Niet echt hè Maar moet eerlijk zeggen dat wij ons daar niet door hebben laten tegenhouden maar het heeft niet geholpen
@Maudje123 ah netjes haha! Wij hebben ons wel een beetje tegen laten houden. Alleen op de dag van mijn positieve ovulatietest seks gehad. Dat kan natuurlijk beter. Daarom verwachtte ik er deze ronde ook niet zoveel van en heb ik er minder moeite mee dan vorige ronde. Aankomende ronde gaan we weer beter ons best doen hebben we afgesproken.
Nou dat hoop ik ook voor ons allemaal!! @Tylak1234 Snap heel goed dat je die testen blijft doen. Goed dat je iets van rust hebt gevonden. Akelig de krampen en de aflopende streepjes... leef met je mee meis @Clad Met jou leef ik ook mee, echt een rotmaand zo "Gezellig!" Dankjewel! Hoop het ook heel erg. Ah nee, wat rot @Dwaallichtje Ook al had je het verwacht, toch heel jammer zeg @novemberzes Ja ik zie hem ook! Spannend, hoop op een mooie oploop!
Het bloeden is vandaag begonnen. Veel kramp en heel verdrietig allemaal. Over een week een gesprek om te kijken hoe nu verder. Ben blij dat we niet 2 weken hoefden te wachten op de echo, maar dat mijn lichaam zelf is begonnen met ‘opruimen’.
Sterkte met het verdriet, het bloeden en de kramp. Inderdaad fijn dat je lichaam het zelf begint op te lossen, maar toch pijnlijk... Dikke knuffel
Denk dat ik ongesteld word. Net beetje rood bij het afvegen. We getest af gelopen dagen. Spier wit. Op naar ronde 6. het frustreert mij wel erg. Dat de derde wel op zich laat wachten. Bij de eerste en 2 was is snel zwanger
Niet leuk voor al diegene die op rood staan!!! Veel te veel! @novemberzes ik zie het ook! Hopelijk loopt het mooi op!
Heel veel sterkte meis ❤️ Wat een klote zooi.. Echt niet leuk dat deze lijst zo rood is @Noralie87 heb jij nog getest vandaag?
Nog niet! Ik lig nog in bed.... Maar heb niet veel hoop op een positieve test. Gisteravond pijnlijke borsten. Das nooit een goed teken. Maar nog geen spotting.
Ooh lekker hoor, mag je een beetje rustig aan wakker worden? Dat zou wel echt heel erg jammer zijn. Ik duim nog even voor je hoor!