@marielle, nee volgens mij pendelt er niemand onder de 100 berichten @hier, nagels gedaan maar er weer af gehaald niets zo leuk als een vrouw die stijf staat van de hormonen, lekker wispelturig haha
Slecht nieuws hier...heb bruin blod gehad met afvegen, ben bang dat het einde verhaal is hier....voel me echt ff klote en snap het niet dat ik dan wel een paar dagen achter streepjes krijg op de kvtesten, niet dat het knallers waren, maar ze stonden er wel en ook binnen de tijd. Of misschien toch iets van vmk. Ik testin ieder geval nooooit meer voor nod
@Daan spannend! @Joy hihi hormonen ftw! ga je nu weer andere erop doen? @Jesje balen zeg, en ja daarom is testen voor NOD soms ook zo teleurstellend hoop dat er niks doorzet hoor!
@jesje, my point, zonde van de testen en teleurstelling, hele dikke knuffel! @lavina, ja ga er andere op doen, correctie ga er NU andere op doen
@ Jesje , he balen zeg! Ik had zo gehoopt op een plakbeeb voor je! Nou dan ga ik maar ff flink posten, want ik vind die pendels wel erg interessant!
Nou het is definitief ik mag op rood heb flinke buikpijn en rugpijn nu ook....hoop dat mijn 2 pendels voor september uit gaan komen! Sorry heb de rest niet mee gekregen...
♥ NOD - lijst 16 t/m 31 augustus 2012 ♥ 8. (1) Lavina (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje 9. (2) Mh90 (21 jaar), 6e ronde, 1e kindje geranium32 (32 jaar), 6e ronde, 1e kindje 11. (2) MamaJens (26 jaar , 4e ronde, 2e kindje (eerste kindje overleden met 23 wkn) Kaytjuh (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje 12. (1) Zwangels (29 jaar), 10e ronde, 1e kindje (1e ronde na vmk) 13. (1) Username (30 jaar), 2e ronde, 1e kindje 15. (5) eeneneenisdrie (31 jaar), 7e ronde (na mk), 2e kindje Nik (32 jaar), 9e ronde, 1e kindje Aster14 (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje Suuskie (27 jaar), 1e ronde (na bbz), 1e kindje HF5 (33 jaar), 16e ronde, 1e kindje, MMM 16. (6) Xiomara113 (23 jaar), 8e ronde, 1e kindje missiemaartje (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Estheticienne (29 jaar), 11e ronde, 3e kindje Chickie (33 jaar), 4e ronde (na mk), 1e kindje Darinka1 (23 jaar), 3e ronde, 1e kindje mpo (28 jaar), 13e ronde (na bbz), 1e kindje 17. (6) Tweety1983 (28 jaar), 2e ronde, 1e kindje clnl (29 jaar), 10e ronde, 3e kindje Loesje6 (? jaar), 3e ronde (2e na mk), 1e kindje IDF2009 (31 jaar), 3e ronde, 2e kindje Daan22 (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje Sunshine24 (24 jaar), 5e ronde, 1e kindje 18. (5) Stampertje23 (25 jaar), 1e ronde, 2e kindje Missiej (22 jaar), 16e ronde, 2e kindje Souries (29 jaar), 3e ronde, 1e kindje Dreamer83 (29 jaar), 4e ronde (2e na bbz), 2e kindje, MMM MizzBunny (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje 19. (4) Smnee (21 jaar), 2e ronde, 1e kindje Gesina (25 jaar), 18e ronde, 1e kindje Marietta (32 jaar), 4e ronde, 1e kindje MrsDee (28 jaar), 15e ronde, 3e kindje 20. (11) Brit81 (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje LF84 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ayse1980 (32 jaar), 6e ronde, 3e kindje Ava Mathilde (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje Toetje77 (34 jaar), 7e ronde, 1e kindje Femke11 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje Jesje1982 (30 jaar), 2e ronde, 2e kindje Kiwi1405 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Saja87 (24 jaar), 1e ronde, 2e kindje Mariellevanr (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje Zonzon (22 jaar), 1e ronde, 1e kindje 21. (6) Ukkie27 (28 jaar), 17e ronde, 1e kindje Jufffie (28 jaar), 5e ronde, 4e kindje (1e geboren met 26wkn, 2e&3e met 20wkn) Jeskejes (30 jaar), 21e ronde, 1e kindje, MMM Joy2 (? jaar), 7e ronde, 2e kindje Daycey (29 jaar), 42e ronde, 1e kindje Bibinijmegen (32 jaar), 5e ronde, 2e kindje 22. (6) Freck (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje Lolsmurf (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Melanie89 (23 jaar), 1e ronde, 1e kindje 79mama79 (33 jaar), 2e ronde, 2e kindje Tuti80 (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje Seallable (24 jaar), 14e ronde, 1e kindje 23. (5) Jossie81 (30 jaar), 3e ronde, 1e kindje (na mk en partiële mola) Sofie28 (32 jaar), 3e ronde, 4e kindje Lovepeet (22 jaar), 6e ronde, 2e kindje Maybe3 (24 jaar), 24e ronde, 3e kindje MamavanY (22 jaar), 1e ronde, 2e kindje 24. (7) Nummertje4 (33 jaar), 2e ronde, 4e kindje Disch (29 jaar), 14e ronde, 1e kindje Smurf80 (33 jaar), 2e ronde, 1e kindje, MMM Emm82 (? jaar), 4e ronde (1e na mk), 1e kindje Caribbean Baby (26 jaar), 6e ronde, 1e kindje Gigi85 (27 jaar), 3e ronde, 1e kindje Mimz (24 jaar), 4e ronde, 1e kindje
25. (4) Yuna (26 jaar), 3e ronde, 1e kindje ing49824 (27 jaar), 2e ronde, 1e kindje Ricmar94 (39 jaar), 4e ronde, 2e kindje Nathazzz (25 jaar), 18e ronde (1e na vmk), 1e kindje 26. (9) Kunst (31 jaar), 15e ronde, 1e kindje, MMM YvonnevtO (29 jaar), 6e ronde, 1e kindje Maaike83 (29 jaar), 2e ronde, 2e kindje brenzz (31 jaar), 8e ronde, 1e kindje Smam (35 jaar), 1e ronde, 3e kindje 2xtantein1week (25 jaar), 4e ronde, 1e kindje Joyce0606 (27 jaar), 4e ronde, 2e kindje Suuz83 (29 jaar), 2e ronde, 1e kindje MamaLau (32 jaar), 1e ronde, 2e kindje 27. (2) Amoura (22 jaar), 4e ronde, 1e kindje Linbu (26 jaar), 2e ronde, 1e kindje 28. (9) cmvmens (26 jaar), 2e ronde, 3e kindje groen29 (31 jaar), 1e ronde, 2e kindje jolan0 (32 jaar), 8e ronde (na mk), 2e kindje NiMou (26 jaar), 4e ronde, 1e kindje Shushi82 (29 jaar), 19e ronde (mk april 2012), 1e kindje Njk (? jaar), 2e ronde, 2e kindje Zustertje12345 (23 jaar), 5e ronde, 1e kindje Senn (25 jaar), 2e ronde, 2e kindje Joycie78 (? jaar), 2e ronde, 1e kindje 29. (3) Shay01 (26 jaar), 4e ronde, 2e kindje Lindaw (28 jaar), 11e ronde, 1e kindje Schaapje05 (30 jaar), 1e ronde, 2e kindje 30. 31. (6) Bbxx (31 jaar), 8e ronde, 1e kindje Jufaman (31 jaar), 21 ronde, 1e kindje, MMM Lavina (30 jaar), 4e ronde, 1e kindje Veetje83 (28 jaar), 8e ronde, 1e kindje MamaLootje (21 jaar), 6e ronde, 2e kindje Safiya (32 jaar), 7e ronde, 5e kindje Datumloos (1) Natasha86 (25 jaar), 4e ronde, 2e kindje Illegaal (2) Tinkerbell26 (26 jaar), 10e ronde, 2e kindje (NOD 2/9) Diabolique21 (24 jaar), 10e ronde, 1e kindje (NOD 13/9) T o t a a l: 104 WIL JE OP DE LIJST ZET IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE NEER IN JE POST DAN KOMT DAT GOED! Dus Quote of kopieer niet, meestal gaat dat namelijk niet goed! ♥ zwanger (6)♥, ongesteld (18), 6 MMM, negatieve test (3) , twijfeltest , cyclus van slag, vlindertje, niets doorgegeven (3)
Hey meiden, Jeetje wat kletsen jullie veel zeg. Kan het allemaal niet bijhouden hoor. Sorry daarvoor! Zwangels: Nee wat rot voor je.. . Hopelijk volgende ronde wel! Missiej: Op naar de volgende ronde jesje82: Jeetje vervelend, duim voor je voor sept. Zwangeren: gefeliciteerd! Op rood, hopelijk snel wel roze! Ego: Ben erg weinig online geweest door het tekenen van de akte en daarna druk, druk druk. Thanks voor alle felicitaties van het huis. Ben er vandaag nog even geweest om wat dingen door te lopen en moet zeggen dat het echt een droomhuis is, of eigenlijk moet gaan worden want het is nog lang niet af.) Het is een woonboerderij en nog niet helemaal onze smaak, maar hopen er wel voor de kerst te wonen. Dan kunnen we over de aankomende jaren lekker gaan verbouwen. Beetje bij beetje. Ben ook echt blij dat we eindelijk gaan verhuizen. We hebben zo'n 4 jaar gewoond in een appartement en mis echt een tuin. Straks hebben we die gewoon Nu ff haasten. Binnen 10 min staan er eters op de stoep. Lekker even op het terrasje zitten en genieten van het mooie weer! Heel fijn weekend. Probeer lekker me te lezen! XX
@lavina: dat ga ik ook niet meer doen hoor! en denk ook niet dat ik nog kruidvat testen ga gebruiken:x
Zwangels: Ooow wat balen. Vind het echt rot voor je! Hoop dat het snel opnieuw raak zal zijn en dan voor het echie met een mooie plakbeeb. Missie: Balen dat je toch op rood staat. Hopelijk de volgende ronde meer geluk. Mariellevanr: Er is vast niemand die vermoed dat je een slechte moeder zal zijn hoor meis. Natuurlijk ben je een goede moeder. Iedereen die anders denkt of zegt is niet normaal. Jesje: Wat raar joh, de ene zegt van niet en de andere geeft toch een streepje . Lees net je andere bericht, balen zeg! Lavina: Hoop voor je dat het gaat werken de probiotica! Niks is zo vervelend als organen die niet mee willen werken. Jufffie: Wat vreemd ja, helaas hier geen idee wat het zou kunnen zijn. Hoop toch voor je dat je zwanger blijkt te zijn. Schaapje: Welkom en veel succes. Saja: Zonnepanelen lijkt mij inderdaad ook wel wat. Bij ons zie je dat heel veel, alleen is de aanschaf wat duur en hebben we daar het geld op het moment niet voor. Maar in de toekomst zou ik het ook zeker willen hebben. Safiya: Welkom en veel succes. Mothertobe: Welkom en veel succes. Daan: Spannend, hoop dat het raak is voor je. Joy: Hahaha, dat ken ik van nagels lakken. Hier net zo! Suuz: Gefeliciteerd met de aankoop van jullie nieuwe huis. Geniet ervan! En veel plezier vanavond met de eters! Hier: Weinig nieuws. Alweer niet haha. Tot 3 uur aan het werk geweest. Ergens wel blij dat het mn laatste dag was, want het begon me eerlijk gezegd een beetje tegen te staan. Maar aan de andere kant mag ik ook niet klagen, mag blij zijn dat ik werk had natuurlijk. Soms denk ik ergens dat het raak is deze maand, maar op andere momenten denk ik ook weer van niet. Raar gevoel enzo steeds in mn buik en vandaag een paar keer steken in mn linkerlies en vlak eronder bij bovenbeen. Ook geregeld wat misselijk en vandaag duizelig. Maar dat kan net zo goed te maken hebben met het weer natuurlijk. Geen idee of je het nu zowiezo al zou kunnen merken als je zwanger zou zijn . Nog een weekje afwachten en dan weten we meer haha.
dat was ik haha, kv testen zijn prima hoor, maar voor nod ben ik ook niet zo'n fan van, alhoewel het deze ronde goed kriebelt om eerder te testen, heb er dit keer echt een goed gevoel over, maar durf het niet zo goed uit te spreken
Joy2: spannend... Je gevoel is de juiste zeggen ze toch altijd hoop voor je dat dat nu ook zo is... Jesje: jammer meid.. Ik heb bij mijn dochter en nu weer die kv testen en bij mij zijn ze tot nu toe altijd juist geweest.. Wel na de afleestijd een streepje.. Misschien dan toch een vmk Daan22: spannend!!! Lavina: misschien heb ik iets gemist maar ga je op vakantie? Zo ja waar naar toe... Heerlijk ff wat afleiding
@joy is het nu mooi geworden je nagels? @suuz veel plezier met je eters en veel succes in het huis @jesje ja was idd joy die het zei, alhoewel ik ook zei dat ik niet voor NOD test @ing hoop het ook! enne lekker dat je nu weer ff klaar bent met werken, lastig he al die klachtjes, hoop voor je dat het raak is @shay ja heb het ergens wel gepost hoor Ik ga eerst van ma t/m za ochtend naar schoonouders die wonen in Duitsland en dan rijden we naar een hotelletje aan de Moezel waar we blijven t/m wo ochtend en dan weer naar huis
Zou het kunnen?.......... Heb nu allemaal vreemde wazige klachtjes. Heb mijn ei afgelopen zaterdag gehad en gister had ik pijn in mijn onderbuik en ben vandaag steeds een beetje misselijk en heb zere borsten. Kan toch nog niet wel ?... Bij mijn andere 2 duurde het maanden voordat ik zwanger was. Zou ik me dit allemaal inbeelden? Is het überhaupt mogenlijk om al zo snel iets te merken als ik zwanger zou zijn?
@joy: oh sorry dacht dat lavina het zei hihi, wel jammer hoor, ga nu naar een heel ander lijstje, begon jullie net te kennen of is er al een lijst voor het 2de deel van de maand september? dan kom ik daar illegaal meekletsen hihi