen, en nee mannen willen niet altijd, die denkt waarschijnlijk ook, wil alleen maar sex voor een baby hahahahaha :D

@chickie, broodje doner gesmaakt? :p

@veetje, uitschieter komt inderdaad door later tempen, beste is om je wekker te zetten elke dag zelfde tijdstip voor een duidelijke templijst zowel doordeweeks als in het weekend

@maaike, later ei is later nod

@2xtante, gewoon niks zeggen over je eisprong en de moetjes, loop je ook geen risico dat je man niet wil of tegenwerkt zeg maar

@missiemaartje, duim voor je dat je test posi is morgenochtend

@ing, ik zou het niet doen oriflame, vriendin van mij doet het ook en verdient er vrijwel niets aan helaas

@mpo, knuffel!

4. Joy2

Joy2 Niet meer actief

had ik niet gevraagd om niet teveel te kletsen?? spreek ik russisch ofzo ;) :D :D :D

ben weer bij, zo naar bedje toe, morgen weer een nieuwe dag!

5. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Wow! Wat een hoop geschreven dames!username, wat fijn! Gefeliciteerd!
    Hier pas op 6 dpo..en al getest haha..natuurlijk niets te zien.ga zaterdag naar turkije en neem maar 1 test mee dus ik ga dan lekker wachten.heb er zo zin in!
    Ik vind deze lijst trouwens al best roze! Hopen dat dit zo door blijft gaan! Slaap lekker allemaal!

6. jossie81

jossie81 Bekend lid

14 mrt 2012
    676
    0
    0
    gezinsbegeleidster
    rotterdam
    Oja, als je de foto maakt met je telefoon dan kun je die gewoon uploaden hoor :) dus kom maar op met die foto!

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Zal wel aan mijn russische naam liggen dan :p hahaha

Enne het is een teckel de hond :D

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    dat hoop ik ook dit is niks zo pfff

9. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ben je russisch dan? of alleen je naam hahaha, hier namelijk ook russisch bloed ;)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Even een snelle reactie hoor. Met tempen gaat t beter, kan natuurlijk niets vergelijken natuurlijk.. Vind ook vreemd van de ovu testen, misschien voor ik op vakantie ga ff een testje doen:) morgen op de laptop ga in uitgebreid reageren, nu ga ik lekker slapen! Slaap lekker ladies

11. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Alleen mijn naam :p

12. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ik ga ook slapen, tot morgen!

13. Joy2

Joy2 Niet meer actief

lol! slaap lekker lavientje! ♥

14. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    jij ook ♥

15. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Ik ga ook mijn oogjes maar eens sluiten.
    Slaap lekker allemaal!!

16. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    Effe ego hier al 2 dagen flinke hoofdpijn elke beweging maakt t erger!!

Succes met testen iedereen en voor nu slaap lekker!

17. Chickie

Chickie Bekend lid

28 mrt 2012
    951
    0
    0
    Jongerenwerk
    Regio Nijmegen
    @Username: gefeliciteerd! Kon ook niet anders die temp van jou is hartstikke hoog! :D

@BibiNijmegen: Spannend! Zou toch geweldig zijn als je zwanger bent!

@MissieMaartje: jij test maar lekker morgen! Hoop dat je temp heel hoog staat en dan willen we wel een foto zien van die test!

@Mpo: ga je echt langer wachten met testen? Wat knap!

@Zonzon: ontpillen heeft dezelfde klachten als zwanger zijn, flauw he zo'n vrouwenlijf? Zeker door een vent bedacht ;)

@Joy: de doner smaakte prima, maar die aardappeltjes van manlief zijn schotel... ging bijna over mijn nek (sorry)

@Ego: Ik word soms misselijk van de meest rare dingen! Heb lage rugpijn, net alsof ik verkeerd gelegen heb. Die tempkaart en dit soort symptomen geven me dus hoop, terwijl er ook genoeg signalen zijn dat ik beter geen hoop kan hebben. Ow en ik heb een hoofd als een vergiet! Ben potverdorie 2 verjaardagen vergeten!!! Vriendin was kei boos op me, en terecht! Heb mijn stiefomaatje ook geen kaartje gestuurd, schaam me dood. Die stomme vakantie ook, word tijd dat de regelmaat weer terug komt!

18. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Auw auw auw wat doet mijn re borst pijn lijkt wel alsof iemand er ik knijpt

19. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Haha zou je denken:p
    Duim voor je dat je kwaaltjes toch zwangerschap betekenen :D

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

Iedereen die gaat testen succes!!!

Hier vroeg wakker iedereen slaapt nog.. Denk ik uit te kunnen slapen moet ik weer plassen *zucht*

Deel Deze Pagina