Ik vind het heel gek allemaal, want als je ei 10 dagen geleden was dan zijn die testen van afgelopen dagen ook niet te verklaren natuurlijk
Bellen mag altijd natuurlijk. Heb je sowieso al eens contact gehad met de huisarts wat betreft je lange cyclus?
Balen zeg Op meer geluk in de volgende ronde! Het is ook super verwarrend allemaal Super naar Ik had diarree tijdens de innesteling en bij de eerste positieve test. Dus het kan zeker. Normaal heb ik het ook niet halverwege, dus vond het ook gek @Marni1 heb je nog getest vanochtend?
Aah, dan wacht ik morgen nog even af! Was benieuwd naar je oploop Yes ik heb wel weer getest vandaag. Weer een mooie oploop!
Lees veel over valse streepjes. Had het zelf ook altijd, maar ik legde de testen altijd gewoon neer en bleef maar turen de hele dag door en bijna altijd wel wat op te zien. Ik ging echt met zaklamp op mn telefoon schijnen als een bezetene. Raad echt aan om ze gewoon weg te gooien na 5 min! Geeft mij zooooveel rust!
Zo herkenbaar dit met die zaklamp en hele dag kijken haha. Ga ze nu ook proberen weg te gooien. Hier vanmorgen trouwens ook weer een witte test (dpo11).
Jaa mn man lag altijd in een deuk om me.. ‘oh gaat ze weer met haar schijnwerper’ En eigenlijk slaat t ook nergens op. Staat niet voor niks op de gebruiksaanwijzing dat je hem niet mag aflezen na de tijd. Toen ik echt zwanger was van mijn dochtertje had ik op 10 dpo een streepje, heel licht maar gelijk binnen 1 minuut. Toen dacht ik terug aan die keren dat ik uuuuren later nog zat te turen op een droge test. Hahaha. balen van je witte test
Zit nu op 12 dpo. Natuurlijk heb ik foto's Gaat alleen steeds rotter voelen mijn oploop te delen tussen al die negatieve testen. @Carly89 balen van je negatieve test Dat met een zaklampje schijnen op je testjes klinkt enorm bekend, dat deed ik bij de eerste ook. Maar dit keer heb ik dat niet gedaan. Negatief was negatief en dan legde ik hem weg.
Waaauw prachtige oploop Ja zo fijn. Toch gewoon wat meer accepteren dat het negatief is en dan weggooien. Snap ook wel dat dat voor sommige moeilijk is en dat je er het liefst een streepje op wil toveren. (Wil ik ook, maar dan een echt streepje en geen indroger)
Ben er ook héél blij mee! En precies, zo is het wel. Je kan je helemaal suf staren en denken dat je iets ziet, maar daar wordt je uiteindelijk alleen maar onzeker en naar van. Dan ga je jezelf helemaal gek zitten maken.
heb het met verschillende merken. Voornamelijk action maar ook kruidvat 2v5, 2besure en predictor gaven streepjes. Het zijn ook echt geen valse want later test ik altijd weer negatief en komt mijn menstruatie. Net zoals deze ronde, gister weer negatief en nu maar weer wachten totdat het bloed komt... Neem me ook iedere maand weer voor om niet zo vroeg te testen maar ik wil gewoon weten wat er in mijn lijf gebeurd...