@famke88 en @PotjeGoud Wauw, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik had dus gisteren rond dit tijdstip de eerste positieve test. Maar heb nu nog steeds zo'n zwaar knellerig gevoel, dus alsof de eisprong nog moet komen. Hoor ik denk ik (en hoop ik, want gisterenavond pas voor het eerst gezellig gemaakt) bij die 25%?
Meid,wat een lange cyclus, dan moeten jullie wel allebei veel geduld hebben en inderdaad ook héél veel gezelligheid ondernemen. Snap dat jullie daar onderhand ook wel eens klaar mee zijn . Oh en @Maudje123 Wat irritant nog geen duidelijkheid! Hoe zijn je symptomen nu?
Ik vind wel fijne testen. Heb er geen slechte ervaring mee. Waarschijnlijk komt het dat ik ook met cb testen werkt. Als het streepje donker is gebruik ik ook een cb test. Die is ook positief. Zelf dat rijtje testen dat ze iets donker zijn heb ik nooit gehad met deze testen. Paar dagen een licht streepje dan een knal Dan weer lichte streepjes.
Dat denk ik ook. Het merendeel van de dames die ik deze testen zie gebruiken die gebruiken alleen deze en hebben vaak donkere strepen, net zo donker als de controlestreep maar dan nog geen positieve test. Is nogal verwarrend. Maar jij hebt extra bevestiging.
Pff wat kletsen jullie veel haha! @Dwaallichtje hopelijk snel een eisprong, ik snap wel dat jullie er een beetje klaar mee zijn..
En kun je dan ook verklaren waarom ik de meeste cyclussen pas het vruchtbare slijm na de positieve test kreeg?
Nou het meeste vruchtbare slijm valt meestal ongeveer op dezelfde dag als je LH-piek (dus de knaltest). En gemiddeld hebben vrouwen dus ook nog vruchtbaar slijm de dag na de ovulatie. Wat dus vooral belangrijk is om je ovulatie op een dag te prikken is de laatste dag van vruchtbaar slijm. Maar dit zijn natuurlijk allemaal gemiddelden en we zijn geen robots. Iedereen is een beetje anders.
Dit was trouwens wel een leuk artikel. Voor de overige nerds onder ons: https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/j.1471-0528.2001.00194.x
Thanks voor het meedenken en voor de uitleg! Het vruchtbare slijm was rond de 12e weg, dus ga er vanuit dat de eisprong dan geweest is. We hebben op de 9e, 11e en 13e seks gehad (in de bloedhitte). Dus afwachten nu maar!
Frustrerend hè als je net niet weet wanneer die eisprong nu precies is. Houd jij standaard je temperatuur in de gaten? Om de dag is ook best intens en helemaal met dit weer heb je toch liever dat er niemand aan je lijf zit toch. Is niks geks aan!