Shit shit shit Wat ontzettend balen weer dit van al die witte testen.. @Clad ben benieuwd wat de huisarts zegt. Waarschijnlijk mag je gewoon komen prikken. Ik heb ook ooit hetzelfde gehad met kruidvat testen. Mocht toen meteen bloed prikken.
Zijn je testjes helemaal niet opgelopen? In mei had ik met 12DPO een heel licht positief testje, met 14DPO was hij iets opgelopen maar nog steeds heel licht. 16DPO toen weer getest en was hij echt tuur tuur bijna niet meer te zien en 17DPO begon ik te vloeien snachts. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je!
Ahh vervelend! Misschien is er nog hoop! Ik heb gisteren mijn eerste test gedaan en die was natuurlijk helemaal wit, want mijn NOD is vrijdag, zaterdag of zondag. Dus vandaag maar even overgeslagen. Denk dat ik pas van 't weekend weer ga testen maak mezelf anders alleen maar gek
Ik heb gister getest op 7 dpo en vandaag 8 dpo. Ik ken deze ‘easy@home’ testen nog niet zo goed, zijn wat populairder in t buitenland. Binnen 3 min zag ik het streepje zowel gisteravond als vanochtend. Maar toen kreeg ik het echt niet op de foto. Nu wel! Uiteraard ingedroogd dus kan niet beoordeeld worden maar wilde toch even laten weten dat ik in iedergeval tuurstreepjes heb binnen de tijd nu afwachten of het klote testen zijn of dat het gaat oplopen!
Ik was zo bang door mijn schildklier dat ik geen lh piek had dit is pas ook de 3e x dat ik hem vind. Ben enorm opgelucht.