goede morgen dames ik ben echt misselijk wakker geworden, temp was weer 37,0 nu al 4 dagen op rij minimaal 37,0 dat geeft me wel hoop. kon me vanmorgen niet meer bedwingen en heb getest, veel te vroeg natuurlijk, er stond een heeeeeeel vaag streepje, kan niet zien of ie roze is of niet, denk dat het gewoon een indroger was
Het is ook moeilijk om je te bedwingen haha.. En streepje is streepje.. hopelijk wel roze! En dat 6 dagen voordat je kan testen.
Wie gaan er allemaal testen vandaag? Succes, ik hoop op positieve testen. De lijst begint in elk geval mooi roze.
ja ik kan niet eens zien of ie de goede kleur is, zo vaag is ie hihi, daarom hou ik het maar op een indroger bij noa testte ik op 8dpo heeel licht en op 10 dpo best duidelijk, vandaar dat ik me nu niet meer kon bedwingen hihi
Username, gefeliciteerd!!! Jesje, je bent er vroeg bij! Maar een streep = streep succes aan alle testers vandaag!
goede morgen! iemand interesse in een jack russel die om 6 uur jankt/piept en blaft? verdorie tempdimp tot 36.3 door dat stomme beest maar daarna nog 2 uur geslapen en toen was temp gewoon 37 dus niks aan het handje, gaat perfect deze ronde met mijntemp @vroeg testen, kan mezelf goed bedwingen gelukkig @xiomara, dat was ik die in je tiet kneep hahahahhaha @saja, balen dat je niet uit kon slapen
Meiden... Ik zit hier al een half uur naar een positieve test te kijken... Ik ben zwanger!!!!! Ik sta perplext... 2 weken geleden besloten ervoor te gaan, nu al zwanger. Het is nog pril, maar mijn test is wel echt een knaller voor 10 DPO. Bij Niek was het echt nog een tuurlijntje... Nu is het echt een hele duidelijke.. Zal zo foto plaatsen.. Mijn temp was uiteraard gewoon hoog vanmorgen daarom wilde ik wel een testje wagen... Ik ben zo blij!!! Er zijn wel mensen hier die mij ook op facebook hebben, wil iedereen het aub voor zich houden nog? Vriendlief weet het nog niet eens... Iemand een idee hoe ik het hem kan vertellen op een leuke manier??
Missiemaartje, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! Wat een ontzettend geluk dat je weer zo snel zwanger bent! Foto?
Ja ik ben helemaal van de wap af haha, vanochtend dacht ik: ik heb geen test meer nodig, het is duidelijk! En toen de test het bevestigde, kon ik het echt niet meer geloven. Ik ben zo blij. Ik snap er niets van! Ik moet dit echt ff verwerken hoor.
@joy2 wil je de volgende keer er niet zo lang aan hangen voel het nou nog na kloppen hahaha. nou net uit me nachie gekomen en nu lekker slapen gefeliciteerd missie!!! orginele manier weet ik niet maar een romantisch etentje is wel leuk voor een verrassing
wow die is echt duidelijk voor 10 dpo! gefeliciteerd meid! mooie test en nu lekker genieten! en een manier om het aan je man te vertellen pff, zal er is over nadenken