Dat is zeker zo. Je merkt ineens de gekste dingen. Hoe is het vandaag? Héél makkelijk! Maar de uitvoering.. Pff.. Haha Gemiddeld 3-5 dagen inderdaad. Dus @Line922 kans heb je zeker. Hier vandaag aan de ovulatietesten, benieuwd wanneer hij is deze maand. Stomme hittegolf, veel te benauwd in huis voor seks..
Ja in principe kan het hoor! Maar een pak minder kansen nu toch.. mijn echo staat inderdaad vrijdag gepland dat zal 6dpo zijn.
vandaag 3 dpo maar wat kruipt de tijd zeg. Verder weinig klachten behalve onwijs zere tepels en menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik. Maar innesteling is het nog te vroeg voor toch?
Dat wachten is echt verschrikkelijk he! Ik heb voorlopig niet teveel afleiding gepland dus gaan een laaaange 2 weken worden
Eeeeecht erg hoor. Vandaag heb ik een kinder verjaardag dus vandaag zal wel gaan maar dan nog Ik probeer niet al te veel eraan te denken maar is heeeeel moeilijk want ik ben hier ook veel
Ja ik was even vergeten hoe langzaam de tijd gaat als je op het wachtbankje zit! Ik moet komende tijd veel werken, dus dat helpt wel denk ik. Ik vraag me af hoe lang ik t deze keer volhou om niet te testen... Ik vraag me ook af of de krampen die ik nu voel bij een innesteling kunnen horen.. misschien wat vroeg op 4 DPO?
Dat scheelt wel dat je moet werken, ik heb nog een week vakantie. Nou ja zal toch moeten wachten Heb beetje gelezen over innesteling maar de ene site zegt 5 dagen en de andere 9 dagen, dus tja het zal wel verschillen per lichaam denk ik dan
Vandaag en gisteren dan weer geen last gehad. Maar alles wat je voelt ligt zo onder een vergrootglas!
Ja dat heb ik inderdaad ook gelezen. Ik moet ook zeggen dat ik de krampen alleen voel als ik er aan denk.. als ik afleiding heb merk ik t nieteens Dus ik denk dat ik me ook vanalles inbeeld nu haha!
Ja denk ik ook dat het verschilt. Ben blij dat ik even mag werken. Daarna weekje op vakantie en bij terugkomst weer op zoek naar het ei hihi. Even wat afleiding is wel fijn. Merk doordat we zo weinig doen met de vakantie/warmte ik me er veel meer mee bezig hou...lastig
Dat is het inderdaad precies haha. Ooh een steekje hier, oooh een steekje daar, oooh doet m'n borst nou zeer? Oh oh oh
Begin van vorige cyclus gaan slikken. Het schijnt wel pas te werken na 3 maanden als je het slikt voor vruchtbaarheid. Google maar eens kuisboom of vitex agnus.
Goedemorgen dames Ik Ga er maar van uit dat ik ongesteld word Lijntjes blijven wit en voel me nu niet zo lekker Vermoed dat het vandaag of morgen gaat door zetten helaas andere kant vind ik het deze maand niet zo heelerg Aangezien ik een bruiloft heb en daar niet gelijkwil spugen Dif had ik ook met mijn andere zwangerschappen