@Maudje123 doen jouw tepels alleen pijn als je ze aanraakt? Of heb je er ook steken in als je gewoon niks doet. Nieuwsgierig!
Ze doen zeer zonder dat ik eraan zit, beetje steken. Niet de hele dag maar heel regelmatig. Maar o wee als ik eraan zit, douche water doet zeer
Ooh echt! Ik wil je geen valse hoop geven, maar dat had ik vorig jaar bij mn eerste zwangerschap. Niemand mocht er naar kijken, want dat deed al pijn
Ja echt! Geeft niks, klinkt in ieder geval hoopvol, maar kan dat al wel bij 4 dpo? Vriend mag er ook niet aankomen
Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik bij mijn vorige 3 zwangerschappen al vroeg wist dat het raak was. Maar dit zou wel heel vroeg zijn. Niet onmogelijk maar wel heeeel vroeg. Ik zie het gewoon als hoopvolle symptomen en moet maar gewoon afwachten Maar ik beeld dit echt niet in, gister genoeg afleiding gehad op een kinderverjaardag en er ook erg last van gehad
Ben benieuwd! Innesteling moet nog komen natuurlijk, maar misschien van de bevruchting? Nog eventjes wachten
Ja er zit helaas niks anders op. Gelukkig vanmiddag bezoek, dus dan vliegt de middag ook voorbij Waarom gaan die dagen toch zo langzaam
Nee geen last van. M'n temperatuur is juist lager dan normaal. Shit zeg. Dat zou wel fijn zijn, heb je het niet voor niets!
@Maudje123 echt wel spannend als je zo vanalles voelt! Ik droomde vannacht dat ik zwanger was en ging bevallen op mijn uitgerekende datum De buikpijn die ik gisteren had, is nu verdwenen. Vraag mij af of mijn eisprong nu is geweest of een van de dagen zal komen, dan heb ik terug een korte cyclus deze maand.
Ik kan mezelf ook nooit tegenhouden om mijn symptomen na ovulatie bij te houden. Maar dat zijn er soms heel wat, zonder dat het raak is. Ik weet bijvoorbeeld ook dat veel vrouwen die zwangerschapsmisselijkheid ervaren dat dit ook wordt veroorzaakt door progesteron en niet door hcg. Dus het is helemaal niet zo vreemd dat dit soort kwaaltjes ook wel eens in je wachtweken voorkomen. Toch geloof ik wel in voorgevoelens. Zo zei ik vorige maand (voorafgaand aan eisprong) tegen mijn man van: "we gaan er gewoon vol voor deze maand, maar reken er maar niet op dat het gaat lukken deze maand, want wij krijgen een mei-kindje". Dan moet het uiteraard deze maand wel lukken. Of volgende ronde en dan voor de uitgerekende datum bevallen, maar mijn vorige bevalling was met 41+1 dus daar reken ik niet op. Maar zo heb ik mijn vorige zwangerschap ook altijd geroepen: "hij komt op 1 augustus". Ik was 26 juli uitgerekend. Nou was hij er uiteindelijk pas op 3 augustus, maar mijn weeën begonnen dus wel op 1 augustus. Verder ben ik echt een heel nuchter persoon hoor .
Ja is ook spannend, maar ik durf er niet teveel van te verwachten. Na 11 jaar pil, op 43 jarige leeftijd en de eerste ronde Bij mij was wel dat de buikpijn na mijn ei even weg, voelde hem springen. Ovu test was dag erna weer negatief dus dat weet ik wel zeker. En verder... zit jammer genoeg niks anders op dan wachten
Ik geloof ook wel in voorgevoelens, mijn nicht heeft heel apart soms dingen waar ze vantevoren 'voelt' Zij vertelde me dat er iets stond te gebeuren heel binnenkort. Natuurlijk hoop ik dat dat op mij slaat, maar ik ben wel nuchter genoeg om daar eigenlijk geen hoop op te vestigen
Ja ik heb dat ook. Zo heb ik ook bij 3 vriendinnen een half uur voordat hun weeën begonnen gehad dat ik ineens wakker werd van wat ik noemde het "weeën alarm". Klonk echt als een soort belletje in mijn hoofd. Ik kan de appjes nog terugvinden zelfs.. Heel grappig achteraf.
Ik heb dit ook gehad!! Ik werd midden in de nacht wakker en dacht dat m'n beste vriendin bevallen was. Zo een voorgevoel. Heb toen mijn gsm nog gechecked of ik geen berichtje had ontvangen. Ik had niks en ben terug gaan slapen. Smorgens effectief een berichtje van haar man dat ze die nacht bevallen was heel bizar!!
Dit waren meiden van een appgroepje dat ik van een vergelijkbaar forum had. Destijds pas 1 x ontmoet, maar wel heel veel contact. En inmiddels bijna 2 jaar dagelijks contact. Heb ze nu ook vaker gezien. Als je samen zwanger bent en ongeveer gelijk bent uitgerekend en je kent ze in eerste instantie niet, dan deel je misschien ook dingen die je met vrienden die je al langer persoonlijk kent niet eens deelt. Dingen zoals wat @Olifantje92 zei van de ventilator op je poes en je benen omhoog .
Ja echt heel apart! Ik was in de loop van de dag nog op bezoek geweest bij haar! Alles zat nog potvast want ze kwam net van bij de gyn en ze zou normaal de volgende dag ingeleid worden. Is dus niet nodig geweest