Ja ik heb ook de ovulatietesten en krijg er altijd een gratis test bij, uiteindelijk word hij ook altijd wel gebruikt haha
spannend joh, als je al mag testen, hier moet de eisprong nog komen.. Leuk om te lezen hoe jullie het aanpakken... Hier nu nog "gewoon" seks als we zin hebben.. (oke ik lieg, tis nu iets vaker ) maar blijf nog niet omhoog liggen. Misschien als het na een paar keer nog niet is gelukt..
20 of 21 augustus. Mijn LF is normaal maar 7-8 dagen.. gebruik utrogestan sinds ronde 4 op eigen houtje en hiermee rek ik het tot ongeveer 11dpo. Heb daarna nooit meer zonder de utro gekeken hoe het nu is.. heb ook nog genoeg voorraad. Van mijn zoon wel gewoon ronde 3 zwanger geraakt zonder med maar had toen wel een innesteling op 5dpo.
Ik wist niet dat je dat zonder voorschrift kon krijgen? ik ga speciaal naar de gyneacoloog vrijdag om een voorschrift te krijgen
Je kunt het zelf kopen haha, of van anderen overnemen die het over hebben van een traject, op die manier heb ik nu al een aantal maanden wat kunnen proberen
Mijn vriendin heeft inderdaad nog wat over en heeft al voorgesteld mij deze te geven, maar ver zou ik er niet mee komen haha. Wist niet dat je dit ook gewoon kon kopen. Handig! nuja, ik ga vrijdag nog steeds langsgaan, kan nooit kwaad denk ik
Wat mooi al die herkenning met voorspellingen! Hopelijk komt het allemaal uit ❤️ @Citroentje93 succes met testen! Hier nog geen eisprong gehad, maar verwacht hem wel vandaag. Flinke druk en krampen onderin. Morgen het wachtbankje op! Maar eerst man nog even bespringen vanmiddag
Dus zo'n vroege innesteling kan dus wel, ik twijfelde omdat ik gister een felle steek heb gevoeld en daarna werd alles redelijk rustig binnen in. Was begin van de avond wel ineens heel moe. Maar ik twijfelde omdat ik gister nog maar 4 dpo was
Spannend!! Succes met bespringen en hopelijk idd je ei vandaag! verder zag ik een heleboel nieuwe namen voorbij komen . Welkom allemaal. Ik heb toch even getempt afgelopen dagen om mijn eisprong te vinden en vanochtend was ie flink gestegen ten opzichte van voorgaande dagen . Denk dus gisteren mn eisprong. Nog even 2 dagen door tempen en daarna gaat ie de koffer in & pas ik de lijst aan, want dan gaat mn NOD 2 dagen naar voren naar zondag de 23e. We hebben de dagen goed benut in ieder geval. Lang leve de vakantie!
Ik begin ook al wat steekjes te voelen aan mijn linker eierstok. Herken dit van eerdere maanden als groeipijn. Houdt meestal een aantal dagen aan en dan ineens is de pijn weg. Maar vind het nu wel erg vroeg ineens. Heb "normaal" mijn ei op cd 20 en zit pas op cd 12. Edit: mijn afscheiding is ook al aan het veranderen. Vandaag komen de ovulatietesten binnen dus ik ga daar vandaag al mee beginnen.
Ik voel echt nog helemaal niksniks. Dpo3 nogmaar, dus weet dat t niet zo ver is nog. Maar iedereen heeft zere tepels en steekjes