Vanochtend een witte test, kv 2 v 5. Dpo 11 vandaag. Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik heb voor morgen nog een predictor liggen. Die is wel gevoeliger dan de kv test, maar lijkt me toch dat ik op de kv ook al wat had moeten zien.
Hmmm balen, maar wil nog niks zeggen, het kan gewoon nog! Hier ook de kv test gedaan vanochtend, ook witter dan wit. Nu proberen om morgen even niet te testen..
Jammer hoor weer die witte testen maakt mij ook steeds zenuwachtiger heb wel steeds overal steken, maar vraag me soms wel af of dat is omdat ik dat voelen of omdat ik er ook daadwerkelijk last van heb
Erg is dat he? Ik let er nu voor het eerst op en voel van allerlei rare dingen, maar misschien voelde ik die normaal ook wel alleen was ik me er niet bewust van. Ernstig haha.
Hier deze morgen ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde! Balen van de andere witte testen... Hopelijk waren jullie gewoon nog een beetje te vroeg met testen
Ik snap er bij mij écht niks van. Dinsdag twee positieve testen, woensdag negatief, donderdag negatief, vrijdag positieve early predictor en nu weer negatief.
Wat stom al die witte testen! @Clad Echt heel vreemd bij jou, snap er ook niks van. Jij maakt het wel echt spannend ... op hoeveel dpo zit je nu?
Heel vreemd inderdaad! Wanneer is jouw NOD? Meiden, heel erg jammer van al die witte testjes! Even iets geks, en misschien een beetje vies tussendoor, maar gisteravond was ik ineens aan de diarree, zou dit met de innesteling te maken kunnen hebben? Ik zit nu waarschijnlijk op 8 dpo...
Weet ik niet! Ik zit op cyclusdag 33, maar mn eisprong zou best pas 10 dagen geleden kunnen zijn geweest. ik denk dat dat zeker met elkaar te maken kan hebben ja!! Spannend!
Wat vervelend dat je zo’n lange cyclus hebt en niet precies weet wanneer je ei was, dat maakt het extra frustrerend. Je hebt toch wel wat bruin/rood verlies gehad? Hoeveel dagen is dat geleden?