Welke dag zit je nu van je cyclus. Ik vind deze testen niet zo fijn helaas ze zijn zo onduidelijk vaak..
Ik heb vanmorgen van 2bsure een extra vroege test gedaan (vanaf 6 dagen voor menstruatie) deze gaf een heel licht streepje.. daarna de kruidvat 2 voor 5 gedaan en dat gaf dus het resultaat van de foto. Dus naar mijn mening zijn dit gewoon de beste testen. 9 of 10 dpo vandaag
Mooi streepje! Gefeliciteerd! Deze testen zijn echt prut. Geven al heel snel donkere strepen. Volgens mij is het met deze testen dat ze echt donkerder moeten zijn dan de controlestreep als hij positief is.
Ja ik durfde er ook echt niet op te hopen, en toen ik wat in beeld zag, zat mijn hart in mijn keel toen moest ik nog 4 min wachten tot de 5 min voorbij waren hahaha. Ik hoop echt heel erg dat ie gaat oplopen. Mijn man is heel blij maar vindt het streepje nog niet zo duidelijk Je kunt wel merken dat hij nooit op een forum kijkt hahahaha. Toen liet ik hem een foto van de eerste test van de jongste zien en die was zelfs nog iets lichter
Hahaha zo herkenbaar!! Toen mijn vriend en ik 2 maand geleden met mijn positieve test een tuurstreepje naar m'n moeder en zusje liep was hun reactie : Ben je wel zeker????? Wij zien niets! Gelukkig had ik ondertussen ook al een positieve bloedtest Bij het vertellen aan zijn ouders de dag erna de positieve test paar achterwege gelaten haha. Duidelijk niks op te zien door mensen die hier niet zitten
Nee, eigenlijk niet! Eerste keer dat ik überhaupt testen gebruik! Dus ben nog een beetje zoekende hierin. heb dus ook geen idee hoeveel dpo ik ben en wanneer ik zou kunnen testen.
Net van de action en snel test tegen aan gegooid maar echt negatief 2 dagen voor nod dus t houd echt op deze ronde voor mij. Heeeeel veel succes voor de gene die nog moeten en de zwangere geniet er van
Deze zijn inderdaad wel lastig seg.. die laatste 3 zijn precies allemaal positief... moeilijk! Temperatuur je ook?
Ik denk dat die van de 10e toch niet helemaal positief is geweest. Die van de 12e wel en je ei springt meestal zo'n 24 uur na de EERSTE positieve test. Ik ben best wel een nerd en neem geen genoegen met wat er in zijn algemeenheid op sites wordt gezegd dus ik heb best wat wetenschappelijke artikelen ingezien. Maar je moet echt niet wachten met seks tot je test de grootste knaller is, want dan ben je vaak al te laat. Eisprong zit in 75% van de gevallen binnen 24 uur na de eerste positieve test. Dus ja dat betekent ook dat je nog een positieve ovulatietest kan hebben na je eisprong. De laatste dag van vruchtbaar slijm is ook een goede graadmeter, dus die kan je nog even voelen. Laatste dag van vruchtbaar slijm valt meestal op de dag van ovulatie zelf of 1 dag erna. Daarna krijg je weer stugger slijm of droog je op. Persoonlijk zou ik altijd nog het zekere voor het onzekere nemen en proberen je man nogmaals te verleiden. Gewoon voor de zekerheid. Maar als je straks je eisprong op een datum wil zetten, zou ik dat in jouw geval op de 13e zetten. Tenzij je morgen nog super veel vruchtbaar slijm hebt, dan misschien de 14e.
Hier dag 26. Gisteren een bijna positieve ovutest, en vanochtend een beetje hetzelfde. In ieder geval al een stuk donkerder dan daarvoor. Verder heb ik al bijna een week groeipijnen en vruchtbaar slijm, dus het wordt onderhand wel eens tijd. Vandaag nog wel vruchtbaar slijm, dus ik ga er nog niet vanuit dat ik hem heb gehad. Ik had gisteren een flinke temperatuurstijging, maar ik denk toch niet dat dat van eisprong is geweest. Heb ook wat opgezwollen klieren namelijk. Vandaag al iets minder 36.9 ipv 37.2. Ik las dat je soms vlak voor je eisprong wat minder weerstand hebt omdat anders je lichaam het sperma te veel gaat aanvallen. Maar dat heeft als nadeel dat je dus ook makkelijker ergens ziek van kan worden. Ik denk dat zoiets is gebeurt. Gisteren nog gezellig gehad. Misschien morgen nog een keer, maar nu 2 weken om de dag begint een beetje veel te worden voor ons doen (onze normaal is 1x per week). Manlief gaat er tot nu toe in mee (hij wil het zelf ook graag), maar ik merk dat hij er steeds minder zin in krijgt.
Ik heb daar wel goede ervaringen mee. Doordat er geen cassette omheen zit, kun je het ook beter zien denk ik.