@mpo spannend hoor meis, ben benieuwd! @suuz83 had je bericht gemist maar je staat er nu bij, berichten hadden elkaar gekruisd haha @2xtante ze blijft t/m maandag, hoop ook dat het beter gaat, anders verban ik vl met hond naar boven , en die maandag gaan wij naar mijn schoonouders in Duitsland tot zaterdag en dan nog 5 dagen naar de Moezel in een hotel. Tempen ik heb die 20 lessen ook niet gelezen, alhoewel ik perfect engels spreek doe ik niet aan gebruiksaanwijzingen hahaha. Als je temp 3 dagen hoog blijft zet FF een kruis voor je op de dag van je eisprong. Je temp moet hoog blijven, dipje kan ook voorkomen, maar als temp tegen NOD naar beneden gaat kan je er vaak vanuit gaan dat je ongi wordt, zie mijn templijsten van laatste 2 maanden maar. Als ie hoog blijft dan is er een kans dat je zwanger bent, of dat je temp pas tijdens ongi daalt, dat kan ook nog nl.
@Lavina: Leuk lekker er tussen uit en bijkomen. Leuk hoor, aan de Moezel. Fijn voor je! Tanx voor je uitleg, super duidelijk zo met je kaartje erbij. Vind het maar spannend. Haha, heb nu al testdrang om dat ik zo'n goed gevoel erbij heb. Maar ja, voorlopig zal ik niet weten of mijn goeie gevoel blijft. En ik moet nog bijna 2 weken wachten met testen.. Ben een manier aant verzinnen mijn gedachte te verzetten, maar ik kan alleen maar denken aan een positest!
oja, haha, ben blij dat ik niet de enige ben die de lessen niet volgt! hihi Nog wel een vraagje. Ik vul telkens bij de dagen mn temp in, en nog wat dingetje van de eerste tab. En dan sla ik het op en is het weg. Doe ik iets verkeerd?
@2xtante ja ik heb het "geluk" maar 10 dagen na hoeven te wachten met kortere LF, maar heb hetzelfde als jij denk er ook veel aan en probeer mijn gedachten te verzetten. Gelukkig gaan we nu rond ei dus op vakantie en als ik terug kom is het bijna mijn NOD dan denk ik er eindelijk eens niet zo aan.
Hm nee je 1e tab is voor temp, evt cervixslijm en wanneer je sex hebt gehad, dan op de 2e tab kan je invullen als je ook je baarmoederhoogte etc bijhoudt (doe ik niet) dan op de 3e kan je je ovu test invullen (OPK) en bij specific klachtjes die je hebt. dat zijn denk ik de meest gebruikte
Ja, ik had dat gezien, ik gebruik tot nu toe alleen de eerste. Maar het is dus telkens weg als ik het invul. Moet ik eerst iets anders aanklikken? Ik gebruik geen ovutesten, voel mn ei zo duidelijk dat ik nu met tempen het wil controleren of ik het goed heb. Maar ovutesten zijn niet nodig. En hou ook mn baarmoeder mond niet in de gaten. Ff een ronde niet naar binnen met de vingers(haha, dit vertel ik nooit aan iemand )
Gewoon op save drukken onderaan na invullen temp en dan moet het goed zijn. Ik heb weleens als ik met mijn foon app invul dat ie dan ook verdwijnt, dan doe ik het nog keer via normale site.
Wil eigenlijk pas testen op mijn NOD, maar ik vind het wachten zo moeilijk... Nog 5 nachtjes slapen...
@Jesje: voorzichtig gefeliciteerd! @Missiemaartje: Gefeliciteerd! Geweldig, ik wist het! Zie je nou wel dat je kei vruchtbaar bent in het eerste jaar na je zwangerschap! Mijn test was negatief, echt omowit. We zijn beiden een beetje uit ons doen, zeker omdat de tijd steeds korter word voor dat we weer terug naar het ziekenhuis moeten. Ik ga zodra ik ongie ben sensitestjes bestellen en neem dan gelijk zo'n ovu-thermometer erbij, hopelijk schommelt mijn temp daardoor wat minder.
MissieMaartje: Gefeliciteerd!! Rode dames; wat balen, op na de volgende ronde maar weer. Ik ben dan toch wel weer het bewijs dat ondanks je amper elkaar ziet en lief hebt in je vruchtbare week je toch zwanger kunt raken.. Ik mag op ROZE, Eind vd. morgen posi getest met een etos eigen merk test. Had erg het gevoel dat het beslist niet waar kon zijn, testdrang was ook een stuk minder als normaal, vandaar dat ik vanmorgen pas getest heb, zat nl. op dag 32 en ben het nooit langer als 30 dagen. Ben als het goed is al 4 weken en 4 dagen zwanger!! helemaal happy!!
Missiemaartje!!! Top zeg, gefeliciteerd!! De lijst begint(helaas op een paar na) erg goed!! Stiekem wel een beetje jaloers... Kun je niet je test inpakken en zeggen dat je een kadootje voor hem hebt?? ( beetje vies misschien maar he, het is wel een positieve test) Ik had zo of gisteren mn ei maar ook vandaag voel ik nog steeds wat krampen, is dit herkenbaar? 3 dagen last?? Gister toch mn vent nog kunnen verleiden en nu maar wachten, pfff wat duren 2 weken lang zeg!
Gefeliciteerd MissieMaartje en Mh90!! Wat een ontzettend vruchtbare maand is het tot nu toe!!! Groetjes, Veetje
Balen Chickie! Mh90 gefeliciteerd Ik las dat ik niet de enige ben die veel te vroeg was? Ik test niet eerder dan zondag! Word gek van mezelf..