Ik had mezelf ook voorgenomen om vandaag geen zw test te doen Maar ik vind het heel apart dat deze test donkerder is als mijn laatste ovu test
Voor degene die al kids hebben, hoe oud is jullie jongste, onze 3,5 en nu loopt het het leeftijdsverschil wel steeds meer op nu het langer duurt dan ik in eerste instantie gedacht had (lekker naïef) maar was er eerder echt nog niet klaar voor.
Hoe raad je het Was ik sowieso van plan, maar weet niet of mijn nod ook echt morgen is. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik 2 dagen voor nod licht positief Als mijn nod nu idd zaterdag of mss wel zondag zou zijn ben ik te vroeg
@Maudje123 verwarrend hè met al die testen. Zou het idd nog even afwachten (en naar het Kruidvat fietsen haha) en morgenochtend een testje doen. Helaas is aan die ovutesten niet zo heel veel af te lezen.
Hier wordt dit (als alles goed gaat) de eerste! 3,5 jaar is denk wel een leuke leeftijd om een broertje of zusje te krijgen. Had je het nu liever korter op elkaar gewild?
Ja ik ben natuurlijk nog niet zwanger dus tegen die tijd zijn we al minstens een jaar verder, dus is hij alweer 4,5. Weet ik niet.. ik had altijd voor me dat ik 4 jaar wel mooi vind, de ene naar school en dan alle aandacht voor de jongste maar je kunt het niet plannen. Ik dacht dat ik naïef genoeg wel zwanger zou zijn met een half jaar, valt dat toch even tegen! moest vanmorgen ook voor het eerst huilen bij die negatieve test.
Juist nu ik het leeftijdsverschil iedere maand zie oplopen voel ik meer druk.. als ik dat niet had dan was het voor mijzelf minder belangrijk geweest of ik nu na 6 of bijv 12 maanden zwanger zou raken. Maar moet dat meer los gaan laten, of er nu 4 of 5 jaar verschil tussen zit hij zal vast uiteindelijk net zo gek zijn op zijn broertje of zusje.
Hoe licht of donker een lijn is kan je niet vergelijken tussen verschillende merken testen. Misschien zitten er in predictor een grotere concentratie "deeltjes" die bij een lagere grens verkleuren, maar heeft de kruitvat er deeltjes tussen zitten die bij een nog lagere grens verkleuren (alleen dan in niet zo'n hoge concentratie). Ik vond de kruitvat testen ook altijd fijn om de "oploop" mee te testen, dus ik denk dat ze een spreiding hebben van bij welke waarde de deeltjes binnen het streepje verkleuren.
Ach Meis, het is ook niet niks hè. Als je iets zo graag wilt en dat het dan niet lukt zoals je in gedachte had. Je mag daar best een traan om laten. Dikke knuffel x
Niet fijn! Maar kan ook bij een zwangerschap hoor... En snap gezien je witte test dat je dat nu niet denkt. Maar zolang de rode duivels er niet zijn... Snap ook dat je nu verdrietig bent vanwege je twijfels, ook qua leeftijdsverschil. Maar het komt vast helemaal goed! Dikke knuffel