Ja het is allemaal zo spannend e! De rondes ervoor had ik nooit getest voor NOD maar door die lichte bloeding wilde ik het gewoon weten. Hopelijk veel mooie zwangerschapstesten hier binnenkort!!
Ik heb hele middag en avond van die krampen onderin mijn buik. Pas 4 dpo iemand dit eerder gehad ? Kan ook zijn dat ik het mij inbeeld.
Nee heb ik ook geen ervaring mee. Ben zelf pas 2 dpo maar alleen last van zere tepels en opgeblazen gevoel. Kan natuurlijk alle kanten op
Ik herken het ook niet. Sowieso had ik totaal geen klachen toen ik zwanger was terwijl ik dat wel had toen ik gewoon ongesteld werd.
Ik heb altijd klachten gehad toen ik zwanger bleek te zijn, maar vooral de ijzer smaak in mijn mond. Dat had ik alle 3 de keren
Ik ben al 2 dagen lichtjes misselijk. Misschien toch mijn eisprong die al nadert? Heb al eens gelezen dat dit kan rond de eisprong..
Hier mijn ovulatietesten Ik denk dat ik gister 22:00 mijn piek had. Vanochtend 7:30 was ochtendurine, die is ook nog vrij donker, maar naar mijn mening wel iets lichter als gisteravond. De laatste is van een kwartiertje terug (tweede plas), die loopt wel af volgensmij. Denk dat ik over 2/3 uurtjes nog eens test om te kijken of ‘ie dan weer lichter is en dan laat ik het dan daar bij. van vinden jullie? Piek wel Gister 22:00 toch? Mn vriend net wijs gemaakt dat we het vandaag echt nog een keer moeten doen Dus dan zitten we wel goed dacht ik