Exact dit!! Heb ik in de week nog tegen mijn vriend gezegd! We zijn nog jong en hebben tijd, maar mentaal trek ik dit niet
Jaa kut is dat! Moet wel zeggen, ik zit aan de Clomid en die wordt opgehoogd, mocht deze ronde niks worden. Dus dan hopelijk volgende ronde een kortere cyclus. ben jij altijd zo onregelmatig?
Heb altijd cycli tussen de 27 en 42 dagen gehad. 27 en 42 zijn wel echte uitschieters hoor. Meestal schommelt het tussen de 31 en 35 dagen.
Met mijn 2de kindje had ik de hoop op ovu die maand al opgegeven. Ik bleef testen en was zelfs al gestopt met CB. En ineens, ook rond dag 28 dacht ik, een smiley op een CB test die ik toch nog in de kast had liggen. Het nog gezellig gemaakt en iets minder dan 9 maanden later was ie er
Zo hier word aardig doorgekletst heerlijk!!! Zojuist test gedaan van kruidvat 2v5 maar geen streep te bekennen helaas dacht toch echt dat t raak zou zijn door alle kleine kwalen. T leek zo veel op mij vorige zwangerschap. Maar goed ik ben nu 5 dagen voor nod misschien kan het nog?
Ooh oke! Dat is nog te doen inderdaad! Zie dat je augustus vorig jaar een zoontje hebt gekregen, wat leuk! Ik in november
Zie inderdaad helemaal niks! Maar je bent nog vroeg! Testte met mn zoontje heeeeeeeeeeeel licht positief op dpo14. Dpo 13 toen test gedaan, negatief. Hele dag gejankt Voelde me zo zwanger. Toen de volgende dag verplicht nog eentje gedaan, zo van; laatste kans. En toen echt een tuurstreep
spannend, maar ja zou zomaar nog kunnen als je zo vroeg test.. gewoon nog even afwachten. hoe moeilijk dat ook is.
Hier hetzelfde hahaha. 13 dpo suuuper witte early test dus had het al opgegeven. Had al nieuwe ovu testjes besteld enal voor volgende ronde en dan 15 dpo ineens een tuurstreep omdat ik toch zeker wou zijn omdat ik alcohol ging drinken op een bbq normaal
Gek eigenlijk dat zodra we denken, Ja we willen zwanger worden, dat het dan ook eigenlijk het liefst NU moet zijn... bij elk krampje of welk symptoom dan ook denk ik weer Oh zal het dan echt.. Tuurlijk is het nu nog even afwachten voor mij, omdat ik die eisprong nog moet krijgen. Maar heb nu al zoiets van , laat het maar vast eind aug zijn.. Hier loopt mn contract tot nov. ik twijfel zelf extreem of ik wel wil blijven, maar aan de andere kant, stel dat ze mijn contract verlengen... dan heb ik ieder geval nog een baan.. want zwangere vrouwen krijgen niet heel snel een nieuwe baan. (denk ik )
Dat gevoel ken ik... Hier gewacht op een vast contract alvorens te starten en nu wilt het maar niet lukken seg hier sta ik dan mooi met een vaste job maar geen baby ik zou je gevoel volgen!
Ja alleen ik ben altijd gewend om ( 5 x miskraam) met 5 dagen ervoor een tuurlijn te hebben. Maar bij de ene goede zwangerschap had ik bepaalde kwalen zoals misselijkheid/zere tepels/ heel prikkelbaar en vermoeid zijn en dat heb ik nu ook allemaal. Misschien is de hitte tot mijn hoofd gestegen hahah. Nou we zien het wel over 2 dagen nog een testje wagen. Zijn er nog meer vroege testers of allemaal geduldige dames?
@Citroentje93, kruitvattesten zijn volgens mij niet zo gevoelig. Gewoon over een paar dagen nog eens testen. Kwaaltjes vind ik juist eng. Bij beide goede zwangerschappen geen kwaaltjes tot 6 weken (daarna de rest van de zwangerschappen misselijk en andere kwalen), bij de 2x MK beide vroege test, beide al een heel duidelijke streep (niet turen) en beide heel snel kwalen. Dat kwam op en dat ging heel snel en toen ging het ook heel snel mis. Dus zo lang ik geen kwaaltjes heb, heb ik nog hoop Ik heb ook geen testen in huis. Moet ze nog kopen. Ik ben nog aan het twijfelen wat ik als NOD moet aanhouden. Denk 24-8.
Ben absoluut niet geduldig, maar met 5 dpo is het echt nog te vroeg. Maar heb wel zere tepels, wel minder als afgelopen dagen, sinds gisteravond de hele tijd moe, en heb al te horen gekregen van vriend lief van goh heb je last van je hormonen?? Dus ja welke kant het opgaat, ik heb geen idee maar hoop er stiekem wel op natuurlijk