Jazeker, maar volgens mij geeft die zelfde kwaaltjes als een prille zwangerschap, niet zo lief van moeder natuur zeg maar
Pffff niet echt hè Ik moet toch nog wachten, dan mezelf minimaal een week Bij mijn vorige zwangerschappen altijd ruim voor nod getest.
Ja ik alleen gisteren een Beetje. Nu niet echt meer.. normaal wel zere borsten nu ook niet. Maar is nog wat vroeg. Meestal 4 dagen voor menstruatie. Als het progesteron is dan kan het nog van alles zijn. We wachten geduldig af tot volgende week.
Heb je hevige of lichte krampen? Ik herken het bij zowel niet zwanger als wel zwanger. Dus veel zinnigs valt er niet over te zeggen Is gewoon progesteron. Ik heb dat ook soms tijdens m'n eisprong, dus dat klopt wel. Gisteren inderdaad!
@Tylak1234 idd gisterenavond dus vanavond nog eens gezellig maken voor de zekerheid! Als je zwanger probeert te worden voel je altijd vanalles he... nog even geduld en dan zullen sommige hier al meer weten!
Ja over een week zal ik wel anders zeggen ik verwacht mijn NOD pas 29 augustus dus dat is nog heel lang!
Ik heb me vandaag toch een steken in mn buik gehad! Na een aantal uur was het over, dus ga er vanuit dat toen mn eisprong was. Vanmiddag nog seks gehad, potverdrie wat was dat warm morgen begint het aftellen.. ben benieuwd!
Wij moeten er morgen nog eens werk van maken aangezien het wat gokken is naar mijn eisprong! De ovulatietesten zijn misschien iets minder romantisch maar wel veel handiger zeker met zo’n warm weer haha!
Vandaag wat last gehad van kramp in m’n onderbuik. Beetje menstruatie achtig gevoel. Zit nu op 3DPO (denk ik).. Zo spaaaaaannend!
Hier ook 3dpo en had wat pijntjes en krampen. Ik dacht effe dat ik misschien een hele late eisprong had dus heb een ovu testje gedaan maar was negatief. Ik denk dat dit gevoel gewoon het bm slijm is dat opgebouwd wordt.... ik merk wel iets meer gevoeligheden in mn baarmoeder sinds ik Kuisboom slik. Ik hoop dat het positief is voor een evt innesteling.
Hier uiteindelijk pas gisteren m'n eisprong gehad. Kon ik aan m'n temperatuur zien deze ochtend. Voor een keertje dus een dag na de knaltest. Laatste keer was donderdag middag dus ongeveer 48u eerder (als hij smorgens sprong wat minder als 48 als hij in de avond sprong wat meer) ... Ik hoop er al niet meer teveel op deze ronde ik ga dus vanaf vandaag op het wachtbankje
Sperma overleefd tot 5 dagen dacht ik? Het kan dus zomaar! Jij had binnenkort ook nog een echo zeker he?