Jammer dat het dan niet lukt, als ik mn baan nou geweldig vond was ik waarschijnlijk wel gaan wachten, maar nu denk ik alleen maar, we zien wel !
Ik kijk net even op de test en zie wel een indrooglijn wat ik normaal niet heb...hmmmmm. al mag je ze niet aflezen na tijd maakt t nu toch spannend.
Ik ga proberen te rekken tot volgende week dinsdag.. maar kan ook dat ik in t weekend te veel gaat kriebelen.. heb op dit moment ook nog maar 1 test in huis. Vanaf volgende week weer aan t werk. Dan weer wat meer invulling op de dag... dan iets minder mee bezig.. (denk ik)
En ik weet ook niet precies wanneer NOD is. Heb nu maar gewoon 14 dagen na positieve ovu test gedaan.
Weet niet of je het ziet..ik wel in t echt maar op de foto nauwelijks. En wat steken aan de rechter eierstok althans daar in de buurt voel ik iets haha
Ah goed om te weten! Ik vond dit artikel: https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Early-Negative-Pregnancy-Test-Before-a-Positive---Stats-Study.html Hierbij zijn iets van 6000 kaartjes van fertility friend geanalyseerd met vroege testers. Mensen die dus eerst negatief hadden getest voordat ze een positieve test hadden. Gemiddeld wordt op 12 DPO voor het eerst positief getest. En op 14DPO heeft 80% van de uiteindelijk positieve testen ook echt het 2e lijntje gezien (20% dus nog niet!). Ik vind ook dat je op fora vaak vroege test resultaten ziet. Of misschien blijven die heel erg in ons hoofd hangen om onze eigen vroege testgekte te verantwoorden naar onszelf . Daarnaast kan het ook altijd nog dat je eisprong een dagje later was dan dat je zelf dacht (of de ovulatietest leek te suggereren). We zijn nou eenmaal geen machines en niks loopt soms helemaal perfect.
Oeh spannend. Ik zie hem niet, maar ik heb met kruitvat 2v5 testen nog nooit een indroogstreepje gehad. En ik bleef er echt op doorturen . Actiontesten overigens wel. Die had ik dus vorige maand ook op 7 DPO al één gedaan (want ja voor 75 cent). Zo'n stomme indroogstreep. Nou daarna was de testtrein echt niet meer te stoppen! Bij mijn zoontje had ik een tuurstreepje op 10 of 11DPO (beetje twijfel wat toen mijn eisprong was). En ik denk niet dat hij veel lichter had gekund.
Nee zie het zeker niet als geldig..maar heb heel wat ervaring over de afgelopen jaren en dit is an weer wat nieuws voor mij vandaar dat het t spannend maakt. Maar zie het zeker niet als positief
Mijn sensitest testjes kosten ook echt niks.. Dan gooi ik er liever een testje tegenaan dan nog een dag in onzekerheid te zitten
Wat leuk. Ik heb een keizersnede gehad, maar heb het dus niet "volgehouden" om een jaar te wachten voor we gingen proberen. De gynaecoloog zei dat we minstens 6 maanden moesten wachten en dat een jaar wordt aangeraden. Nou ja. Inmiddels wel een jaar verder.