Aw herkenbaar hoor. Nu in mn omgeving al 6 mensen zwanger tegelijk. Ik wil ook!! ik ga er ook niet vanuit dat ik morgen wat zie op de early test maar het zou wel leuk zijn
Ik moet snachts altijd n keer naar de wc, rond 4uur. Ik kan morgen uitslapen, dus test met de tweede urine rond 9uur ongeveer. Dat is prima toch?
Voel me niet echt aangesproken met vroeg positief testen vandaag, maar ik heb het gedaan met ochtendurine, dat is het meest geconcentreerd
ben begonnen op 11 dpo maar zat weinig verschil in met ochtend urine of middag urine lijntje was hetzelfde, had dat getest vanwege er vaak vals positief werd getest met 2 besure.
eerste vannacht hoe laat weet ik niet precies met onweer, de tweede vanmorgen 8 uur, derde vanavond 19 uur omdat ik las dat de eerste twee wel vaker tuurstreepjes verschenen voor de zekerheid. kreeg ik vanmiddag net binnen
Ik heb sinds vandaag een zeurend gevoel in m’n onderbuik. Heb dat normaal nooit tussen eisprong en menstruatie. Ben benieuwd.
Jullie zijn echt héél vroeg met testen. @famke88 mooi! @Wishmommy84 ik blijf duimen voor je tot het doorzet hoor! Ik heb dat ook en geen idee waar dat vandaan komt @Korey met een zwangerschapstest is het wel het beste om met je eerste urine te testen. Maar ik testte zelf met m'n derde urine van de dag omdat ik m'n eerste in een opwelling deed rond het middaguur. @SkyA geniet ervan!
Ja lastig haha. M’n eisprong is geweest, maar kan 1 dpo, maar zou ook 2, 3 of 4 zijn. Daarvoor heb ik geen ovu test gedaan. Is dag 23 van m’n cyclus en ben normaal regelmatig ongesteld ongeveer 28 a 30 dgn. Als m’n eisprong echt 1 dag geleden was kan ik niet nu al iets voelen.