Dankjewel! Ik kan er nog niet echt aan wennen dat het raak is haha. Voelt nog heel erg onwerkelijk allemaal. Dit!!
Ik zie m! Wel ingedroogd. Zag je m ook ervoor? Ik weet namelijk uit eigen ervaring dat predictor valse streepjes geeft als je ze open maakt. Maar uiteraard gaan we daar niet van uit en is ie morgen gewoon opgelopen!!
Ooo zo herkenbaar. Bij mn eerste was ik ook compleet van de kaart. Vind het nogsteeds grappig om mijn oude topic te lezen van toen hahaha
Yes!! Ben niet de enige die soms nog wel eens terugleest haha Stond er ook helemaal op ingesteld dat het pas volgend jaar raak ging zijn, dus dit is een leuke verrassing Maar zo als het begin met de eerste is het eigenlijk wel. Beetje zo'n waas ofzo waar je in zit. Ik blijf duimen hoor voor jullie allemaal. Er mag echt wel wat meer roze op de lijst!
Helaas de kinderen hebben het ontdekt Ik ben dr maar weer uitgegaan, al dat geplons en gespetter haha
Bij mij is t aan t rommelen. Beetje steken, wat lage rugpijn, rommelende darmen. Ik zit op cd 34, zou zomaar kunnen dat ik morgen ongesteld word. Alleen is mijn LF dan wel korter dan normaal.