Lol wij lagen vanochtend voor de airco ff snel, elkaar zo min mogelijk aanraken verder en alsnog zeiknat van het zweet allebei
Ja heb net weer getest, is inderdaad donkerder geworden nu! Hoe weet je dat je ei vandaag springt? Voel je dat?
Ik heb het altijd gevoeld, na al die jaren dus nog steeds. Voelde hem gister springen, daarna was mijn buikpijn ook langzaamaan weg
Pfff fail hier! mijn creatieve warmteseks oplossing is helemaal mislukt Een mooie lading zaadjes verloren.. De lading van gisteren en 3 dagen geleden zal het dan maar moeten doen
@Maudje123 dankjewel! @Tylak1234 veel plezier! En succes met deze warmte! @Line922 dat is echt shit zeg Maar hopelijk doen de zaadjes van gisteren en daarvoor goed hun best! @Jori88 hahaha Alles voor het goeie doel hè! Ik ga hier gewoon dikke schijt hebben aan die warmte. Ventilator aan, dekens van het bed, direct kleding uit, fles koud water erbij en gaan!
Hier is het ook zo warm! Onze dochter was gaan logeren gisterennacht dus wilden we het er toch van pakken, dus ook met de ventilator aan! Maar ik vermoed dat mijn eisprong ergens volgende week zal zijn.. tenzij ik deze ronde maar een cyclus van 27 dagen heb. Proberen regelmatig seks te blijven hebben komende week, het mag snel wat minder warm worden hoor! Bij onze dochter had ik trouwens een innestelingsbloeding! Ik had dus op voorhand al een heel sterk vermoeden dat ik zwanger zou zijn en dus ook heel vroeg getest met een tuurstreepje!