@Tylak1234 Heb je nog getest vandaag? @Clad Gelukkig morgen de uitslag, want dit is echt niet te doen. Good luck! @MissAline Wat jammer! @Loulou12 Wat spannend! Dat het maar mag oplopen! Wat jammer dames met de witte testen! Hopelijk geen rode duivels op komst, maar alleen innestelingsbloed of gewoon géén! Ik zit zelf vandaag op 10/11 dpo en had gisteren ook een witte test. Echter nog geen spotting, wat ik meestal wel vanaf 9/10 dpo heb het laatste jaar. Dus ik houd nog even moed. Vandaag trouwens niet getest. Ik wacht denk ik tot donderdag of vrijdag, morgen of donderdag verwacht ik mijn nod.
@Mickey20 spannend! Knap dat je kunt wachten haha. Hopelijk later deze week goed nieuws vanuit jouw kant..
Dank je. Haha ja ben al véél te vaak teleurgesteld met witte testen (bij het lange proberen voor mijn vorige 2 zwangerschappen en de afgelopen 13 rondes), dus ik test niet vaak meer. Behalve als ik echt denk dat het raak kan zijn.
Nee ik heb geen testen meer Misschien dat ik nog 1 ga halen en dan zaterdag eentje doe. Dan ben ik 5 weken
@Fleur40 dat klinkt enorm herkenbaar. Ik denk niet echt dat klagen het juiste woord is Maar over een paar weken zullen we het zeker een stuk pittiger hebben. Hier vandaag een dag waar ik wat minder last heb van kwaaltjes en merk dat ik me meteen zorgen begin te maken. Gelukkig zegt de oploop op m'n testjes dat het goed zit, dus ik moet gewoon vertrouwen hebben. Over het algemeen last van misselijkheid, heel erg vermoeid (wil alleen maar slapen), hoofdpijn, gevoelige borsten en ook krampen en soms zelfs al bandenpijn. @PotjeGoud dankjewel! Oei, haha. Dan hoop ik dat die moodiness snel minder wordt Zal voor je duimen dat die misselijkheid wegblijft @Noralie87 ik hoop wel dat het een teken is! @Clad heel begrijpelijk dat je het niet meer trekt, dit is ook killing. Ik had licht positief getest en ik bleef net als jij vage streepjes houden en ik had pijn linksonder in m'n buik. Ik was bang dat er iets niet goed zat, dus ben ik naar de huisarts gegaan en heb gevraagd of ik bloed mocht laten prikken. Uitslag bleek uiteindelijk dat m'n HCG lager dan 1 was en dat ik last had van m'n darmen. Vanaf dat moment heb ik geen KV2V5 meer aangeraakt. @Loulou12 oooh wat spannend meid! Ik hoop heel hard met je mee dat je een prachtige oploop gaat krijgen! @01Patriesje heel veel plezier! @Mickey20 dan vind ik het heel spannend bij jou zeg! Duimen dat dat bruinverlies wegblijft! @Tylak1234 wat ontzettend knap dat je niet al nieuwe testen hebt gehaald zeg! Ik had echt allang in de winkel gestaan Laatste keer dat ik m'n oploop deel! Ik ga stoppen met testen
Ziet er super mooi uit @Sylva zo fijn voor je! En wat een gek verhaal over je positieve testen! Super vervelend hè dat het zo kan lopen!
Wauw wat een prachtige oploop! Ik hoop ook dat het een teken is! Vandaag ook weer zo vreselijk moe.... Maar geloof echt niet dat dat kan met 6/7DPO.
Ligt eraan. Je kan door een innesteling ook heel erg moe worden/zijn. Maar het kan natuurlijk ook gewoon dat stomme progesteron zijn
He wat een domper! Ik wist niet eens dat ze dat ook konden testen. Maar dan zat je gevoel wel goed en weet je tenminste dat je je niet "om niks" gek hebt gemaakt. Er was dus wel degelijk wat.
Ja ze zag nog licht verhoogde hormoonwaarden. Te hoog voor normaal, maar te laag voor een zwangerschap. voel me verrassend rustig. Blij met duidelijkheid!
Dank je! Wat een prachtige oploop joh. Superfijn voor je! Mooie profielplaatjes trouwens. Zelf gemaakt?
Oh gelukkig dat je er zo in staat meis! Snap ook dat na alle onzekerheid de duidelijkheid heel belangrijk is.
Wat vervelend @Clad.. Blij dat je in in iedergeval duidelijkheid hebt, maar we hadden het graag anders gezien. Sterkte ❤️
Dat bestaat niet Hoor. Deze conclusie kunnen ze nooit trekken na 1 enkele bloedname. Alles boven de 5 is gewoon zwanger en kan nog stijgen! Mijn stond op 10 op 16 dpo en was ook gewoon zwanger volgens mijn huisarts en gyneacoloog (en mijn opleiding als verloskundige). Ze willen je waarschijnlijk gewoon op het ergste voorbereiden omdat zo een lage waarde er gewoon niet goed uitziet maar ze kunnen echt niet zomaar stellen dat je zwanger geweest bent maar nu niet meer. Daarvoor zijn op zijn minst 2 bloednames nodig