@Tylak1234 oh dit is zo jammer...! Ik hoop echt nog dat het toch goed komt.. het zullen spannende weken worden.. sterkte!!!
@Tylak1234 jeetje vervelend zeg. @mamavantwee37 & @Mickey20 ik ga mee op rood. Mijn menstruatie is vandaag 1 dag na mijn NOD begonnen. Hopelijk brengt september meer geluk.
Meiden wat zijn jullie allemaal lief! Dankjewel! Echt hele nare situatie dit. Mijn vriend heeft net kruidvat testen voor me gehaald. Denk dat ik die blijf doen, zodat ik toch nog enige vorm van controle heb. Sinds het gesprek met de verloskundige heb ik iets meer rust kunnen vinden en me er een soortvan aan toegegeven dat het klaar is. Sinds toen heb ik ook telkens wat krampen in mn baarmoeder. Denk dat dat wel genoeg zegt..
Ik zit met je in ronde 15!!!! Hoop dat je er een goed gevoel bij hebt maandag en ze gelijk eea voorstellen
Ik heb net getest met een gewone test omdat mijn early testen vanmiddag komen. Ik zie een tuur streepje!!! Ik krijg het ook op de foto, hopelijk zien jullie t ook. Heb het ook omgezet naar negatief.
Jaaaa ik zie hem @novemberzes! Gefeliciteerd! Ik mag helaas ook op rood. Zoals verwacht gisteravond doorgebroken.