Dat is ook niet erg, voel je je wel beter dan wij met onze zere tieten Ik ben nu vooral alleen maar moe, wil zo graag testen maar moet echt wachten. Zal nu nog geen zin hebben
Ook 3 dpo en voel ook nog niks! Zere tepels of borsten is ook iets wat ik nooit heb. Niet in de loop van mijn cyclus, niet tijdens mijn ms en ook niet toen ik positief teste. Lucky me
Ik had helemaal geen symptomen met mijn zwangerschappen. Alleen koud en levendige dromen. Nu geloof ik niet dat je t nu koud kunt hebben, maar toch
Oooohhh dat is wel heel erg lang. Ik had hem vroeg deze keer. Maar heb mijn ei voelen springen en meen gister de innesteling gevoeld te hebben... nou ja samentrekken van mijn bm dan Sindsdien erg moe
Jawel hoor! Toen ik 2 maanden geleden positief teste was er in mijn dagen voor NOD ook een hittegolf. Iedereen maar zweten en puffen en ik zat met mijn dikke onesie en een donsdekentje in de zetel alsof het niks was mijn vriend en beste vriendin dachten toen al dat het raak was en 2 dagen later effectief een positieve test
Ik was gisteren ook zooo moe! Maar was denk ik van die warmte... Geen idee nu of mijn eisprong al is geweest of niet...
Ah jij ook al! Ik zit nu op CD23 en nog steeds geen positieve ovulatietest. En ook nog steeds lage temperaturen. Zelfs hele lage temperaturen voor mijn doen (afgelopen 2 dagen 36.2 en 36.4, waar ik normaal voor eisprong rond de 36.7 zit). Vorige maand had ik hem ook pas op CD29. Maar toen ik de eerste keer zwanger was had ik hem al op CD18. Ik ben dus altijd bang dat de kwaliteit minder is als mijn ei laat komt, maar dat slaat hopelijk gewoon nergens op. Maar onregelmatige cycli zuigen!
Ik hoop voor je dat het de innesteling was, maar ik had de afgelopen 2 maanden ook flinke steken in mijn onderbuik en vorige maand zelfs een flinke steek in mijn vagina op 5DPO + misselijkheid vanaf 6 DPO. Toch niks. Maar ik had het ook toen ik zwanger was. Dus kan echt beide kanten op gaan. Wachten zuigt en van hoop tot wanhoop gaan met alles wat je voelt ook. Sterker nog ik heb eigenlijk niet eens zo'n haast met een 2e kindje krijgen. Ik wil het wel heel graag natuurlijk, maar als ik over een half jaar zwanger ben is dat ook prima. Alleen ik wil het graag snel omdat ik mezelf echt niet nog een half jaar die vreselijke wachtweken wil aan doen. Ik maak mezelf echt giga gek dan. Vorige maand was ik er echt van overtuigd en ik denk dat ik zeker 30% minder productief was op mijn werk omdat ik daar alleen maar aan het denken was. Het is dus niet alleen beter voor mijn eigen mentale gezondheid om snel zwanger te zijn, maar ook voor mijn werk en ik wil mijn baan nog even houden. Kinderen zijn duur en we hebben ook net een nieuwbouwhuis gekocht...
We zullen zien, zit niks anders op dan wachten Ja klopt, gek maken zijn we goed in hè. Kinderen zijn idd duur en ons werk willen we graag houden