Ga er maar eens vroeg in vandaag, als ik in slaap kan vallen tenminste, anders lees ik mobiel nog wel mee. Succes aan de testers morgenochtend! En welterusten allemaal
Stomme vraag miss maar vanaf welke dag kan je innestelingsbloeding hebben en heeft iedere zwangere vrouw dat??
is nog niet gelukt 2xtante? hopelijk kan ik morgen meekijken met je slaap lekker lavina ik duik ook zo mijn bedje in, morgen weer vroeg dag
Doe mij maar op donkerroze!! Ik kan er niet meer omheen... zal vanavond een fotootje proberen te plaatsen. Nu eerst gaan werken
Bekijk bijlage 267763 Negatiever dan dit kan niet!! Had eigenlijk ook niet anders verwacht, test natuurlijk veeeel te vroeg (ongeduldje hier )(volgende maand echt even NOD afwachten, haha ) en daarbij voel me ook niet bepaald ''zwanger'' ofzo. Ik denk dat ik maandag gewoon ongi ga worden, heb al paar dagen beurs in baarmoeder.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Het is ook niet heel erg, ik heb eind volgende week een MRI en anders had ik deze 9 maanden moeten verplaatsen. Zijn er nog meer mensen die getest hebben?
@ eeneneen is drie, gefeliciteerd!!! @ zonzon, nee witter kan niet, maar wel mooi dat je m ff post! Wanneer nu dan testje wagen?
@smnee, @kiwi; 20e, dus ik wacht hem gewoon af, en mocht ik dinsdag nog niet ongi zijn dan even een testje wagen, zodat ik zeker ben dat ik niet zwanger die MRI inga.
Hier omowit na gisteren tuurstreepje! Dus we gaan n braaf wachten tot zaterdag En anders nieuwe ronde nieuwe kansen! K2v5 geven toch geen indrogers? Anders was dat t gisteren Net nog gekeken en streepje is wel duidelijk te zien nog stteeds Anyhow: zaterdag nog n keer proberen als ik niet ongi ben
Eeneneenisdrie gefeliciteerd!!! Hier moeeee kon door de warmte niet slapen vannacht.. Gelukkig hoef ik pas half 11 te beginnen met werken tot 4 dus lekker kort dagje Hihi straks even S. Andro naar het kdv brengen en weg uit mn warme huis! Voor de meiden die nog gaan testen succes!!!
@hier..voel sinds vanochtend mijn onderrug zeuren, ben dus bang dat het toch echt weer niks wordt deze maand