Moet eerlijk zeggen dat ik dat nooit heb gehad, maar goed een lichaam kan veranderen natuurlijk Ik heb eigenlijk nooit veel last ergens van Ik word gewoon voor de gek gehouden Zaterdag in het gunstigste geval nog een testje en daarna gewoon wachten
ik ben in november gestopt met de pil, maar dit is de eerste maand dat we voor een tweede kindje gaan. Mijn kortste cyclus was 27 dagen.. het kan dus gewoon idd een hele korte ronde zijn nu...
Net naar het toilet geweest en het begint toch echt roder te worden... vermoed dat het toch echt mijn menstruatie is...
Twee dagen. Begon op 7 dpo in de ochtend met wat vegen heel lichtbruin slijm op m'n toiletpapier, toen 's middags niks meer gezien maar 's avonds weer meer. De volgende dag in de nacht dacht ik echt dit wordt hem echt niet. Heel m'n toiletpapier onder de bruine slierten slijm. 's ochtends weer niks en rond 13:00 uur nog een mini beetje lichtbruin en daarna was het weg. Sorry voor de details Getverderrie Vind dit echt niet leuk Knuffel voor jou! ❤️
Ja dan denk je oehhh zou ik zwanger zijn? Doe je een test istie negatief. Bummer!!! En ook zo raar ene keer wel en andere keer niet. Ook toen ik nog niet bezig was met zwanger worden weleens gehad. Maar dan denk je niet aan een zwangerschap....
Mag ik eventjes de vieze details bespreken hier? Het was een soort klont afscheiding gemengd met oud bloed. Een beetje bruinig allemaal. Had gister de twee positieve testen, vanochtend negatief en dus vanmiddag bovenstaand.